thomson tg789vn firmware päivityspyyntö

  • 11 December 2014
  • 72 kommenttia
  • 131 katselukertaa


Näytä ensimmäinen kirjoitus

72 kommenttia

Hei DigiHate,

Päivitys tehtiin eilen ja sinulle lähetettiin kuittaus tekstiviestillä asiakastiedoissasi näkyvään numeroon.
Miksi päivitystä ei voi hoitaa automaattisesti kaikkii kyseisiin laitteisiin?
Hei GreenMeanYoda,

Päivityksiä tehdään ajoittain ns. massa-ajoina. Jos päivitettävä laite on tuona ajankohtana esim. sammutettuna, niin laite ei tuolloin päivity. Voi olla että laite joskus tarvitsee resetin, ennen kuin suostuu ottamaan uuden ohjelmiston vastaan. Näiden osalta päivitys voidaan laittaa esim. tätä kautta eteenpäin.

Automaattisia päivityksien ikävämpänä puolena on laitteen asetusten nollaantuminen päivityksen yhteydessä. WLAN asetukset ja mahdolliset porttiohjaukset nollaantuvat päivitysten yhteydessä. Tähän olemme ratkaisua etsineet ja automaattisia päivityksiä ei ole niin aktiivisesti laitettu tällä hetkellä.
Terve! Minulle myös päivitys tulemaan, jos mahdollista. Netti käyttäytyy vähintäänkin omituisesti. Nykyinen versio 8.C.H.2. Kiitos!
Hei janneair,

Päivityspyyntö laitettu eteenpäin.
Onko käsitystä, millä aikataululla em. päivitykset lähetetään? Ei ainakaan vielä ole uusi ilmestyny. Boottailen modeemia harva se tunti.
Hei janneair,

Tehdään niin pian kuin mahdollista. Varmuudella en aikataulua pysty siis sanomaan, mutta uskoisin että huomenna viimeistään olisi jo tehty. Saat kuitenkin tekstiviestillä kuittauksen kun tämä on tehty.
Hei, varmistan onko 10.5.1.Q viimeisin versio?
Terve,

Ymmärränkö oikein, että tuon modeemin päivitystä pitää pyydä jokaisen erikseen täällä palstoilla sen saadakseen?

Miten päivitys tapahtuu? Miten firmware ja software päivityy?
Minkälaisia modeemin tietoja tarvitsette?

Koneesta löytyy nyt seuraavat tiedot:
Product Name: TG789vn
Software Release: 8.C.H.2
Hei akotre,

akotre kirjoitti:
Hei, varmistan onko 10.5.1.Q viimeisin versio?

Kyllä, tuo on viimeisin versio.

vinogradovairina, Päivityspyynnön voi tehdä tänne mikäli kokee että modeemin toiminnassa olisi jotain häikkää. Uudet modeemit ovat valmiiksi päivitettyjä tuoreimpaan versioon meiltä lähtiessään.

Päivitys tehdään täysin meidän puolelta, käyttäjän ei tarvitse muutoksen osalta tehdä mitään. Päivitystä varten tarvitsemme ainoastaan asiakasnumerosi millä löydämme liittymän tiedot. Sinulta tämä jo käyttäjätunnuksen tiedoista löytyykin. Haluatko että laitamme päivityspyynnön modeemistasi menemään?
Hei,

kyllä haluan, että laitatte päivityspyynnön modeemistani menemään.
Vielä yksi kysymys:
- ''Sharing Content on Thomson'' - Minä ol laittanut muistitikku modeemiin, windowsin tietokonesta näkyy se verkkomuistitikku, mutta macbook pro (maverick os) tietokonesta en voi liittyä verkkomuistitikuun smb://192.168.1.253 - osoiteella.
Hei vinogradovairina,

Päivityspyyntö laitettu eteenpäin.
Haluaisin firmware päivityksen thomsonin modeemiin.
Hei mkv123,

Välitin päivityspyyntösi eteenpäin!
Haluaisin firmware päivityksen.
Hei _Jukka_,

Pyyntöä laitettu eteenpäin.
Hei, minäkin haluaisin tuon firmware päivityksen.
Kiitos!
Hei MUSEL4,

Välitin tuon päivityspyyntösi eteenpäin!
Päivityspyyntö
Hei hdrop,

Välitetty päivityspyyntö eteenpäin! Hauskaa pääsiäistä!
Täälläkin versio: 8.C.H.2, toivotaan päivitystä uudempaan, kiitos!
Moi jiibee,

Vastailinkin tuonne jo toiseen ketjuun eli en löydä tiedoistasi ollenkaan meidän palvelureititintä (thomson)? Onko sinulla jäänyt joskus viihdepalvelusta tämä kyseinen laite palauttamatta mutta on yhä käytössä?
Päivitystä kaivattaisiin (8.C.H.2 käytössä)
Hei thejanze,

Välitetty päivityspyyntö eteenpäin! Saat kuittauksen txt-viestillä kun asia on OK.
Hei.

Päivityspyyntö. Käytössä 8.8.B.A


T:V

Vastaa