@Ernesto76@ kirjoitti:
@Ernesto76@ kirjoitti:
Ostin t
@TeroRe@ kirjoitti:
Tiedote telia.fi sivuilla:
Ammattiliitto Pro on ilmoittanut tukilakosta Telialla 4.–6.11.2020. Lakko johtuu Ammattiliitto Pron ja Suomen Kotidata Oy:n välisestä työehtosopimuskiistasta, jossa Telia ei ole osapuolena.
Tukilakko voi näkyä ruuhkina asiakaspalvelussa sekä viivästyksinä toimituksissa ja viankorjauksessa. Lakko saattaa myös vaikuttaa Telia Kauppojen aukioloaikoihin.
Lakko saattaa aiheuttaa viivästyksiä joidenkin yritysasiakkaiden palveluiden suunniteltuihin käyttöönottoihin. Otamme yhteyttä niihin asiakkaisiin, joita viivästykset koskevat.
Voit hoitaa liittymäasioita, maksaa laskuja ja päivittää palveluitasi Minun Teliassa vuorokauden ympäri. Yritysasiakkaat voivat hallinnoida palveluita Yritysportaalissa.
Lue lisää.
Telia turvaa kansalaisten turvallisuuden ja yhteiskunnan toiminnan kannalta kriittiset toiminnot kaikissa poikkeusolosuhteissa.
Pahoittelemme häiriötä.
Tukilakko vaikuttaa myös Yhteisön moderointiin. Moderaattoreita ei ole tukilakon aikana normaalisti paikalla, joten Telian virallisia vastauksia saamme mahdollisesti vasta tukilakon jälkeen.
Hei,
Tilasin teiltä koneen jossa tuuletin rätisee. Ostin tarjouksesta kun niitä nyt on 8.11. asti. Lenovo pyysi olemaan teihin yhteydessä. Kerkeättekö vastamaan 8.11. mennessä?
Tuo kone tulisi viedä nyt lähimmän Telia kaupan kautta huoltoon, jossa voidaan tutkia, mistä rätinä mahdollisesti johtuu. Täältä linkistä löydät kaikki Telia Kaupat.
Hei,
Lenovo suositteli minulle "tullut rikkinäisenä" vaihtoa. Koneen halvin osa aiheuttaa armotonta säätöä. Kone on ollut vähän yli 24h. EN TODELLAKAAN ala raahaamaan tuota pitkin poikin ennen kuin joku puhuu minun kanssa. O tempora o mores. Made in China ja tukilakot.
@HannaMarikaL@ kirjoitti:
@Ernesto76@ kirjoitti:
@Ernesto76@ kirjoitti:
Ostin t
@TeroRe@ kirjoitti:
Tiedote telia.fi sivuilla:
Ammattiliitto Pro on ilmoittanut tukilakosta Telialla 4.–6.11.2020. Lakko johtuu Ammattiliitto Pron ja Suomen Kotidata Oy:n välisestä työehtosopimuskiistasta, jossa Telia ei ole osapuolena.
Tukilakko voi näkyä ruuhkina asiakaspalvelussa sekä viivästyksinä toimituksissa ja viankorjauksessa. Lakko saattaa myös vaikuttaa Telia Kauppojen aukioloaikoihin.
Lakko saattaa aiheuttaa viivästyksiä joidenkin yritysasiakkaiden palveluiden suunniteltuihin käyttöönottoihin. Otamme yhteyttä niihin asiakkaisiin, joita viivästykset koskevat.
Voit hoitaa liittymäasioita, maksaa laskuja ja päivittää palveluitasi Minun Teliassa vuorokauden ympäri. Yritysasiakkaat voivat hallinnoida palveluita Yritysportaalissa.
Lue lisää.
Telia turvaa kansalaisten turvallisuuden ja yhteiskunnan toiminnan kannalta kriittiset toiminnot kaikissa poikkeusolosuhteissa.
Pahoittelemme häiriötä.
Tukilakko vaikuttaa myös Yhteisön moderointiin. Moderaattoreita ei ole tukilakon aikana normaalisti paikalla, joten Telian virallisia vastauksia saamme mahdollisesti vasta tukilakon jälkeen.
Hei,
Tilasin teiltä koneen jossa tuuletin rätisee. Ostin tarjouksesta kun niitä nyt on 8.11. asti. Lenovo pyysi olemaan teihin yhteydessä. Kerkeättekö vastamaan 8.11. mennessä?
