Hei,
Olisin valmis vaihtamaan vuoden palvelleen iPhone X 256GB mallin iPhone XS Max 256Gb malliin, jos niitä olisi myymälässä saatavilla ja sopiva väri
Olen ollut Vantaan Jumbo-myymälässä jo muutaman kerran joulukuussa.Myymälä sai vasta myöhemmin vain tähtiharmaa malli.He ottivat nimensä, koska haluan kultaisen värin, mikä oli paikalla verkkokauppassa.Telia kauppojen saldon oli nollilla ja laitetta ei saa. Verkkokaupassa on saldoa ja sopiva väri, laitetta toimitetaan 1-2pv sisällä. Miksi laitetta ei saa tilattua liikkeeseen? Liikkeessä sanottiin, että he eivät saa tilata laitetta myymälää, jotta vaihdon voi tehdä. Miten tuon laitteen vaihdon voi sitten tehdä, kun myymälä ei voi tiltata Telian varastolla olevaa laitetta myymälään vaihtoa varten? Laitteen pitäisi olla myymälän hyllyssä, jotta vaihto voitaisiin tehdä. Miten tämä voi olla mahdollista.
Miten laitevaihto voidaan tehdä upgrade ohjelman puitteissa, kun myymälät eivät saa laitetta tilata ja myymälöiden saldot näyttää nollaa. Joten mielestäni Telia rikkoo tässä sopimusehtoja upgrade ohjelman osalta ja pettää asiakkaitaan.
Voisin siis tilata kyllä uuden upgrade laitteen verkkokaupasta, mutta kun vanhan laitteen saa palauttaa myymälään ja vaihto voidaan tehdä vain siellä.
Onko mitään tapaa miten voidaan tuollainen laite saada haluamaani myymälään, jotta voin suorittaa sopimuksen ehtojen mukaisen laitevaihdon.
Ja jos en saa nyt laitetta vaihtaa 12kk kohdalla Telian omien sisäisten asioiden vuoksi niin mielestäni Telia on korvausvelvollinen tässä kohtaa kaikesta siitä kustannuksesta joka syntyy tuon 12kk jälkeen, koska Telian toimien vuoksi en saa laitetta vaihdettua.
Tai tämä oli Telia ajattelua, että en voi muuttaa puhelinta koska ne peruuttivat Upgrade sopimimukse.
Kertokaa miten toimitaan jotta saadaan asia hoidettua ja saan uuden mallin käyttööni sopimusehtojen mukaisesti.
Edit SaJoonas: Poistettu nimi tekstistä. Oman allekirjoituksen voi halutessaan lisätä sille varattuun allekirjoituskenttään.