Heippa @Tanja ja tervetuloa tänne Yhteisöön! Kiva että löysit paikalle, vaikka juurisyy harmillinen onkin!
Ensinnäkin todella ikävä kuulla että läppäri meni mykäksi näin pian takuuajan umpeuduttua. Olitko nyt ihan hiljattain meihin tästä yhteydessä, ja lopputulos oli tämä ettei menisi enää takuuseen? Näin julkisesti pystymme auttamaan asiassa vain yleisellä tasolla, mutta voimme asian käsitellä kyllä asiakaspalvelussa vielä uudelleen kun selkeästi koet, että se on puutteellisesti käsitelty. Voimme sitä kautta myös vielä tarpeen tullen konsultoida asiakaspalautteita käsittelevää osastoa jos emme suoraan pysty tekemään takuuhuoltoa koskevaa lupausta tässä tilanteessa.
Voit esimerkiksi täältä täyttää meille yhteydenottolomakkeen, ja voit myös siihen laittaa linkin tähän Yhteisö-keskusteluun jotta lomakkeen käsittelijä pääsee nopeasti tilanteen tasalle. Suosittelen kirjoittamaan lomakkeelle myös laitteen tilaustiedot ja muut laitetiedot.