Skip to main content

Telia Prepaid saldon kysely ja siihen liittyvää kommenttia

  • October 27, 2025
  • 4 kommenttia
  • 75 katselukertaa

Forum|alt.badge.img

Olen aiemmin kommentoinut Telian Prepaidiin liittyvää ongelmaa joka vaan jatkuu ja jatkuu. Mitään korjaavaa ei ole näkynyt vuoteen.

Kävin R-Kioskilla jossa ole usein ostanut lisää saldoa minun Telia Prepaidiin. Kysyin Ärrältä paljonko saldoa on jäljellä ja mihin asti Simmi on hengissä. Aiemmin homma on onnistunut mutta ei enää. Ärrä täti sanoi että minun on ostettava ensin saldoa ja vasta sitten hän näkee saldon ja simmin päättymisen. Aivan käsittämätön vastaus ja ongelman omistaja on tietenkin Telia ja sen älyttömät veivaukset.

Kokeilin taaskerran liittyä Oma Prepaid tilille ja homma kaatui jälleen kerran samaan vikailmoitukseen joka on ollut tabletin ruudulla iät ajat. Ohessa kuva todisteena.

 

Muokkaus KaPetri: Piilotettu numero kuvasta.

4 kommenttia

Forum|alt.badge.img+8
  • Moderaattori
  • October 27, 2025

Olen aiemmin kommentoinut Telian Prepaidiin liittyvää ongelmaa joka vaan jatkuu ja jatkuu. Mitään korjaavaa ei ole näkynyt vuoteen.

Kävin R-Kioskilla jossa ole usein ostanut lisää saldoa minun Telia Prepaidiin. Kysyin Ärrältä paljonko saldoa on jäljellä ja mihin asti Simmi on hengissä. Aiemmin homma on onnistunut mutta ei enää. Ärrä täti sanoi että minun on ostettava ensin saldoa ja vasta sitten hän näkee saldon ja simmin päättymisen. Aivan käsittämätön vastaus ja ongelman omistaja on tietenkin Telia ja sen älyttömät veivaukset.

Kokeilin taaskerran liittyä Oma Prepaid tilille ja homma kaatui jälleen kerran samaan vikailmoitukseen joka on ollut tabletin ruudulla iät ajat. Ohessa kuva todisteena.

 

Oletko jo aiemmin jättänyt meillä häiriöilmoituksen tuohon tilin luomisen aikana esiintyvään virheeseen liittyen? 

Telia Prepaid -liittymien ja sen pakettien jälleenmyyjillä ei pitäisi olla näkyvyyttä liittymän sisältöön. R-kioskin kuitissa pitäisi näkyä vain ladatun paketin voimassaolo, mutta ei mitään saldoja tai sitä, mihin saakka liittymä on voimassa.


Forum|alt.badge.img
  • Aloittaja
  • Faxaaja
  • October 27, 2025

Minä olen kirjoitellut aiheesta omasta mielestäni riittävästi ja en varmasti ole ainoa asiakas jolla sama ongelma on. Lueppa ihan itse kaikki aiheeseen liittyvät kommentit yhteisössä myös Telialisia ja moderaattori kommentteja on aika paljon.

olen laittanut 100% varmasti oikeat numerot tuohon kuvan liittyvään kohtaan ja sama vikailmoitus on tullut jo monia kertoja. Pitääkö minun nyt kirjoittaa samat asiat taas kerran johonkin teidän vikailmoitukseen. On kyllä kumma että yhteisön Telia ihmiset ei voi ottaa koppia aiheesta ja viedä asia maaliin kerralla. Kuluttajavirastoa ei viitsisi vaivata näin simppelillä asialla. Jos korjaaminen ei kiinnosta niin annetaan sitten olla. Täytyy varmaan ottaa Elisa Prepaidi käyttöön. Heidän Oma Elisa toimii hienosti.

Minä käytän Prepaidia vain pattereiden päälle kytkemiseen mökillä ei muuta.


Forum|alt.badge.img
  • Aloittaja
  • Faxaaja
  • October 27, 2025

Tuossa keskustelussa on kommenttia samasta aiheesta varmaan riittävästi:

 

 


Forum|alt.badge.img+8
  • Moderaattori
  • October 27, 2025

Minä olen kirjoitellut aiheesta omasta mielestäni riittävästi ja en varmasti ole ainoa asiakas jolla sama ongelma on. Lueppa ihan itse kaikki aiheeseen liittyvät kommentit yhteisössä myös Telialisia ja moderaattori kommentteja on aika paljon.

Kiitos kun linkkasit ketjun missä keskustelua aiheesta käytiin pari kuukautta sitten.

 

olen laittanut 100% varmasti oikeat numerot tuohon kuvan liittyvään kohtaan ja sama vikailmoitus on tullut jo monia kertoja. Pitääkö minun nyt kirjoittaa samat asiat taas kerran johonkin teidän vikailmoitukseen. On kyllä kumma että yhteisön Telia ihmiset ei voi ottaa koppia aiheesta ja viedä asia maaliin kerralla. Kuluttajavirastoa ei viitsisi vaivata näin simppelillä asialla. Jos korjaaminen ei kiinnosta niin annetaan sitten olla. Täytyy varmaan ottaa Elisa Prepaidi käyttöön. Heidän Oma Elisa toimii hienosti.

Minä käytän Prepaidia vain pattereiden päälle kytkemiseen mökillä ei muuta.

 

Täällä yhteisössä kirjoittelu ja keskustelu eivät tätä sinun käytössäsi olevan Prepaid -liittymän ongelmaa korjaa, mutta voimme keskustella asioista yleisellä tasolla. 

Ainoa tapa korjata tilanne on saada sinun yhteystiedot ja ongelmallinen numero asiantuntijamme tietoon, jotta hän pääsee varmistamaan liittymän tilanteen tietokannasta. Korjauksen jälkeen numeron linkitys luomaasi Prepaid-tiliin tulisi onnistua normaalisti. 

Aiemmassa ketjussa tilanne ilmeisesti jäi leijuimaan ilmaan, sillä sinulla oli vaikeuksia saada kirjattua lomakkeella häiriöilmoitusta eteenpäin. Tuolloin lomakkeen toiminnasta ei löytynyt yleistä ongelmaa. Suosittelen kokeilemaan häiriöilmoituksen jättämistä uudelleen, vaikka eri selainta hyödyntäen. Linkkaathan tämän aiemman ketjun mukaan häiriöilmoitukseesi, jotta ilmoitustasi käsittelevä asiakaspalvelija saa paremmin käsityksen tilanteesta. 

Toki, jos liittymäsi on käytössä vain viestejä vastaanottavassa roolissa, niin tällöin voit huoletta ladata liittymää minimisummalla kerran vuodessa.