Heippa @Official_Jansku ja lämpimästi tervetuloa tänne Yhteisöön! :smileyhappy: Kiva että löysit paikalle!
Tavallisesti tosiaan laitteet lähettyvät varastoltamme postin matkaan hyvinkin nopeasti. Toki Black Fridayn jäljiltä tilauksissa voi olla tilapäistä ruuhkaa, ja postittaminen voi olla näin hieman hitaampaa.
Minkä läppärin tilasit? Eli minkä merkkisen ja mallisen?
Voisin täältä nimittäin katsastaa, että onhan laitetta varastolla ettei sen toimitus ole laitteiden loppumisen vuoksi viivästynyt.
Emme näin Yhteisön kautta pääse asiakastietoihin käsiksi, mutta voit myös halutessasi laittaa meille viestiä esimerkiksi asiakaspalvelun chatissa (telia.fi -sivuille kirjautumalla) tai Facebookin yksityisviesteissä (Telia Finland). Pääsemme sitä kautta asiakastietojesi avulla katsomaan myös missä tilaus etenee :smileyhappy:
Malli taisi olla ASUS FX505DD, ja juuri edellisen postauksen jälkeen sain omapostiin ilmoituksen, että paketti olisi jo puolessa välin matkaa. Tietääkseni laitteet tulee Vantaalta, mutta jos paketti oli jo Akaassa tällä hetkellä, niin postin mukaan ei millään ehdi tänään illaksi, vaikka akaasta ajaa varmaan alle kahteentuntiin. Ja asun itse kuitenkin suhteellisen lähellä keskustaa, niin suhtaudun hieman ehkä tuohon arvioon epäröiden. Mutta pääasia jos ensiviikon alkuun viimeistään ehtii, jolloin koneelle tulee käyttöä.
@Official_Jansku@ kirjoitti:
Malli taisi olla ASUS FX505DD, ja juuri edellisen postauksen jälkeen sain omapostiin ilmoituksen, että paketti olisi jo puolessa välin matkaa. Tietääkseni laitteet tulee Vantaalta, mutta jos paketti oli jo Akaassa tällä hetkellä, niin postin mukaan ei millään ehdi tänään illaksi, vaikka akaasta ajaa varmaan alle kahteentuntiin. Ja asun itse kuitenkin suhteellisen lähellä keskustaa, niin suhtaudun hieman ehkä tuohon arvioon epäröiden. Mutta pääasia jos ensiviikon alkuun viimeistään ehtii, jolloin koneelle tulee käyttöä.
Hieno homma että tilaus on lähtenyt etenemään ja kone on jo matkalla :smileyhappy:
En tarkkaan tiedä millaisen ajan posti varaa itselleen paketin käsittelyissä / kirjauksissa tms. mutta melko usein ne arvioidut saapumisajat pitävät paikkansa! Toki hyvässä lykyssä paketti voi olla jo nopeamminkin noudettavissa :smileyhappy: Varmastikin juuri alkuviikkoon mennessä ainakin!
Asia ei tosiaan ehkä tähän lankaan kuulu, mutta kun tuossa olen n. 3 viikkoa sitten täysi-ikäistynyt ja pitäisi siirtää puhelinliittymä omiin nimiin. Isäni tutki asiaa, ja joutui itse täyttämään jonkun lomakkeen mitä kautta minuun ilmeisesti asiakaspalvelun pitäisi olla yhteydessä. Näin 3 viikon jälkeen ei ole kuulunut yhtään mitään vielä. Voiko olla mahdollista, että tämäkin asia menee oikeasti näin? Luulin, että joutuisin itse soittamaan ja tekemään liittymän siirtämisen omiin nimiin, eikä sillä että vanhemmat joutuvat itse täyttelemään lomakkeita, jota kautta pitäisi tulla sitten soitto.
@Official_Jansku@ kirjoitti:
Asia ei tosiaan ehkä tähän lankaan kuulu, mutta kun tuossa olen n. 3 viikkoa sitten täysi-ikäistynyt ja pitäisi siirtää puhelinliittymä omiin nimiin. Isäni tutki asiaa, ja joutui itse täyttämään jonkun lomakkeen mitä kautta minuun ilmeisesti asiakaspalvelun pitäisi olla yhteydessä. Näin 3 viikon jälkeen ei ole kuulunut yhtään mitään vielä. Voiko olla mahdollista, että tämäkin asia menee oikeasti näin? Luulin, että joutuisin itse soittamaan ja tekemään liittymän siirtämisen omiin nimiin, eikä sillä että vanhemmat joutuvat itse täyttelemään lomakkeita, jota kautta pitäisi tulla sitten soitto.
Hmm, isäsi todennäköisesti täytti tämän lomakkeen?
Näiden kyllä pitäisi tulla nopeammin käsittelyyn kuin kolmessa viikossa, joten on kyllä outoa ettei mitään ole kummankaan teistä suuntaan kuulunut!
Se on tosiaan totta, että tarvitsemme kummankin osapuolen suostumuksen omistussuhteen muutokseen. Eli kun isäsi on ilmoittanut suostumuksensa että liittymä siirretään sinun nimiisi, niin sitten tämän jälkeen voimme kanssasi hoitaa asian loppuun saakka ja tehdä siirron nimiisi.
Voisiko isäsi kirjautua mobiilivarmenteella tai verkkopankkitunnuksilla telia.fi -asiakassivuille, ja huikata meille asiasta vielä chatissa? Olemme siellä paikalla ihan vuorokauden ympäri :smileyhappy: Jos lomake ei ole jostain syystä tullut perille, niin voimme heti sitä kautta lisätä tietoihimme hänen suostumuksensa, jolloin sitten hänen osaltaan homma on kunnossa ja voimme sinun kanssasi asiakaspalvelussa vielä sopia liittymän siirtymisestä nimiisi.