Tuo kone tulisi viedä nyt lähimmän Telia kaupan kautta huoltoon, jossa voidaan tutkia, mistä rätinä mahdollisesti johtuu. Täältä linkistä löydät kaikki Telia Kaupa
P.s Mites toi pelitarjous mikä tulee mukana? En itse saanut sitä. Olisi kiva, että kaikki jotka ostaa tuosta kamppiksesta saa sen?
@Ernesto76@ kirjoitti:
Hei,
Lenovo suositteli minulle "tullut rikkinäisenä" vaihtoa. Koneen halvin osa aiheuttaa armotonta säätöä. Kone on ollut vähän yli 24h. EN TODELLAKAAN ala raahaamaan tuota pitkin poikin ennen kuin joku puhuu minun kanssa. O tempora o mores. Made in China ja tukilakot.
Tuo läppäri tulisi nyt viedä Telia Kauppaan, jossa voivat tilanteen katsoa, mitä sen osalta tehdään.
@Ernesto76@ kirjoitti:
P.s Mites toi pelitarjous mikä tulee mukana? En itse saanut sitä. Olisi kiva, että kaikki jotka ostaa tuosta kamppiksesta saa sen?
Eli osassa Lenovon läppäreiden kanssa saa kaupan päälle Sunset Echoes -emblemkoodi Destiny 2 -peliin. Kyseinen tarjous voimassa 8.11. asti ja niitä on rajoitettu erä.
Koodi on lunastettava Bungien verkkosivujen kautta. Lisäohjeita koodin lunastukseen löytyy Bungien ohjesivulta. Destiny 2 on ilmaiseksi pelattava peli, lue lisää.
Hei,
Lähetin sinulle yksityisviestin jossa kirjoitin koneen mallin. Tämä ei ole läppäri vaan tämä on torni. Lenovo Tower 5 SMW joten jääkööt tästä Google haku kun ihmiset miettivät koneen ostamista. Ei kestänyt käytössä vuorokautta. Alemman tuulettimen kuulalaakeri on vissiin rikki. Tekisi mieli potkaista konetta että se hiljenisi. Asteikolla 1-5 homma on -16.
Alanko raahaamaan konetta nyt pitkin kaupunkia julkisilla kun olen sen eilen teiltä saanut? Koronasta viis. Enkös minä vaan voisi palauttaa tämän rikkinäisenä tulleena? Jos tilaat taksin niin voin ajatella uhrata työtunteja asian hoitamiseen.
@HannaMarikaL@ kirjoitti:
@Ernesto76@ kirjoitti:
Hei,
Lenovo suositteli minulle "tullut rikkinäisenä" vaihtoa. Koneen halvin osa aiheuttaa armotonta säätöä. Kone on ollut vähän yli 24h. EN TODELLAKAAN ala raahaamaan tuota pitkin poikin ennen kuin joku puhuu minun kanssa. O tempora o mores. Made in China ja tukilakot.
Tuo läppäri tulisi nyt viedä Telia Kauppaan, jossa voivat tilanteen katsoa, mitä sen osalta tehdään.
@Ernesto76@ kirjoitti:
P.s Mites toi pelitarjous mikä tulee mukana? En itse saanut sitä. Olisi kiva, että kaikki jotka ostaa tuosta kamppiksesta saa sen?
Eli osassa Lenovon läppäreiden kanssa saa kaupan päälle Sunset Echoes -emblemkoodi Destiny 2 -peliin. Kyseinen tarjous voimassa 8.11. asti ja niitä on rajoitettu erä.
Koodi on lunastettava Bungien verkkosivujen kautta. Lisäohjeita koodin lunastukseen löytyy Bungien ohjesivulta. Destiny 2 on ilmaiseksi pelattava peli, lue lisää.
Koneeni ei ole läppäri (LENOVO TOWER) mitä kiikutella ympäriinsä etenkään korona aikana.
@HannaMarikaL@ kirjoitti:
@Ernesto76@ kirjoitti:
Hei,
Lenovo suositteli minulle "tullut rikkinäisenä" vaihtoa. Koneen halvin osa aiheuttaa armotonta säätöä. Kone on ollut vähän yli 24h. EN TODELLAKAAN ala raahaamaan tuota pitkin poikin ennen kuin joku puhuu minun kanssa. O tempora o mores. Made in China ja tukilakot.
