Skip to main content

Sähköpostin salasanan vaihtaminen ei toimi

  • August 22, 2021
  • 14 kommenttia
  • 39 katselukertaa

Forum|alt.badge.img+1

Perjantai-illasta asti sähköpostin salasanan vaihtaminen ei ole toiminut eli kirjauduin tunnus-1 ja pääsähköpostin salasana, ja klikkasin laajakaistan kohtaa. Tämän jälkeen tulee virheilmoitus.

14 kommenttia

Forum|alt.badge.img+6
  • Telialainen
  • August 22, 2021

@Tomppa_1  kirjoitti:

Perjantai-illasta asti sähköpostin salasanan vaihtaminen ei ole toiminut eli kirjauduin tunnus-1 ja pääsähköpostin salasana, ja klikkasin laajakaistan kohtaa. Tämän jälkeen tulee virheilmoitus.


Millä selaimella kokeilit vaihtoa? Itse kokeilin juuri Mozilla Firefoxilla, kirjauduin laajakaistatunnuksella -> Liittymäni ja palveluni -> Laajakaista ja sitten avautui kyllä se valikko, mistä myös pääsi salasanan vaihtamaan. Suosittelen myös kokeilemaan selaimen välimuistin tyhjennystä tai testimielessä yksityisistunnolla, eli "private window" tai "incognito" -tilassa, nimitys vaihtelee selaimien välillä.


Forum|alt.badge.img+1
  • Aloittaja
  • Faxaaja
  • August 22, 2021

Ei toimi Firefoxilla ja Chromella. Näistä kaikki tyhjennetty.

Tulee:

Hups!

Tekniikka teki meille nyt tepposet, joten palvelu ei juuri nyt ole käytössä. Fiksaamme tilanteen niin nopeasti kuin pystymme. Kokeile kohta uudelleen!

 


kustaa1967
Irkkaaja
  • August 22, 2021

@Tomppa_1  kirjoitti:

Ei toimi Firefoxilla ja Chromella. Näistä kaikki tyhjennetty.

Tulee:

Hups!

Tekniikka teki meille nyt tepposet, joten palvelu ei juuri nyt ole käytössä. Fiksaamme tilanteen niin nopeasti kuin pystymme. Kokeile kohta uudelleen!


Tuo virheilmoitus näyttää samalta kuin Firefoxilla tulee Vastaajan asetuksiin yrittäessä. Olisikohan Firefoxin Private-tilasta apua? Se auttaa ainakin Vastaajan asetuksiin pääsyssä.


Forum|alt.badge.img+1
  • Aloittaja
  • Faxaaja
  • August 22, 2021

Mistä kohtaa Firefoxissa tuon Private-tilan saa päälle ?


kustaa1967
Irkkaaja
  • August 22, 2021

@Tomppa_1  kirjoitti:

Mistä kohtaa Firefoxissa tuon Private-tilan saa päälle ?


Kun klikkaat esim. kirjanmerkeissä sivun linkkiä hiiren oikealla napilla , niin avautuu pudotusvalikko , josta valitset Open in Private Window / Avaa Yksityisessä ikkunassa. No tuosta suomenkielisestä tekstistä en ole varma , kun itsellä on englanninkielinen Firefox.


Forum|alt.badge.img+1
  • Aloittaja
  • Faxaaja
  • August 22, 2021

Firefoxin oikealla ylhäällä valitsin kolme vaakaviivaa, ja sen alta "Uusi yksityinen ikkuna", mutta ei toimi vieläkään.

 

Voisiko lähettää tekniikan pojille palautetta. Kyllä näiden asetussivujen pitäisi toimia selaimen oletusasetuksillakin.


kustaa1967
Irkkaaja
  • August 22, 2021

@Tomppa_1  kirjoitti:

Firefoxin oikealla ylhäällä valitsin kolme vaakaviivaa, ja sen alta "Uusi yksityinen ikkuna", mutta ei toimi vieläkään.


Aha. Ilmeisesti kyse on erilaisesta ongelmasta , vaikka itse virheilmoitus on sama kuin Vastaajankin osalta. No ainahan sitä voi testailla toimiiko sama lääke. Jos ei , niin eipä siinä paljon menetä.


