Ostin 3.12.2018 Samsungin Galaxy Watch älykellon Gigantista.
Syynä ostokseeni ennen joulua oli kampanja jossa luvattiin Duo langaton laturi kaupanpäälle jos rekisteröityy ennen 27.12 eräällä Samsungin sivustolla. Joulun jälkeen tammialessa kyseinen kello olisi varmaankin ollut halvempi, mutta kylkiäisenä luvattu 100€ laturi sai minut tekemään kaupat ennen joulua!
Rekiseröinnissä ilmeni ongelma. Sinusto ilmoitti IMEI koodin virheeliseksi eli vika oli siinä sivuston kaavakkeessa.
Jouduin ottamaan yhteyttä Samsungin tukeen kaikkiaan viisikertaa (maksaa 17 sentiä minuutti. yhdellä kerralla lähetettin väärä sähköposti linkki. Oli jäänyt osoittesta n kirjain pois). Saatuani oikean ositeen laitoin samat tiedot sinne, kun mitä kaavakkeessa kysyttiin, mutta sieltäkään ei ole tullut mitään vastausta vaikka pyysin että vastaisivat postiin...siitä jo useampi päivä!
Menin sitten käymään Kalevan Gigantiin (jossa oli ystävällinen palvelu) soitivat sieltä Samsungin edustajalle joka lupasi lähettää kaavakkeen jonka voisin palauttaa hänelle täytettynä samoilla tiedoilla mitä alkuperäisessä kaavakkeessa vaadittiin...ei ole sähköpostia tullut!!!
ONKO MUILLA OLLUT SAMANLAISIA ONGELMIA SAMSUNGIN KAMPANJOIDEN KANSSA?
Samsungin kampanjat
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