Tuo läppäri tulisi nyt viedä Telia Kauppaan, jossa voivat tilanteen katsoa, mitä sen osalta tehdään.
@Ernesto76@ kirjoitti:
P.s Mites toi pelitarjous mikä tulee mukana? En itse saanut sitä. Olisi kiva, että kaikki jotka ostaa tuosta kamppiksesta saa sen?
Eli osassa Lenovon läppäreiden kanssa saa kaupan päälle Sunset Echoes -emblemkoodi Destiny 2 -peliin. Kyseinen tarjous voimassa 8.11. asti ja niitä on rajoitettu erä.
Koodi on lunastettava Bungien verkkosivujen kautta. Lisäohjeita koodin lunastukseen löytyy Bungien ohjesivulta. Destiny 2 on ilmaiseksi pelattava peli, lue lisää.
@Ernesto76@ kirjoitti:
Hei,
Lenovo suositteli minulle "tullut rikkinäisenä" vaihtoa. Koneen halvin osa aiheuttaa armotonta säätöä. Kone on ollut vähän yli 24h. EN TODELLAKAAN ala raahaamaan tuota pitkin poikin ennen kuin joku puhuu minun kanssa. O tempora o mores. Made in China ja tukilakot.
@HannaMarikaL@ kirjoitti:
@Ernesto76@ kirjoitti:
@Ernesto76@ kirjoitti:
Ostin t
@TeroRe@ kirjoitti:
Tiedote telia.fi sivuilla:
Ammattiliitto Pro on ilmoittanut tukilakosta Telialla 4.–6.11.2020. Lakko johtuu Ammattiliitto Pron ja Suomen Kotidata Oy:n välisestä työehtosopimuskiistasta, jossa Telia ei ole osapuolena.
Tukilakko voi näkyä ruuhkina asiakaspalvelussa sekä viivästyksinä toimituksissa ja viankorjauksessa. Lakko saattaa myös vaikuttaa Telia Kauppojen aukioloaikoihin.
Lakko saattaa aiheuttaa viivästyksiä joidenkin yritysasiakkaiden palveluiden suunniteltuihin käyttöönottoihin. Otamme yhteyttä niihin asiakkaisiin, joita viivästykset koskevat.
Voit hoitaa liittymäasioita, maksaa laskuja ja päivittää palveluitasi Minun Teliassa vuorokauden ympäri. Yritysasiakkaat voivat hallinnoida palveluita Yritysportaalissa.
Lue lisää.
Telia turvaa kansalaisten turvallisuuden ja yhteiskunnan toiminnan kannalta kriittiset toiminnot kaikissa poikkeusolosuhteissa.
Pahoittelemme häiriötä.
Tukilakko vaikuttaa myös Yhteisön moderointiin. Moderaattoreita ei ole tukilakon aikana normaalisti paikalla, joten Telian virallisia vastauksia saamme mahdollisesti vasta tukilakon jälkeen.
Hei,
Tilasin teiltä koneen jossa tuuletin rätisee. Ostin tarjouksesta kun niitä nyt on 8.11. asti. Lenovo pyysi olemaan teihin yhteydessä. Kerkeättekö vastamaan 8.11. mennessä?
Tuo kone tulisi viedä nyt lähimmän Telia kaupan kautta huoltoon, jossa voidaan tutkia, mistä rätinä mahdollisesti johtuu. Täältä linkistä löydät kaikki Telia Kaupa
Yleensähän tuo "rikkinäisenä vaihto" tarkoittaa, että laite vaan vaihdetaan hyllystä suoraan uuteen sen enempää takuuhuolloissa ihmettelemättä. (DOA (Dead on Arrival) käytäntö. Jos Lenovolta sellainen ukaasi tulee, niin pitäisi jälleenmyyjän voida toteuttaa tuo, koska Lenovo on ymmärtääkseni ottanut asiasta kopin ja maksaa mahd. viulut jälleenmyyjäliikkeelle.
@Purnipsi@ kirjoitti:
@Ernesto76@ kirjoitti:
Hei,
Lenovo suositteli minulle "tullut rikkinäisenä" vaihtoa. Koneen halvin osa aiheuttaa armotonta säätöä. Kone on ollut vähän yli 24h. EN TODELLAKAAN ala raahaamaan tuota pitkin poikin ennen kuin joku puhuu minun kanssa. O tempora o mores. Made in China ja tukilakot.
