Skip to main content

Hei!

 

Otin Teliaan yhteyttä chatillä omille sivuilleni loggautuneena ja pyysin,

että yksi viidesta sähköpostiosoitteestani suljetaan.

 

Asiakaspalvelija sanoi tehneensä niin.

Pyysin vahvistusta sähköpostiini,

mutta hän ei suostunut lähettämään vahvistusta sulkemisesta.

 

Sähköposti ottaa edelleen vastaan postia ja sieltä voi myös lähettää postia!

 

Laskutus on loputtava sovittuun hetkeen.

Kopioin talteen chatin ja asiakaspalvelija sanoi,

että jos laskutus jatkuisi chätistä näkyy sovittu..

 

Jäi kyllä aika outo fiilis!

Miksi ei saa vahvistusta sähköpostiinsa sovitusta?

Miksi laatikko edelleen toimii sekä vastaanottajana että lähettäjänä?

 

Maksan l500 Mt laatikosta joka kuukausi maksua,

mutta se on järjetöntä, kun laatikko täytty roskapostista!

 

 

Oletko jo saanut asiaan selvyyden? Mikäli et, suosittelen että olet uudelleen yhteydessä, esimerkiksi juurikin chatin avulla. Voidaan näin tarkistaa että mikä on homman tilanne! 

Palveluilla on 2 viikon irtisanomisaika, eli tuo voi toki olla syynä siihen ettei osoite irtisanoutunut samantien. Toki, mikäli sovitte sen irtisanoutuvan samantien, asia tietenkin pitäisi olla juurikin noin. :) 
Chatista jää kirjallinen taltine "laskut ja viestit" -osioon, kun olet kirjautuneena pankkitunnareilla sisälle, tämä käy toki tositteena ja todisteena irtisanomisesta. 🙂
Lisäpostilaatikoista ei automaattisesti lähde vahvistusta irtisanomisesta. Osasta palveluista toki vahvistus tulee siinä vaiheessa kun tuote irtisanoutuu. Laitan tästä eteenpäin viestiä, että noillekin olisi hyvä saada noi automaattisesti lähtevät vahvistukset käyttöön. 


Vastaa