Moi @juhap88! Kuvasta päätellen Samsungin televisiosta kyse? Otatko yhteyttä heidän asiakastukeen numeroon 030 622 7515 (Avoinna ma-pe 8-19, la 10-15). Sitä kautta homma etenee :)
Otettu jo yhteyttä, laittoivat sähköpostilla asetukset.
Tiedän jo ennestään, että valovuoto ei asetuksia pläräämällä poistu, joten voisit seuraavaksi laittaa TV:n palautusohjeet. Huoltohommiin en ala, kun ostettu etämyynnistä niin palautan mieluummin.
@juhap88 kirjoitti:
Tiedän jo ennestään, että valovuoto ei asetuksia pläräämällä poistu, joten voisit seuraavaksi laittaa TV:n palautusohjeet. Huoltohommiin en ala, kun ostettu etämyynnistä niin palautan mieluummin.
Tervehdys, @juhap88! :)
Palauttamisen ohjeet löytyvät kokonaisuudessaan tämän linkin takaa:
https://www.telia.fi/asiakastuki/laskutus-ja-asiakkuus/tilaukset/palauttaminen
Ei tuo noin voi mennä noin suurikokoisen laitteen ollessa kyseessä. Ensinnäkään tuo ei mahdu paketteineen päivineen autoon ja yksin tuota pakettia ei pysty edes kantamaan.
Palailen asiaan kun selviää paremmin homma Samsungin tuen kanssa.
@juhap88 kirjoitti:
Ei tuo noin voi mennä noin suurikokoisen laitteen ollessa kyseessä. Ensinnäkään tuo ei mahdu paketteineen päivineen autoon ja yksin tuota pakettia ei pysty edes kantamaan.
Palailen asiaan kun selviää paremmin homma Samsungin tuen kanssa.
Aivan, siinä tapauksessa suosittelen kääntymään Telian asiakaspalvelun puoleen jospa sille olisi jotain tehtävissä. Sinun televisio mitä luultavammin kuuluu maanantaikappaleisiin, mutta onneksi näillä on laitevalmistajan myöntämä takuu :smileyhappy: