Minä ostin eilen illalla Telian nettisivulta alennetun älykellon. Maksoin kellosta (tililtä lähti rahat), mutta ei tullut ns. kuitti tai tilaus varmennusta sähköpostiin.
Edit ElinaSo: täsmennetty otsikkoa hieman
Minä ostin eilen illalla Telian nettisivulta alennetun älykellon. Maksoin kellosta (tililtä lähti rahat), mutta ei tullut ns. kuitti tai tilaus varmennusta sähköpostiin.
Edit ElinaSo: täsmennetty otsikkoa hieman
Hei @Sulsal!
Valitettavasti Telia Yhteisö on julkinen foorumi, joten täällä ei voi hoitaa asioita, jotka vaativat asiakastietoja.
Oletko ollut yhteydessä Telian asiakaspalveluun? Löydät kaikki asiakaspalvelukanavat täältä:
https://www.telia.fi/asiakastuki/yhteystiedot?intcmp=footer-asiakaspalvelun-yhteystiedot
Heitä kysymyksesi vaikkapa chat-asiakaspalveluun, niin saat selvitettyä tilausasian sitä kautta ripeiten 😁>
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.