@HannaMarikaL@ kirjoitti:
@Ernesto76@ kirjoitti:
@Ernesto76@ kirjoitti:
Ostin t
@TeroRe@ kirjoitti:
Tiedote telia.fi sivuilla:
Ammattiliitto Pro on ilmoittanut tukilakosta Telialla 4.–6.11.2020. Lakko johtuu Ammattiliitto Pron ja Suomen Kotidata Oy:n välisestä työehtosopimuskiistasta, jossa Telia ei ole osapuolena.
Tukilakko voi näkyä ruuhkina asiakaspalvelussa sekä viivästyksinä toimituksissa ja viankorjauksessa. Lakko saattaa myös vaikuttaa Telia Kauppojen aukioloaikoihin.
Lakko saattaa aiheuttaa viivästyksiä joidenkin yritysasiakkaiden palveluiden suunniteltuihin käyttöönottoihin. Otamme yhteyttä niihin asiakkaisiin, joita viivästykset koskevat.
Voit hoitaa liittymäasioita, maksaa laskuja ja päivittää palveluitasi Minun Teliassa vuorokauden ympäri. Yritysasiakkaat voivat hallinnoida palveluita Yritysportaalissa.
Lue lisää.
Telia turvaa kansalaisten turvallisuuden ja yhteiskunnan toiminnan kannalta kriittiset toiminnot kaikissa poikkeusolosuhteissa.
Pahoittelemme häiriötä.
Tukilakko vaikuttaa myös Yhteisön moderointiin. Moderaattoreita ei ole tukilakon aikana normaalisti paikalla, joten Telian virallisia vastauksia saamme mahdollisesti vasta tukilakon jälkeen.
Hei,
Tilasin teiltä koneen jossa tuuletin rätisee. Ostin tarjouksesta kun niitä nyt on 8.11. asti. Lenovo pyysi olemaan teihin yhteydessä. Kerkeättekö vastamaan 8.11. mennessä?
Tuo kone tulisi viedä nyt lähimmän Telia kaupan kautta huoltoon, jossa voidaan tutkia, mistä rätinä mahdollisesti johtuu. Täältä linkistä löydät kaikki Telia Kaupa
Yleensähän tuo "rikkinäisenä vaihto" tarkoittaa, että laite vaan vaihdetaan hyllystä suoraan uuteen sen enempää takuuhuolloissa ihmettelemättä. (DOA (Dead on Arrival) käytäntö. Jos Lenovolta sellainen ukaasi tulee, niin pitäisi jälleenmyyjän voida toteuttaa tuo, koska Lenovo on ymmärtääkseni ottanut asiasta kopin ja maksaa mahd. viulut jälleenmyyjäliikkeelle.
Kaupasta sanottiin että ei muuta kuin postiin vaan. Rätisevä ja tärisevä ääni toisesta tuulettimesta. Muuten kyllä laadukas ensivaikutelma. Samalla energialla olisi tosin rakentanut oman.
@Ernesto76@ kirjoitti:
@Purnipsi@ kirjoitti:
@Ernesto76@ kirjoitti:
Hei,
Lenovo suositteli minulle "tullut rikkinäisenä" vaihtoa. Koneen halvin osa aiheuttaa armotonta säätöä. Kone on ollut vähän yli 24h. EN TODELLAKAAN ala raahaamaan tuota pitkin poikin ennen kuin joku puhuu minun kanssa. O tempora o mores. Made in China ja tukilakot.
@HannaMarikaL@ kirjoitti:
@Ernesto76@ kirjoitti:
@Ernesto76@ kirjoitti:
Ostin t
@TeroRe@ kirjoitti:
Tiedote telia.fi sivuilla:
Ammattiliitto Pro on ilmoittanut tukilakosta Telialla 4.–6.11.2020. Lakko johtuu Ammattiliitto Pron ja Suomen Kotidata Oy:n välisestä työehtosopimuskiistasta, jossa Telia ei ole osapuolena.
Tukilakko voi näkyä ruuhkina asiakaspalvelussa sekä viivästyksinä toimituksissa ja viankorjauksessa. Lakko saattaa myös vaikuttaa Telia Kauppojen aukioloaikoihin.
Lakko saattaa aiheuttaa viivästyksiä joidenkin yritysasiakkaiden palveluiden suunniteltuihin käyttöönottoihin. Otamme yhteyttä niihin asiakkaisiin, joita viivästykset koskevat.
