"SIM kortti lukittu" ilmoittaa iPad

  • 19 February 2017
  • 2 kommenttia
  • 36 katselukertaa

iPadini ei yhdistynyt nettiin, koska sim-kortti oli lukittu. Onneksi sain ratkaistua ongelman seuraavasti: Mobiilidata -> Mobiilidatavalinnat --> SIM-kortin PIN  (jonne laitoin pin koodin, jonka olin saanut ostaessa (oletus). Tottakai PIN koodi tulee vaihtaa toiseen, pois oletuspinkoodista). Minulla on käytössä Soneran rajaton mobiilidata sopimus iPadissäni.


2 kommenttia

Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +16

Moi @ipadinostaja ja tervetuloa Klaaniin! Puk koodin saa näppärästi myös Omilta Sivuilta kun kirjautuu sivuille Sonera Tunnuksella. Jos sellaista sinulla ei vielä ole, suosittelen että käyt sen tekemässä täältä. Valitse kohta "hanki tunnukset" ja luo ne verkkopankkitunnuksillasi. Puk koodi löytyy heti sisäänkirjautumisen jälkeen kunkin liittymän tiedoista. Lisäksi Omilla Sivuilla voi muokata liittymän palveluita ja tarkistaa esim. laskut laskuarkistosta.

Kiitos viestistä ja neuvoista. Sonera Omat Sivut ovat jo tutut. Sieltä voi tosiaan saada tarvittaessa PUK-koodinsa.

Vastaa