Moikka,
Televiso on ostettu Telia verkkokauppasta marraskuu 2017, mihin se pitää viedä huolton ?
Moikka,
Televiso on ostettu Telia verkkokauppasta marraskuu 2017, mihin se pitää viedä huolton ?
Hei @DariaK ja tervetuloa Telian yhteisöön!
Täältä löytyy tietoa television huoltoon :
Kaikissa teknisissä ongelmissa ota aina suoraan yhteyttä laitevalmistajan asiakastukeen. Suuremmat telkkarit pyritään aina huoltamaan kotona kuljetusvaurioiden riskin vuoksi.
Samsung: 030 622 7515 (Avoinna ma-pe 8-19, la 10-15)
Sony (www.sony.fi/support) : 09 6937 9450 (Avoinna ma-pe 9-17)
LG (http://www.lg.com/fi/tuki): 0800 0 5454, arkisin klo 9–19.
Tässä on blogi kaikkien laitteiden huolto ja takuu asioista : https://yhteiso.telia.fi/t5/Blogi/Laitteiden-huolto-ja-takuuasiat-infopaketti/ba-p/168715
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.