Hei,
Olisin valmis vaihtamaan vuoden palvelleen iPhone 7 plus mallin iPhone X 256Gb malliin, jos niitä olisi myymälässä saatavilla.
Telia kauppojen saldon on nollilla ja laitetta ei saa. Verkkokaupassa on saldoa ja laitetta toimitetaan 1-2pv sisällä. Miksi laitetta ei saa tilattua liikkeeseen? Liikkeessä sanottiin, että he eivät saa tilata laitetta myymälää, jotta vaihdon voi tehdä. Miten tuon laitteen vaihdon voi sitten tehdä, kun myymälä ei voi tiltata Telian varastolla olevaa laitetta myymälään vaihtoa varten? Laitteen pitäisi olla myymälän hyllyssä, jotta vaihto voitaisiin tehdä. Miten tämä voi olla mahdollista.
Miten laitevaihto voidaan tehdä upgrade ohjelman puitteissa, kun myymälät eivät saa laitetta tilata ja myymälöiden saldot näyttää nollaa. Joten mielestäni Telia rikkoo tässä sopimusehtoja upgrade ohjelman osalta ja pettää asiakkaitaan.
Voisin siis tilata kyllä uuden upgrade laitteen verkkokaupasta, mutta kun vanhan laitteen saa palauttaa myymälään ja vaihto voidaan tehdä vain siellä.
Onko mitään tapaa miten voidaan tuollainen laite saada haluamaani myymälään, jotta voin suorittaa sopimuksen ehtojen mukaisen laitevaihdon.
Ja jos en saa nyt laitetta vaihtaa 12kk kohdalla Telian omien sisäisten asioiden vuoksi niin mielestäni Telia on korvausvelvollinen tässä kohtaa kaikesta siitä kustannuksesta joka syntyy tuon 12kk jälkeen, koska Telian toimien vuoksi en saa laitetta vaihdettua.
Mielestäni tässä tilanteessa Telia olisi vähintäänkin velvollinen korjaamaan erittäin pahasti virheellistä mainontaansa tuon laite vaihdon osalta. "Aina uusin laite käytössäsi" pitäisi korvata "Aina uusin laite käytössäsi, kun niitä sattuu Telian myymälässä olemaan."
Kertokaa miten toimitaan, jotta saadaan asia hoidettua ja saan uuden mallin käyttööni sopimusehtojen mukaisesti.
-Kaitsu-