Ostin Telian verkkokaupasta e-kirjanlukijan StorytelReader. Maksoi n. 100 €. Oikein kivan tuntuinen laite ja sopisi erityisen hyvin vanhukselle (84 v.). Siinä on selkeä teksti mustana valkoiselle. Mukana tuli lahjakortti 90 päiväksi vapaa lukuoikeus. Kivaa!
Melkoista temppuilua vaadittiin, mutta näytti lähtevän hyvin käyntiin. Sain aikaiseksi tilin sivuille www.storytel.com. Ja syötin lahjakortin koodinkin. Keräsin kosivulle omalle tililleni kirjahyllyn ja siihen pari kirjaa, e-kirjoja ja äänikirjoja.
Sitten vain lataamaan lukijaan ja nauttimaan. Äänikirjan lataus onnistui mutta e-kirjan ei sitten millään. Aina ilmoitus:"virhe 403".
Storytelin nettisivujen neuvojan mukaan minulla ei ole heillä tilausta! Mutta mielestäni olin sitäkin varten tarvittavat temput tehnyt,
Oulussa on Telian kauppa Limingantullin Prismassa. Onnistuin taiteilemaan itseni sinne ja sieltä löytyi mukava asiakasneuvoja. Yhdessä tulimme siihen tulokseen, että vika on StorytelReader laitteessa ja veyhkeen sai kauppaan jättää palautettavaksi kaikkine papereineen alkuperäisessä kotelossa.
Vaikka en ole vieläkään saanut rahojani takaisin tilasin innoissani uuden StorytelReaderin n- 100 €:n hintaan. Kivasti se tulikin lähisalessa olevaan pakettiautomaattiin! Mutta kun yritin ladata e-kirjaa niin SAMA VIRHE UUDELLA LAITTEELLA (virhe 403).
Storytelin ns. neuvoja valittaa, että minulla ei ole tilausta, Onnistuisikohan jos he poistaisivat turhan tilini ja voisin yrittää vielä kerran ikään kuin ihan eri henkilönä? Onko minulla toivoa?