Forum|alt.badge.img+6
  • Telialainen
  • August 22, 2021

@Tomppa_1  kirjoitti:

Firefoxin oikealla ylhäällä valitsin kolme vaakaviivaa, ja sen alta "Uusi yksityinen ikkuna", mutta ei toimi vieläkään.

 

Voisiko @HenriLie lähettää tekniikan pojille palautetta. Kyllä näiden asetussivujen pitäisi toimia selaimen oletusasetuksillakin.


Voin toki tätä yrittää toistaa eri laiteyhdistelmillä, mutta olisi tärkeää saada myös sinulta tiedot ylös tutkintaa varten. Yhteisössä emme voi asiakastietoja kysyä, joten pyytäisin olemaan meidän asiakaspalveluun yhteydessä jotta voimme välittää ongelman tiedot eteenpäin.


Forum|alt.badge.img+1
  • Aloittaja
  • Faxaaja
  • August 22, 2021

Olen testannut vaihtamista tietokoneella, tabletilla ja matkapuhelimella, ja kaikilla laitteilla tulee sama virheilmoitus.


Forum|alt.badge.img+6
  • Telialainen
  • August 22, 2021

@Tomppa_1  kirjoitti:

Olen testannut vaihtamista tietokoneella, tabletilla ja matkapuhelimella, ja kaikilla laitteilla tulee sama virheilmoitus.


Selvä, ongelma voi siis nyt liittyä tunnukseen. Ottaisitko yhteyttä meidän asiakaspalveluun niin voimme selvittää ongelmaa tarkemmin.


Forum|alt.badge.img+1
  • Aloittaja
  • Faxaaja
  • August 23, 2021

Oletteko tutkineet tarkemmin tämän toimivuutta ?


Forum|alt.badge.img+6
  • Telialainen
  • August 24, 2021

@Tomppa_1  kirjoitti:

Oletteko tutkineet tarkemmin tämän toimivuutta ?


Itselleni ei ole tullut tietoon, että tukintaa olisi aloitettu. Oletko ollu asiakaspalveluumme yhteydessä? Jos olet ja sinulle on kuitattu häiriön selvitys aloitetuksi niin varmasti tutkinta on käynnissä.

 

Ilman asiakastietoja ja tunnusta, jolla kirjaudut, ei tutkintaa voida aloittaa koska emme ole itse pystyneet toistamaan ongelmaa. Tutkintaa varten tolisi tärkeää tietää: asiakasnumero, käytettävä tunnus, ongelman esiintymisen ajankohdat, käytettävä selain ja sen versio. Näitä asiakastietoja emme voi kysellä täällä Yhteisössä, siksi olen pyytänyt olemaan yhteydessä asiakaspalveluumme.


Forum|alt.badge.img+1
  • Aloittaja
  • Faxaaja
  • August 24, 2021

Tilasin aamulla soittopyynnön häiriöpuolelta, ja minulle soitettiin iltapäivällä. Tekninen asiantuntija sai myös saman virheilmoituksen käyttäjätunnuksellani eli jotain teknistä häiriötä on. Löytyykö tämä ongelma vikailmoituslistalta ?


Forum|alt.badge.img+7
  • Moderaattori
  • August 24, 2021

@Tomppa_1  kirjoitti:

Tilasin aamulla soittopyynnön häiriöpuolelta, ja minulle soitettiin iltapäivällä. Tekninen asiantuntija sai myös saman virheilmoituksen käyttäjätunnuksellani eli jotain teknistä häiriötä on. Löytyykö tämä ongelma vikailmoituslistalta ?


Harmi, ettemme pysty Telia Yhteisön kautta katsomaan tätä asiaa tarkemmin. Häiriöilmoitukset ilmeisemminkin teki tästä ilmoitusta eteenpäin. Yleistä vikatilannetta tästä ei ole tiedossamme, joten jäänee tunnuskohtaiseksi häiriötilanteeksi. Saat siitä kyllä vastausta, kun tilanne on tutkittu.