Moi.
Olen tuskaillut pidempään turvapaketin ongelmien kanssa. Käytetty päätelaite on Samsung J5 (2017) kaikilla päivityksillä. Ongelmat alkoivat Huawen puhelimen aikana, mutta nyt on kyseessä jo toisen valmistajan laitteet ja samat ongelmat jatkuu.
Ongelma 1
Sisällönsuodatus estää kaptiveportaalien käytön asetuksista riippumatta. Käytännössä siis kirjautumista vaativat wlan verkot eivät koskaan ole käytettävissä. Ratkaisu on ollut pitää sisällönsuodatus poissa päällä. Ei oikein vastaa tarkoitusta.
Ongelma 2
Sovellusten aikarajoitusten aktivointi ei enää onnistu. Kun yritän kirjautua palveluun ko. puhelimella, tulee vain ilmoitus, että "tarkista verkkoyhteys ja yritä uudelleen". Verkkoyhteys on toimiva, koska turvapaketin aikarajat saa selainhallinalla päälle ja pois sekä kaikki muu verkkoliikenne toimii ongelmitta. Ongelma on siis vain ko. sovelluksessa.
Ongelma 3
Johtuen ongelmasta 2 yritin poistaa asennuksen. No, ei se tietenkään onnistu. koska sovelluksen mielestä verkkoyhteyttä ei ole eikä kirjautuminen onnistu.
Ihan vähän vain turhauttaa..