Skip to main content

Hei!

 

Ostin viime perjantaina otsikon mukaisen luurin Soneralta ja siitähän se kuuluvuusongelmat vasta alkoikin. Edellisellä luurillani xCover kakkosella kuului puhelut tosi hyvin ja netti latasi kaiken mukisematta. Ostettuani uuden luurin kotonani alkoi ongelmat. Kuuluvuutta 1-2 tolppaa millon missäkin verkossa; H+, 3g, 2g ja pahimmillaan ei yhteyttä. Liittymä pysyi samana Soneran liittymänä mutta sim-kortti vaihtui normaalista nanoon. 

 

Emännällä normaalinkokoinen Z3 jossa kuuluvuus parempi muttei yhtä hyvä kuin Samsungissa.

 

Asun maaseudulla ja Soneralla on täällä loistavat 3g kuuluvuus kartan mukaan sekä todiste siitä on kädessäni. Nimittäin Sony Z2 tablet jossa nettiliittymä ja kuuluvuus pauhaa 3-4 tolppaa 3g ja H+ luokissa.

 

JOTEN ARVON RAATI: linkoanko uuden luurini huoltoon vai olenko todella pettynyt asiakas??

Suosittelisin viemään puhelimen ja nano-sim-kortin lähimpään Sonera Kauppaan ja kysymään mitä asialle kannattaisi tehdä. Saat luultavimmin korvaavan nano-sim-kortin. Jos sekään ei auta voi olla että puhelimesi menee huoltoon.


Moikka @tmiarto ja tervetuloa Klaaniin!



 



@Windstapper tuossa jo vinkkasikin mitä kannattaa tehdä.



 



Onko sulla Sonera Kauppaa siinä lähettyvillä? Siellä voisit tehdä visiitin asian tiimoilta.



Onko sulla mahdollista kokeilla tuota puhelimesi SIM-korttia jossain toisessa laitteessa? Tuolla voitaisiin vähän kartottaa sitä, onko probleemi mahdollisesti siinä kortissa, vaiko itse laitteessa?



 



Toinen vaihtoehto Kaupan sijaan on olla yhteydessä meihin esimerkiksi Omien Sivujen chatin tai palvelupyynnön avulla. :)



 


Vastaa