Skip to main content

Tänään lähetin 7 mailia ja sen jälkeen saanut tällaisia virheraportteja, saapuvat viestit tulee perille mutta mitään ei lähde ulos:

 

Tehtävä XXXX.XXX@XX.inet.fi - Lähetys raportoi virheen (0x800CCC6A) : Lähtevän postin palvelin (SMTP) on raportoinut sisäisen virheen. Jos saat tämän sanoman uudelleen, ota yhteyttä palvelimen järjestelmänvalvojaan tai Internet-palveluntarjoajaan (ISP).  Palvelin vastasi: 451 Connection refused due to exceeded message sending limits (by email address). Internal rate limit: preventing high volume sending (your mail will be sent automatically again when limits allow, you don't need to send it again) - 188.238.43.75 sender= rcpt=<outbound@aadityatours.com> country=FI emails_sent_from_this_email_5mins=35016

 

Telian tuki väittää etteivät voi tehdä asialle mitään tai tiedä mistä se johtuu. Kehottivat poistamaan microsoft outlookin ja asentamaan uudestaan ja pyysivät laittamaan mailin myös 

telialle abuse@inet.fi  ja laitoinkin toisesta sähköpostista joka toimi hyvin mutta kun yritin laittaa mailia tuohon abuse@inet.fi  niin alkoi siitäkin tulla samaa virhettä

 

Tehtävä xxxxx@xx.inet.fi - Lähetys raportoi virheen (0x800CCC6A) : Lähtevän postin palvelin (SMTP) on raportoinut sisäisen virheen. Jos saat tämän sanoman uudelleen, ota yhteyttä palvelimen järjestelmänvalvojaan tai Internet-palveluntarjoajaan (ISP).  Palvelin vastasi: 451 Connection refused due to exceeded message sending limits (by IP). Internal rate limit: preventing high volume sending (your mail will be sent automatically again when limits allow, you don't need to send it again) - 188.238.43.75 sender=xxxxx.xxxxx@xxx.inet.fi rcpt=<abuse@inet.fi> country=FI emails_sent=445 emails_sent_from_this_ip_12hrs=445

 

laitoin siis tästä spostista tänään vain 3 mailia joista 2 oli testi mailia tuohon ekaan 

@xxx.inet.fi osoitteeseen

 

Webmailin puolella ei ole mitään hälyttävää.

 

Sitten tuki/vikaosasto hoksasi tarkistaa IP:n että tuohan on telian IP mutta silti ei niillä

mitään käryä mikä on vialla. 

 

Tietääkö mikä tämän aiheuttaa?

 

 

Onko sinulla julkinen IP-osoite 4G-liittymässä? Mikäli ei ole niin sinulla on jaettu IP-osoite muiden Telian asiakkaiden kanssa. Joku muu asiakas sielä varmaan lähettänyt paljon sähköpostia niin Telian postipalvelin rajoittaa lähtevien postien määrää.



 



Käytäthän lähtevässä postissa salattua yhteyttä lähettäessä sähköpostia ja todennusta? Tämä voi ehkä auttaa sillä todentamalla voi rajoitus olla eri mitä saa lähettää IP-osoitteella.


Vastaa