Skip to main content

Tilausvahvistus hukassa

  • June 3, 2021
  • 1 kommentti
  • 144 katselukertaa

Minä ostin eilen illalla Telian nettisivulta alennetun älykellon. Maksoin kellosta (tililtä lähti rahat), mutta ei tullut ns. kuitti tai tilaus varmennusta sähköpostiin.

 

Edit ElinaSo: täsmennetty otsikkoa hieman

1 kommentti

Sekunti
Somettaja
Forum|alt.badge.img+4
  • Somettaja
  • June 3, 2021

Hei @Sulsal!

 

Valitettavasti Telia Yhteisö on julkinen foorumi, joten täällä ei voi hoitaa asioita, jotka vaativat asiakastietoja.

 

Oletko ollut yhteydessä Telian asiakaspalveluun? Löydät kaikki asiakaspalvelukanavat täältä:

https://www.telia.fi/asiakastuki/yhteystiedot?intcmp=footer-asiakaspalvelun-yhteystiedot

Heitä kysymyksesi vaikkapa chat-asiakaspalveluun, niin saat selvitettyä tilausasian sitä kautta ripeiten 😁>