Tänään lähetin 7 mailia ja sen jälkeen saanut tällaisia virheraportteja, saapuvat viestit tulee perille mutta mitään ei lähde ulos:
Tehtävä XXXX.XXX@XX.inet.fi - Lähetys raportoi virheen (0x800CCC6A) : Lähtevän postin palvelin (SMTP) on raportoinut sisäisen virheen. Jos saat tämän sanoman uudelleen, ota yhteyttä palvelimen järjestelmänvalvojaan tai Internet-palveluntarjoajaan (ISP). Palvelin vastasi: 451 Connection refused due to exceeded message sending limits (by email address). Internal rate limit: preventing high volume sending (your mail will be sent automatically again when limits allow, you don't need to send it again) - 188.238.43.75 sender= rcpt=<outbound@aadityatours.com> country=FI emails_sent_from_this_email_5mins=35016
Telian tuki väittää etteivät voi tehdä asialle mitään tai tiedä mistä se johtuu. Kehottivat poistamaan microsoft outlookin ja asentamaan uudestaan ja pyysivät laittamaan mailin myös
telialle abuse@inet.fi ja laitoinkin toisesta sähköpostista joka toimi hyvin mutta kun yritin laittaa mailia tuohon abuse@inet.fi niin alkoi siitäkin tulla samaa virhettä
Tehtävä xxxxx@xx.inet.fi - Lähetys raportoi virheen (0x800CCC6A) : Lähtevän postin palvelin (SMTP) on raportoinut sisäisen virheen. Jos saat tämän sanoman uudelleen, ota yhteyttä palvelimen järjestelmänvalvojaan tai Internet-palveluntarjoajaan (ISP). Palvelin vastasi: 451 Connection refused due to exceeded message sending limits (by IP). Internal rate limit: preventing high volume sending (your mail will be sent automatically again when limits allow, you don't need to send it again) - 188.238.43.75 sender=xxxxx.xxxxx@xxx.inet.fi rcpt=<abuse@inet.fi> country=FI emails_sent=445 emails_sent_from_this_ip_12hrs=445
laitoin siis tästä spostista tänään vain 3 mailia joista 2 oli testi mailia tuohon ekaan
@xxx.inet.fi osoitteeseen
Webmailin puolella ei ole mitään hälyttävää.
Sitten tuki/vikaosasto hoksasi tarkistaa IP:n että tuohan on telian IP mutta silti ei niillä
mitään käryä mikä on vialla.
Tietääkö mikä tämän aiheuttaa?