Samsung Watch5 Pro - Liittymätilauksen määritys epäonnistui

  • 25 August 2022
  • 9 kommenttia
  • 123 katselukertaa

Uutta Samsung Watch5 Pro ei saa hakemaan liittymätilausta. Liittymätilauksen määritys epäonnistui. ... 


Virhekoodi : 3010


 


Mistähän löytyisi ratkaisu?


 


------------


Muokattu katjane: Siirretty toiseen aihealueeseen ja muokattu otsikkoa


9 kommenttia

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +9

@SarpolaAri  kirjoitti:

Uutta Samsung Watch5 Pro ei saa hakemaan liittymätilausta. Liittymätilauksen määritys epäonnistui. ... 


Virhekoodi : 3010


 


Mistähän löytyisi ratkaisu?


 




Terve @SarpolaAri ja tervetuloa! Mukavaa että löysit tiesi Telia Yhteisöön. Me Telialaiset sekä muut Yhteisön jäsenet olemme mielellään avuksi ja osana keskustelua.


 


Varmistan heti alkuun, onhan sinulla puhelimessasi käytössä meidän liittymä, jossa on käytössä maksuton Telia 4G-puhe -palvelu? Jos et ole täysin varma liittymäsi soveltuvuudesta, pääset sen tarkistamaan lähettämässä viestin INFO KELLO numeroon 15400 (0 €). Lisäksi liittymälläsi tulee olla tilausoikeudet päällä, lisämaksullisten palveluiden tilaamiseen.


 


Jos nämä ovat kunnossa, selventäisitkö missä kohtaa käyttöönottoa saat tuon kyseisen virhekoodin? Tämän linkin takaa löydät ohjeet joissa on kuvailtuna käyttöönoton eri vaiheet.

Minulla Telian Rajaton 5G, ja info kello ilmoittaa ettei löydy tukea älykellolle. Pitääkö vaihtaa liittymää?

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +9

@SarpolaAri  kirjoitti:

Minulla Telian Rajaton 5G, ja info kello ilmoittaa ettei löydy tukea älykellolle. Pitääkö vaihtaa liittymää?




Liittymä itsessään on sopiva. Tarkistaisitko Minun Telia sovelluksesta tai kirjautumalla Minun Teliaan selaimella, että liittymäsi alla näkyy Telia 4G-puhe -palvelu tilattuna. Jos se ei näy tilattuna, saat sen myös tilattua sitä kautta, täysin maksutta. Jos 4G-puhe on tilattuna, muttei liittymä silti toimi kellossa, suosittelen että otat yhteyttä asiakaspalveluumme jotta saamme toimimattomuuden syyn selvitettyä!

Liitymässä ei ole Telia 4G-puhe-palvelua tilattuna, mutta sitä ei näy minun lisäpalveluissa mahdollisena edes tilattavaksi.

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +9

@SarpolaAri  kirjoitti:

Liitymässä ei ole Telia 4G-puhe-palvelua tilattuna, mutta sitä ei näy minun lisäpalveluissa mahdollisena edes tilattavaksi.




Kuulostaa erikoiselta. 4G-puhe -palvelun kuuluisi kytkeytyä päälle automaattisesti, kun laite, liittymä ja mahdolliset liittymälle tilatut muut lisäpalvelut sen mahdollistavat. Pystytkö tarkistamaan, onko liittymälläsi tilausoikeudet päällä? Asiakaspalvelustamme käsin saamme asiakastiedoillasi helpommin tarkistettua liittymäsi tilanteen, jos näistä vinkeistä ei ole apua. Chatissa, kirjautumalla Minun Teliaan, palvelemme vuorokauden ympäri täysin maksutta, ja puhelimitse saat meihin yhteyden numerosta 020 690 400 (mpm/pvm, myös jonotusajalta).

Olin asiakaspalvelun Chatiin yhteydessä. Epäilivät että multi-sim ei toimi jos puhelimessakin on eSim ja aikoivat lähettää perinteisen sim-kortin. En tiedä onko siitä apua.

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +9

@SarpolaAri  kirjoitti:

Olin asiakaspalvelun Chatiin yhteydessä. Epäilivät että multi-sim ei toimi jos puhelimessakin on eSim ja aikoivat lähettää perinteisen sim-kortin. En tiedä onko siitä apua.




Tiedossamme ei ole ettei multi-sim toimisi jos käytössäsi on eSIM. Pääsetkö Minun Teliasta itse tarkistamaan tuon, onko sinulla tilausoikeudet päällä? Pääset tarkastamaan sen painamalla oikeasta yläkulmasta kolmea pistettä "Lisää", sen jälkeen valikosta Omat tietoni ja asetukset, ja Tilausoikeudet. Tämän jälkeen valitset liittymänumerosi josta on kyse, ja näät onko tilausoikeuksia. Tilausoikeuksien tulee olla kunnossa, että 4G-puhe -palvelu saadaan tilattua ja sitä myötä kelloonkin liittymä toimintaan. 

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +16

Multi-sim ja 4G-puhe ovat toisensa poissulkevia lisäpalveluita.

 

Harkitse siis, voitko luopua Multi-sim palvelusta ja vaihtaa sen Yhteys-multi palveluun, jossa tiedonsiirto on hitaampaa tai kalliimpaa kuin Multi-sim:ssä.

 

Muistathan myös reklamoida aiheettoman sim-kortin vaihtomaksun, jos laskullesi sellainen ilmestyy.

Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +13

@irritus  kirjoitti:

Multi-sim ja 4G-puhe ovat toisensa poissulkevia lisäpalveluita.


 


Harkitse siis, voitko luopua Multi-sim palvelusta ja vaihtaa sen Yhteys-multi palveluun, jossa tiedonsiirto on hitaampaa tai kalliimpaa kuin Multi-sim:ssä.


 


Muistathan myös reklamoida aiheettoman sim-kortin vaihtomaksun, jos laskullesi sellainen ilmestyy.




@SarpolaAri 
Kiitos @irritus tarkasta havainnosta, me ei tätä Multi-SIM -liittymää huomioitukkaan aluksi. Eli kyllä, Multi-SIM -liittymän kanssa ei ole mahdollista tilata Yhteys Multi -liittymää kelloon, koska se vaatii 4G puhe -ominaisuuden. 4G puhe -ominaisuutta ei taas voi Multi-SIM -liittymälle kytkeä. Ratkaisuna on tosiaankin poistaa Multi-SIM -palvelu, eli rinnakkaiskortti, ja ottaa tilalle Yhteys Multi -liittymä. SIM-kortin vaihto myös tässä tapauksessa on aiheeton.

Vastaa