Kysymys

Tilaus käsittelyssä - uusi reititin ei toimi

  • 8 July 2023
  • 1 kommentti
  • 128 katselukertaa

Kunniamerkki +3

Tilasin Telia Digi Tv helmikuussa.

Kolmisen kuukautta meni ok.

Sitten alkoi yhteydet pätkiä ja monenlainen yhteydenottorumba.

Joskus joku jopa soittikin Telialta minulle.

Pari viikkoa sitten sain Telialiikkeestä viikoksi lainaksi reitittimen ja se toimi hyvin.

Sitten tilattiin takuun piikkiin uusi reititin ja sen tulo kesti viikon.

Nyt tämä uusi reititin ei toimi, koska tilauksen käsittely on kesken.

Eli mulla on reititin, mutta ei ole tilausta käsitelty loppuun.

Ihmeellistä. Chattäilin äsken ja käskettiin tehdä häiriöilmoitus. Asiaa ei siis voinut hoitaa asiakaspalvelun kautta.

En millään jaksaisi aloittaa tätä kuusi viikkoa kestänyttä rumbaa uudestaan.

Tämä asia ei tunnu kuuluvan kenellekään.

Asiakaspalvelija sanoi, että häiriöpuoli ei ole töissä viikonloppuna. Kyllä minulle sieltä soitettiin kerran sunnuntainakin

 

----
Muokkaus Merja_J:viilattu otsikkoa kuvaavammaksi


Aihe on suljettu kommenteilta.

1 kommentti

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +19

Jopas meni työlääksi, että yhteyden saa toimimaan. Oma veikkaukseni on että taustajärjestelmässä on nyt joku “juttu” joka ei ole mennyt systeemeissä läpi ja sen vuoksi näyttää että tilauksen käsittely on kesken. Sitä en osaa sanoa minkä vuoksi asiakaspalvelu ei saanut hoidettua tätä eteenpäin. 🤔

Entäs jos nyt käyt telia.fi -sivujen kautta tekemässä häiriöilmoituksen niin saadaan asia eteenpäin. Voisin kuvitella että isosta ongelmasta tuossa ei loppujen lopuksi ole kyse, asia pitäisi vaan nyt saada taustajoukoille tutkintaan.