Telia ja heidän paras ystävänsä Mobylife

  • 26 January 2018
  • 1 kommentti
  • 1 katselukerta

Tästä Mobylifen ja Telian pomputtelusta tarpeeksi saaneena nyt riittää. Kodin kaikki 5 liittymää lähtee Moimobiiliin. Helpottuu elämä kun laskutkin menevät suoraan kortilta. Liittymät saman hintaisia tai käytöstä riippuen edullisempia. Telia ei varmasti minua kaipaa, mutta minä vielä vähemmän näitä hurreja, kiitos. Ja ihan varmasti muistan "mainostaa" joka foorumilla kovaa kohtelua. Omalle kohdalle on tullut (oikeasti) monen moista raivostuttavaa episodia vuosien varrelta Telian suunnalta. Reklamaationkin tekeminen on tehty lähes mahdottomaksi. Omilta sivuilta kun klikkaa, niin ei tapahdu mitään chatissa tai mikään lomake ei aukea jne. Ihan kerta kaikkisen järkyttävä firma jos on oikeita ongelmia liittymien tai laitteiden kanssa.


1 kommentti

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

Ikävää että näin pääsi käymään. Palvelut otetaan tietenkin sieltä mikä vastaa parhaiten omia tarpeita.


Tuosta Mobylifesta sen verran että se on myös DNA:lla takuuhuoltoliikkeenä ja aiemmin ollut Elisalla.


Reklamaatio on kyllä onnistunut sähköisesti tätä kautta : https://www.telia.fi/asiakastuki/lomakkeet/yhteydenottopyynto


Ja kirjallisesti tätä osoitetta käyttäen : 


Telia Finland Oyj
Asiakaspalvelu
PL 0400, 65101 VAASA 


Omilla sivuilla jos ei toimi kaikki niinkuin pitää, on monesti auttanut jos on käyttänyt eri selainta tai ottanut mahdollisesti mainosten esto-ohjelman pois siitä.


Itsellä on ainakin toiminut Chrome selaimella hyvin.


Mutta hyvää jatkoa sinulle uuden operaattorin suhteen :smileyhappy:

Vastaa