Tarvitsen vakuutukseen puhelimen häviämis tapauksen takia sim kortin jonkin avaus todistuksen... mikä se on?
@Nyluund kirjoitti:
Tarvitsen vakuutukseen puhelimen häviämis tapauksen takia sim kortin jonkin avaus todistuksen... mikä se on?
Tarkottaisiko tuo todistusta, ettei puhelin ole operaattorilukittu? Ei taida enää juuri olla noita lukituksia puhelimissa.
Ei vaan siis todistuksen siitä että puhelimen häviämisen takia olen joutunut hakemaan uuden sim kortin liikkeestä...
Ota yhteyttä asiakaspalveluun:
Jos asian ratkaisemiseksi tarvitaan henkilökohtaisia asiakas- tai tunnistetietojasi, ota yhteyttä 24/7 avoinna olevaan chat-asiakaspalveluun jonka löydät Omien Sivujen kautta. Tai vaihtoehtoisesti ota yhteyttä asiakaspalveluun muiden kanavien kautta tai esimerkiksi puhelimitse.
@Nyluund kirjoitti:
Ei vaan siis todistuksen siitä että puhelimen häviämisen takia olen joutunut hakemaan uuden sim kortin liikkeestä...
Siinä tapauksessa todistuksen saa sieltä liikkeestä tai Soneran Asiakaspalvelusta käsittääkseni.
Riittäisiköhän vakuutusyhtiölle esim. kopio matkapuhelinlaskusta jossa on veloitettu uuden kortin aktivointimaksu? Se ainakin "todistaisi" että kortti on vaihdettu. Ja laskunhan saat printattua esim. Omien Sivujen kautta laskuarkistosta joten hoituisi helpostikin!
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.