Tilasin Telia Digi Tv helmikuussa.
Kolmisen kuukautta meni ok.
Sitten alkoi yhteydet pätkiä ja monenlainen yhteydenottorumba.
Joskus joku jopa soittikin Telialta minulle.
Pari viikkoa sitten sain Telialiikkeestä viikoksi lainaksi reitittimen ja se toimi hyvin.
Sitten tilattiin takuun piikkiin uusi reititin ja sen tulo kesti viikon.
Nyt tämä uusi reititin ei toimi, koska tilauksen käsittely on kesken.
Eli mulla on reititin, mutta ei ole tilausta käsitelty loppuun.
Ihmeellistä. Chattäilin äsken ja käskettiin tehdä häiriöilmoitus. Asiaa ei siis voinut hoitaa asiakaspalvelun kautta.
En millään jaksaisi aloittaa tätä kuusi viikkoa kestänyttä rumbaa uudestaan.
Tämä asia ei tunnu kuuluvan kenellekään.
Asiakaspalvelija sanoi, että häiriöpuoli ei ole töissä viikonloppuna. Kyllä minulle sieltä soitettiin kerran sunnuntainakin
----
Muokkaus Merja_J:viilattu otsikkoa kuvaavammaksi