Hei! Jos olet hankkinut puhelimen Soneralta, saat huollon ajaksi lainapuhelimen. Voit toimittaa puhelimen huoltoon Sonera kaupan kautta. Täällä tarkemmin : https://www.sonera.fi/asiakastuki/ohjeet/Puhelimien-ja-liikkuvan-laajakaistan-takuu-ja-huolto?id=1129
Onko tuo toistuva vika joka esim korjaantuu puhelimen uudelleenkäynnistämisellä? Silloin puhelimen resetointi (tehdasasetusten palautus) voisi auttaa ja sitä kannattaisi kokeilla ennen huoltoonvientiä.
Voit toimittaa puhelimen tarvittaessa huoltoon joko Soneran liikkeeseen, tai suoraan SCF:lle tai muulle valtuutetulle huoltoliikkeelle. Sonera Kaupasta saa (jonkun) lainaluurin käyttöön huollon ajaksi, elleivät satu olemaan loppu sillä hetkellä. Huollon tavoiteaika on noin pari viikkoa, mutta jos joutuvat tilaamaan esim. varaosia niin aika saattaa venyä kuukaudeksi, pahimmillaan pidemmäksikin.