Skip to main content

Meillä on tilattuna tietoturva yhdelle koneelle. Nyt joku aika sitten havaitsin pankkiohjelmassa ollessani, ettei ylälaitaan tule tietoturvapalkkia, sitä ns ponnahdusikkunaa joten tajusin tietoturvan hävinneen. Myös pikakuvake poistunut, ei jälkiä koneella tietoturvasta. Olin sitten chat yhteydessä, asensimme uudestaan, onnistumatta. Sitten varalta hallinnoimme poistaen ja taas asentaen. Tänään nyt kysyin chat yhteydellä , olisiko nyt asia kuitenkin ok, koska perhesäännöstä tuli mainosikkuna, sehän on tietoturvaan liittyvä. Sain vastausta, ettei minua osata auttaa.... harmillisen välinpitämätön chat keskustelu. Ainoa keino on helppi, 2,25e / min joten tulee aika arvokkaaksi korjata ongelmaa, jota ei mielestäni pitäisi olla.  

Terve @EkuEinari!

Olisiko sinun mahdollista kirjautua Telia-tunnuksilla sivuillemme? Sieltä jos valitset alhaalta Turvapaketin ja sitten "Hallinnoi palvelua", niin sieltä näkee onko palvelu aktiivinen laitteella ja jos ei ole, sen saa sieltä toki takaisin aktiiviseksi myös. :smileyhappy:


Hienoa !! Nyt siellä oli tämä teksti: 

Tämä laite on suojattu.

Olet asentanut tuotteen Turvapaketti.  

 

Kiitos, homma siis bueno !


Tietoturvan logoa ei kylläkään näy missään, eikä pankkitoiminnassa tule violettia yläpalkkia turvasta ? Kääk.... vieläkö sittenkin pielessä ? Harmistunut :(


Suosittelisin olemaan yhteydessä oman paikkakuntasi paikalliseen tietokonehuoltoon.


Heippa @EkuEinari!

 

Löytyykö ohjelman asennusta kun katselet tietokoneeseen asennettuja sovelluksia? Reitti moiseen listaan on seuraava:

 

-> Käynnistä valikko

-> Ohjauspaneeli

-> Ohjelmat

 

Näkyykö tuota reittiä avautuvassa listassa ollenkaan meidän Turvapakettia?


Vastaa