Skip to main content

Hei,

 

kuulun Windows insider fast rinkiin. Turvapaketti ei toimi uusimman Windowsin päivityksen kanssa. Asennuksessa tulee BSOD eli sininen ruutu, jossa virhe

 

stop code:driver_irql_not_less_or_equal

what failed: fsni64.sys

 

Pitääkö luopua turvapaketista tai insider ohjelmasta? Minne voisin olla yhteydessä?

 

 

Hei HRTM58!



 



Voisit olla tuosta asiasta yhteydessä Microsoft Communityyn : http://answers.microsoft.com/fi-fi


Kiitos vastauksesta,

 

laitoin kysymyksen myös Microsoftin yhteisöön. Minulla oli aikaisemmin mobiilinetti toiselta operaattorilta ja myös vastaava F-Securen tuote. Mielestäni se ei ollut aina viimeisin versio, vaan päivittyi aina viiveellä.

Sen takia laitoinkin kysymykseni tänne, koska Turvapaketti on hankittu Soneralta.


Ihan oikeaan paikkaan tuli kysymys. Turvapaketilla on tuki Windows 10:lle ja näissäkin tilanteissa kannattaa ottaa meidän vikapalveluumme yhteyttä soittamalla 0206 90101 (mpm/pvm). Toinen vaihtoehto on tehdä vikailmoitus suoraan Omien sivujen kautta. Vikailmoituksen ja tarkempien tietojen myötä saadaan ohjattua asia suoraan tutkintaan ja korjaukseen.


Johtuu tuosta Insider päivityksestä ja se on tällä hetkellä F-securella tiedossa ja korjauksessa. Kaataa koneen ainakin Safella ja Soneran turvapaketilla. Ohjelman saat asennettua, jos luovut tuosta Insider päivityksestä tai olet valmis odottelemaan, että ohjelmistokehittäjä eli F-secure saa ongelman korjattua.


Vastaa