Voit hoitaa liittymäasioita, maksaa laskuja ja päivittää palveluitasi Minun Teliassa vuorokauden ympäri. Yritysasiakkaat voivat hallinnoida palveluita Yritysportaalissa.
Lue lisää.
Telia turvaa kansalaisten turvallisuuden ja yhteiskunnan toiminnan kannalta kriittiset toiminnot kaikissa poikkeusolosuhteissa.
Pahoittelemme häiriötä.
Tukilakko vaikuttaa myös Yhteisön moderointiin. Moderaattoreita ei ole tukilakon aikana normaalisti paikalla, joten Telian virallisia vastauksia saamme mahdollisesti vasta tukilakon jälkeen.
Hei,
Tilasin teiltä koneen jossa tuuletin rätisee. Ostin tarjouksesta kun niitä nyt on 8.11. asti. Lenovo pyysi olemaan teihin yhteydessä. Kerkeättekö vastamaan 8.11. mennessä?
Tuo kone tulisi viedä nyt lähimmän Telia kaupan kautta huoltoon, jossa voidaan tutkia, mistä rätinä mahdollisesti johtuu. Täältä linkistä löydät kaikki Telia Kaupa
Yleensähän tuo "rikkinäisenä vaihto" tarkoittaa, että laite vaan vaihdetaan hyllystä suoraan uuteen sen enempää takuuhuolloissa ihmettelemättä. (DOA (Dead on Arrival) käytäntö. Jos Lenovolta sellainen ukaasi tulee, niin pitäisi jälleenmyyjän voida toteuttaa tuo, koska Lenovo on ymmärtääkseni ottanut asiasta kopin ja maksaa mahd. viulut jälleenmyyjäliikkeelle.
Kaupasta sanottiin että ei muuta kuin postiin vaan. Rätisevä ja tärisevä ääni toisesta tuulettimesta. Muuten kyllä laadukas ensivaikutelma. Samalla energialla olisi tosin rakentanut oman.
OK, tiesivätköhän ne sitä, mitä Lenovo oli sinulle ohjetta antanut. Tuskin, en usko, että myyjäliikkeen - asiakkaan ja valmistajan välinen liikenne kiertäisi kaikille kolmelle. Pääasia että homma edistyy, mutta meniköhän aivan oikein. Mut olikos tuo myymälästä vai sitten netistä tilattu laite?
Kaaren myymälässä sanoivat näin koska eivät voineet myös muuta. Mitä he olisivat? (pohdin vaikka en ole Telialla töissä).
Kait se tiketti minkä olen tehnyt Lenovolle näkyy jossain systeemeissä jos kirjoitan palautuslomakkeeseen tästä tiedot? Näin tänään.
Muuten koneessa hyvät palikat. Harmi, että se edullisin komponentti nyt sitten kiukuttelee.
Teliasta toistaiseksi (pitkään Elisan asiakkaana) myös melko hyvä kokemusta tästä huolimatta.
@Purnipsi@ kirjoitti:
@Ernesto76@ kirjoitti:
@Purnipsi@ kirjoitti:
@Ernesto76@ kirjoitti:
Hei,
Lenovo suositteli minulle "tullut rikkinäisenä" vaihtoa. Koneen halvin osa aiheuttaa armotonta säätöä. Kone on ollut vähän yli 24h. EN TODELLAKAAN ala raahaamaan tuota pitkin poikin ennen kuin joku puhuu minun kanssa. O tempora o mores. Made in China ja tukilakot.
@HannaMarikaL@ kirjoitti:
@Ernesto76@ kirjoitti:
@Ernesto76@ kirjoitti:
Ostin t
@TeroRe@ kirjoitti:
Tiedote telia.fi sivuilla:
Ammattiliitto Pro on ilmoittanut tukilakosta Telialla 4.–6.11.2020. Lakko johtuu Ammattiliitto Pron ja Suomen Kotidata Oy:n välisestä työehtosopimuskiistasta, jossa Telia ei ole osapuolena.
Tukilakko voi näkyä ruuhkina asiakaspalvelussa sekä viivästyksinä toimituksissa ja viankorjauksessa. Lakko saattaa myös vaikuttaa Telia Kauppojen aukioloaikoihin.
Lakko saattaa aiheuttaa viivästyksiä joidenkin yritysasiakkaiden palveluiden suunniteltuihin käyttöönottoihin. Otamme yhteyttä niihin asiakkaisiin, joita viivästykset koskevat.
