Olen aiemmin kommentoinut Telian Prepaidiin liittyvää ongelmaa joka vaan jatkuu ja jatkuu. Mitään korjaavaa ei ole näkynyt vuoteen.
Kävin R-Kioskilla jossa ole usein ostanut lisää saldoa minun Telia Prepaidiin. Kysyin Ärrältä paljonko saldoa on jäljellä ja mihin asti Simmi on hengissä. Aiemmin homma on onnistunut mutta ei enää. Ärrä täti sanoi että minun on ostettava ensin saldoa ja vasta sitten hän näkee saldon ja simmin päättymisen. Aivan käsittämätön vastaus ja ongelman omistaja on tietenkin Telia ja sen älyttömät veivaukset.
Kokeilin taaskerran liittyä Oma Prepaid tilille ja homma kaatui jälleen kerran samaan vikailmoitukseen joka on ollut tabletin ruudulla iät ajat. Ohessa kuva todisteena.

Muokkaus KaPetri: Piilotettu numero kuvasta.
