Sama vika täällä, lähetetyt toiminut viimeksi 13.54.
@Sahkosepe@ kirjoitti:
Sama vika täällä, lähetetyt toiminut viimeksi 13.54.
Hyvä tietää että vika on telialla mikä nyt oli itsestään selvyys muutenkin koska
sama vika on joka koneella ja asetuksia ei ole muutettu
mutta voisi telia tiedottaa tämmösistä HETI NETTISIVUILLAAN
samalla haluan tähän telian edustajan kommentin miksi ei tiedoteta
ennen kuin laitan ratkastuksi.
Lähetä testiviesti: Lähtevän postin palvelin (SMTP) on raportoinut sisäisen virheen. Jos saat tämän sanoman uudelleen, ota yhteyttä palvelimen järjestelmänvalvojaan tai Internet-palveluntarjoajaan (ISP). Palvelin vastasi: 451 Connection refused due to exceeded message sending
Tulee edelleen....
Mulla alko toimiin aamulla .
Hei @MMALINEN, @Feldwebel, @Sahkosepe! Palvelussa havaittu vika saatiin korjatuksi tänään 7.8.2018 aamupäivästä. Mikäli vikaa edelleen esiintyy suosittelen olemaan meidän häiriöilmoituksiin yhteydessä joko soittamalla numeroon 0206 90400 ark. 8-20, la 9-1630 tai kirjautumalla omille sivuille tästä. Chat palvelee sivuillamme 24/7.
@EmmaTe@ kirjoitti:
Hei @MMALINEN, @Feldwebel, @Sahkosepe! Palvelussa havaittu vika saatiin korjatuksi tänään 7.8.2018 aamupäivästä. Mikäli vikaa edelleen esiintyy suosittelen olemaan meidän häiriöilmoituksiin yhteydessä joko soittamalla numeroon 0206 90400 ark. 8-20, la 9-1630 tai kirjautumalla omille sivuille tästä. Chat palvelee sivuillamme 24/7.
Voitko sanoa vielä mikä tässä on niin vaikeeta laittaa tietoa häiriötiedotteisiin viankorjauksessa kuitenkin kesti melkein vuorokausi vai onko telian tarkotuksena että ihmiset soittelee mahdollisesti vikapalveluun vaikka vika on tiedossakin ja jos varsinainen häiriätiedote paikka on facebookki niin kuin nykyään monilla on
niin siittäkin pitäisi reilusti kertoa ja myös laittaa nettisivuille linkki kyseiseen paikkaan .
@MMALINEN@ kirjoitti:
@EmmaTe@ kirjoitti:
Hei @MMALINEN, @Feldwebel, @Sahkosepe! Palvelussa havaittu vika saatiin korjatuksi tänään 7.8.2018 aamupäivästä. Mikäli vikaa edelleen esiintyy suosittelen olemaan meidän häiriöilmoituksiin yhteydessä joko soittamalla numeroon 0206 90400 ark. 8-20, la 9-1630 tai kirjautumalla omille sivuille tästä. Chat palvelee sivuillamme 24/7.
Voitko sanoa vielä mikä tässä on niin vaikeeta laittaa tietoa häiriötiedotteisiin viankorjauksessa kuitenkin kesti melkein vuorokausi vai onko telian tarkotuksena että ihmiset soittelee mahdollisesti vikapalveluun vaikka vika on tiedossakin ja jos varsinainen häiriätiedote paikka on facebookki niin kuin nykyään monilla on
niin siittäkin pitäisi reilusti kertoa ja myös laittaa nettisivuille linkki kyseiseen paikkaan .
Tähän voisi vastata vai onko mun tehtävä tästä virallinen kysymys omien sivujen kautta chatti on turha koska se tieto jää vaan mulle .
@MMALINEN, kiitos palautteesta, hyviä pointteja! Häiriötiedottamista pyrimme parantamaan ja nopeuttamaan jatkuvasti. Tästä viasta tehtiin tiedote tiistaiaamuna ja nopeasti sen jälkeen vika onneksi saatiinkin korjatttua.
Moi
Pitkän etsinnän, ja chatinkin jälkeen (jossa ei osattu viasta kertoa) löysin tämän keskustelun - kohdallani vika ei ole vielä vielä poistunut.
@Alvari77Vika on tuosta korjattu kuitenkin kokonaisuudessaan, käytätkö esim. Outlook-palvelua ja oletko asentanut ohjelman uudelleen ja tarkistanut siitä asetukset?
Moi
webmail toimii, iOS Mail ei.
@Alvari77Oletko asentanut tilin uudelleen iOS-laitteeseen?
Moi
Jep. VIka on erikoinen, joskus viestit lähtevät, joskus ei. Kysyy salasanaa usein myös mail sammutettaessa. Nyt taas tuntuu toimivan mutta palaan mikäli vika esiintyy taas uudelleen.