Voit hoitaa liittymäasioita, maksaa laskuja ja päivittää palveluitasi Minun Teliassa vuorokauden ympäri. Yritysasiakkaat voivat hallinnoida palveluita Yritysportaalissa.
Lue lisää.
Telia turvaa kansalaisten turvallisuuden ja yhteiskunnan toiminnan kannalta kriittiset toiminnot kaikissa poikkeusolosuhteissa.
Pahoittelemme häiriötä.
Tukilakko vaikuttaa myös Yhteisön moderointiin. Moderaattoreita ei ole tukilakon aikana normaalisti paikalla, joten Telian virallisia vastauksia saamme mahdollisesti vasta tukilakon jälkeen.
Hei,
Tilasin teiltä koneen jossa tuuletin rätisee. Ostin tarjouksesta kun niitä nyt on 8.11. asti. Lenovo pyysi olemaan teihin yhteydessä. Kerkeättekö vastamaan 8.11. mennessä?
Tuo kone tulisi viedä nyt lähimmän Telia kaupan kautta huoltoon, jossa voidaan tutkia, mistä rätinä mahdollisesti johtuu. Täältä linkistä löydät kaikki Telia Kaupa
Yleensähän tuo "rikkinäisenä vaihto" tarkoittaa, että laite vaan vaihdetaan hyllystä suoraan uuteen sen enempää takuuhuolloissa ihmettelemättä. (DOA (Dead on Arrival) käytäntö. Jos Lenovolta sellainen ukaasi tulee, niin pitäisi jälleenmyyjän voida toteuttaa tuo, koska Lenovo on ymmärtääkseni ottanut asiasta kopin ja maksaa mahd. viulut jälleenmyyjäliikkeelle.
Kaupasta sanottiin että ei muuta kuin postiin vaan. Rätisevä ja tärisevä ääni toisesta tuulettimesta. Muuten kyllä laadukas ensivaikutelma. Samalla energialla olisi tosin rakentanut oman.
OK, tiesivätköhän ne sitä, mitä Lenovo oli sinulle ohjetta antanut. Tuskin, en usko, että myyjäliikkeen - asiakkaan ja valmistajan välinen liikenne kiertäisi kaikille kolmelle. Pääasia että homma edistyy, mutta meniköhän aivan oikein. Mut olikos tuo myymälästä vai sitten netistä tilattu laite,
@Ernesto76@ kirjoitti:
Kaaren myymälässä sanoivat näin koska eivät voineet myös muuta. Mitä he olisivat? (pohdin vaikka en ole Telialla töissä).
Kait se tiketti minkä olen tehnyt Lenovolle näkyy jossain systeemeissä jos kirjoitan palautuslomakkeeseen tästä tiedot? Näin tänään.
Muuten koneessa hyvät palikat. Harmi, että se edullisin komponentti nyt sitten kiukuttelee.
Teliasta toistaiseksi (pitkään Elisan asiakkaana) myös melko hyvä kokemusta tästä huolimatta.
@Purnipsi@ kirjoitti:
@Ernesto76@ kirjoitti:
@Purnipsi@ kirjoitti:
@Ernesto76@ kirjoitti:
Hei,
Lenovo suositteli minulle "tullut rikkinäisenä" vaihtoa. Koneen halvin osa aiheuttaa armotonta säätöä. Kone on ollut vähän yli 24h. EN TODELLAKAAN ala raahaamaan tuota pitkin poikin ennen kuin joku puhuu minun kanssa. O tempora o mores. Made in China ja tukilakot.
@HannaMarikaL@ kirjoitti:
@Ernesto76@ kirjoitti:
@Ernesto76@ kirjoitti:
Ostin t
@TeroRe@ kirjoitti:
Tiedote telia.fi sivuilla:
Ammattiliitto Pro on ilmoittanut tukilakosta Telialla 4.–6.11.2020. Lakko johtuu Ammattiliitto Pron ja Suomen Kotidata Oy:n välisestä työehtosopimuskiistasta, jossa Telia ei ole osapuolena.
Tukilakko voi näkyä ruuhkina asiakaspalvelussa sekä viivästyksinä toimituksissa ja viankorjauksessa. Lakko saattaa myös vaikuttaa Telia Kauppojen aukioloaikoihin.
Lakko saattaa aiheuttaa viivästyksiä joidenkin yritysasiakkaiden palveluiden suunniteltuihin käyttöönottoihin. Otamme yhteyttä niihin asiakkaisiin, joita viivästykset koskevat.
