moi. kytkypuhelimeni, joka on toiminut muuten loistavasti, sanoi puhelut irti. tai voin soittaa ja vastaanottaa puheluita, mutta linjan kumpikaan pää ei vaan kuule mitään...
onkohan yleinenkin probleema? olen asentanut uudelleen, käynnistänyt uudelleen, kiinnittänyt ja irrottanut kuulokkeet, kokeillut kuulokkeiden kanssa ja ilman, kaiuttimen kautta.... äänet toimii muuten ja kaittimet hyvin, mutta soittaessa ei. esim. spotifyn musa kuuluu, ja äänitallennin kyllä tallentaa ja toistaa ääntä. puhelut ei toimi...
eihän vika verkossa edes kai voi olla, koska tolpat on täynnä ja verkko yhdistää puhelut, mutta edes soiton valintaääntä ei linjalta kuulu... ja tekstiviestit tulee ja menee normisti läpi, ja netti pelaa.
oliskohan huollon paikka? takuutakin on jäljellä, varmuuskopiot kaikista tiedoista löytyy.
muuten, tarvitseeko takuutodistus mukaan jos huoltoon vie? nimittäin sellaista en etsimälläkään tunnu mistään löytävän. (ja en tosiaan voi soittaa asiakaspalveluun pyytääkseni uutta)
harmittava tilanne, koska puhelin muuten toimii todella hyvin ja olen siihen tyytyväinen.
Sivu 1 / 1
Hei vahe1975,
ensimmäisenä kannattaa testata SIM-korttia toisessa laitteessa, jos vain mahdollista. Sillä saat selville onko ongelma laitteessa vai onko kortille tapahtunut jotain.
Jos kortti toimii toisessa laitteessa on vika sitten laitteen puolella. Koska sinulla on vielä takuuta jäljellä kannattaa puhelin toimittaa huoltoon lähimpään Sonera Kauppaan. Sonera Kaupasta saat huollon ajaksi käyttöösi toisen puhelimen.
Takuutodistuksen voimme toimittaa sinulle sähköpostiin, tuolla tiedoissasi on asiakasnumero minkä perusteella löydän tiedot täältä meidän puolelta.
Jos kortti ei toimi, saat uuden kortin myös Sonera Kauppiaalta.
ensimmäisenä kannattaa testata SIM-korttia toisessa laitteessa, jos vain mahdollista. Sillä saat selville onko ongelma laitteessa vai onko kortille tapahtunut jotain.
Jos kortti toimii toisessa laitteessa on vika sitten laitteen puolella. Koska sinulla on vielä takuuta jäljellä kannattaa puhelin toimittaa huoltoon lähimpään Sonera Kauppaan. Sonera Kaupasta saat huollon ajaksi käyttöösi toisen puhelimen.
Takuutodistuksen voimme toimittaa sinulle sähköpostiin, tuolla tiedoissasi on asiakasnumero minkä perusteella löydän tiedot täältä meidän puolelta.
Jos kortti ei toimi, saat uuden kortin myös Sonera Kauppiaalta.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.