Voit hoitaa liittymäasioita, maksaa laskuja ja päivittää palveluitasi Minun Teliassa vuorokauden ympäri. Yritysasiakkaat voivat hallinnoida palveluita Yritysportaalissa.
Lue lisää.
Telia turvaa kansalaisten turvallisuuden ja yhteiskunnan toiminnan kannalta kriittiset toiminnot kaikissa poikkeusolosuhteissa.
Pahoittelemme häiriötä.
Tukilakko vaikuttaa myös Yhteisön moderointiin. Moderaattoreita ei ole tukilakon aikana normaalisti paikalla, joten Telian virallisia vastauksia saamme mahdollisesti vasta tukilakon jälkeen.
Hei,
Tilasin teiltä koneen jossa tuuletin rätisee. Ostin tarjouksesta kun niitä nyt on 8.11. asti. Lenovo pyysi olemaan teihin yhteydessä. Kerkeättekö vastamaan 8.11. mennessä?
Tuo kone tulisi viedä nyt lähimmän Telia kaupan kautta huoltoon, jossa voidaan tutkia, mistä rätinä mahdollisesti johtuu. Täältä linkistä löydät kaikki Telia Kaupa
Yleensähän tuo "rikkinäisenä vaihto" tarkoittaa, että laite vaan vaihdetaan hyllystä suoraan uuteen sen enempää takuuhuolloissa ihmettelemättä. (DOA (Dead on Arrival) käytäntö. Jos Lenovolta sellainen ukaasi tulee, niin pitäisi jälleenmyyjän voida toteuttaa tuo, koska Lenovo on ymmärtääkseni ottanut asiasta kopin ja maksaa mahd. viulut jälleenmyyjäliikkeelle.
Kaupasta sanottiin että ei muuta kuin postiin vaan. Rätisevä ja tärisevä ääni toisesta tuulettimesta. Muuten kyllä laadukas ensivaikutelma. Samalla energialla olisi tosin rakentanut oman.
OK, tiesivätköhän ne sitä, mitä Lenovo oli sinulle ohjetta antanut. Tuskin, en usko, että myyjäliikkeen - asiakkaan ja valmistajan välinen liikenne kiertäisi kaikille kolmelle. Pääasia että homma edistyy, mutta meniköhän aivan oikein. Mut olikos tuo myymälästä vai sitten netistä tilattu laite,
Siten, että jos laite on DOA, antavat suoraan hyllystä uuden ja vanha lähtee Lenovon hoiviin. Et siis olisi tarvinnut odottaa ilman konetta. Näin ymmärsin tuosta alkuperäisestä tilanteesta. Esimerkiksi jollain tietokonekonekomponenttivalmistajilla on suoraan DOA-käytäntö, ettei tarvitse odotella takuuhuollon lausumaa laitteen tilasta ja tuotevaihdosta.
Verkkokaupasta tilattu ja näitä ei ole hyllyssä. Tämä on lähtötilanne kun asiakaspalvelu on vielä lakossa.
@Purnipsi@ kirjoitti:
@Ernesto76@ kirjoitti:
Kaaren myymälässä sanoivat näin koska eivät voineet myös muuta. Mitä he olisivat? (pohdin vaikka en ole Telialla töissä).
Kait se tiketti minkä olen tehnyt Lenovolle näkyy jossain systeemeissä jos kirjoitan palautuslomakkeeseen tästä tiedot? Näin tänään.
Muuten koneessa hyvät palikat. Harmi, että se edullisin komponentti nyt sitten kiukuttelee.
Teliasta toistaiseksi (pitkään Elisan asiakkaana) myös melko hyvä kokemusta tästä huolimatta.
@Purnipsi@ kirjoitti:
@Ernesto76@ kirjoitti:
@Purnipsi@ kirjoitti:
@Ernesto76@ kirjoitti:
Hei,
Lenovo suositteli minulle "tullut rikkinäisenä" vaihtoa. Koneen halvin osa aiheuttaa armotonta säätöä. Kone on ollut vähän yli 24h. EN TODELLAKAAN ala raahaamaan tuota pitkin poikin ennen kuin joku puhuu minun kanssa. O tempora o mores. Made in China ja tukilakot.
@HannaMarikaL@ kirjoitti:
@Ernesto76@ kirjoitti:
@Ernesto76@ kirjoitti:
Ostin t
@TeroRe@ kirjoitti:
Tiedote telia.fi sivuilla:
Ammattiliitto Pro on ilmoittanut tukilakosta Telialla 4.–6.11.2020. Lakko johtuu Ammattiliitto Pron ja Suomen Kotidata Oy:n välisestä työehtosopimuskiistasta, jossa Telia ei ole osapuolena.
Tukilakko voi näkyä ruuhkina asiakaspalvelussa sekä viivästyksinä toimituksissa ja viankorjauksessa. Lakko saattaa myös vaikuttaa Telia Kauppojen aukioloaikoihin.
Lakko saattaa aiheuttaa viivästyksiä joidenkin yritysasiakkaiden palveluiden suunniteltuihin käyttöönottoihin. Otamme yhteyttä niihin asiakkaisiin, joita viivästykset koskevat.
Voit hoitaa liittymäasioita, maksaa laskuja ja päivittää palveluitasi Minun Teliassa vuorokauden ympäri. Yritysasiakkaat voivat hallinnoida palveluita Yritysportaalissa.
Lue lisää.
Telia turvaa kansalaisten turvallisuuden ja yhteiskunnan toiminnan kannalta kriittiset toiminnot kaikissa poikkeusolosuhteissa.
Pahoittelemme häiriötä.
Tukilakko vaikuttaa myös Yhteisön moderointiin. Moderaattoreita ei ole tukilakon aikana normaalisti paikalla, joten Telian virallisia vastauksia saamme mahdollisesti vasta tukilakon jälkeen.
Hei,
Tilasin teiltä koneen jossa tuuletin rätisee. Ostin tarjouksesta kun niitä nyt on 8.11. asti. Lenovo pyysi olemaan teihin yhteydessä. Kerkeättekö vastamaan 8.11. mennessä?
Tuo kone tulisi viedä nyt lähimmän Telia kaupan kautta huoltoon, jossa voidaan tutkia, mistä rätinä mahdollisesti johtuu. Täältä linkistä löydät kaikki Telia Kaupa
Yleensähän tuo "rikkinäisenä vaihto" tarkoittaa, että laite vaan vaihdetaan hyllystä suoraan uuteen sen enempää takuuhuolloissa ihmettelemättä. (DOA (Dead on Arrival) käytäntö. Jos Lenovolta sellainen ukaasi tulee, niin pitäisi jälleenmyyjän voida toteuttaa tuo, koska Lenovo on ymmärtääkseni ottanut asiasta kopin ja maksaa mahd. viulut jälleenmyyjäliikkeelle.
Kaupasta sanottiin että ei muuta kuin postiin vaan. Rätisevä ja tärisevä ääni toisesta tuulettimesta. Muuten kyllä laadukas ensivaikutelma. Samalla energialla olisi tosin rakentanut oman.
OK, tiesivätköhän ne sitä, mitä Lenovo oli sinulle ohjetta antanut. Tuskin, en usko, että myyjäliikkeen - asiakkaan ja valmistajan välinen liikenne kiertäisi kaikille kolmelle. Pääasia että homma edistyy, mutta meniköhän aivan oikein. Mut olikos tuo myymälästä vai sitten netistä tilattu laite,
Siten, että jos laite on DOA, antavat suoraan hyllystä uuden ja vanha lähtee Lenovon hoiviin. Et siis olisi tarvinnut odottaa ilman konetta. Näin ymmärsin tuosta alkuperäisestä tilanteesta. Esimerkiksi jollain tietokonekonekomponenttivalmistajilla on suoraan DOA-käytäntö, ettei tarvitse odotella takuuhuollon lausumaa laitteen tilasta ja tuotevaihdosta.
Täysin pöhköä. Kone ei pidä enää sitä renkutus ääntä vaikka olen testiksi rääkännyt tätä. Pidän koneen enkä lähetä takaisin. Maksan vaikka itse laajennetun takuun (korjaus kotona) koska minulla ei ole varaa odottaa kahta viikkoa tai yli että saisin uuden. Koneet myyty loppuun verkkokaupasta. Tosi hyvä masiina, loistava masiina, kunhan ei ylimääräisiä ääniä kuulu. Onnistuin saamaan vielä huippuluokan näytön samassa paketissa kun ne alennukset oli. Asia ratkesi siis enemmän tai vähemmän. Hymykin alkaa olla herkässä.