Skip to main content

Valovuoto 28.2.2018 vastaanotetussa tv:ssä

  • March 1, 2018
  • 5 kommenttia
  • 157 katselukertaa

Eilen 28.2 posti kuljetti tilaamani tv:n.

 

Olen telkkariin oikein tyytyväinen muuten, paitsi että kuvassa esiintyy valovuotoa, jota en voi hyväksyä.

Valovuoto tv:n tehdasasetuksilla: https://photos.app.goo.gl/3Yj8UPtVFj0Auchp2 (valokuva korostaa).

 

Nyt odottelen telialaiselta vastausta, että miten asian suhteen edetään.

5 kommenttia

IlariJR
Ex-telialainen
  • Ex-telialainen
  • March 2, 2018

Moi @juhap88! Kuvasta päätellen Samsungin televisiosta kyse? Otatko yhteyttä heidän asiakastukeen numeroon 030 622 7515 (Avoinna ma-pe 8-19, la 10-15). Sitä kautta homma etenee :)

 

  • Aloittaja
  • Savumerkittäjä
  • March 2, 2018

Otettu jo yhteyttä, laittoivat sähköpostilla asetukset. 

 

Tiedän jo ennestään, että valovuoto ei asetuksia pläräämällä poistu, joten voisit seuraavaksi laittaa TV:n palautusohjeet. Huoltohommiin en ala, kun ostettu etämyynnistä niin palautan mieluummin. 


Sekunti
Somettaja
Forum|alt.badge.img+4
  • Somettaja
  • March 2, 2018

@juhap88 kirjoitti:

 

Tiedän jo ennestään, että valovuoto ei asetuksia pläräämällä poistu, joten voisit seuraavaksi laittaa TV:n palautusohjeet. Huoltohommiin en ala, kun ostettu etämyynnistä niin palautan mieluummin. 


Tervehdys, @juhap88! :)

 

Palauttamisen ohjeet löytyvät kokonaisuudessaan tämän linkin takaa:

https://www.telia.fi/asiakastuki/laskutus-ja-asiakkuus/tilaukset/palauttaminen


  • Aloittaja
  • Savumerkittäjä
  • March 2, 2018

Ei tuo noin voi mennä noin suurikokoisen laitteen ollessa kyseessä. Ensinnäkään tuo ei mahdu paketteineen päivineen autoon ja yksin tuota pakettia ei pysty edes kantamaan. 

 

Palailen asiaan kun selviää paremmin homma Samsungin tuen kanssa. 


Sekunti
Somettaja
Forum|alt.badge.img+4
  • Somettaja
  • March 2, 2018

@juhap88 kirjoitti:

Ei tuo noin voi mennä noin suurikokoisen laitteen ollessa kyseessä. Ensinnäkään tuo ei mahdu paketteineen päivineen autoon ja yksin tuota pakettia ei pysty edes kantamaan. 

 

Palailen asiaan kun selviää paremmin homma Samsungin tuen kanssa. 


Aivan, siinä tapauksessa suosittelen kääntymään Telian asiakaspalvelun puoleen jospa sille olisi jotain tehtävissä. Sinun televisio mitä luultavammin kuuluu maanantaikappaleisiin, mutta onneksi näillä on laitevalmistajan myöntämä takuu :smileyhappy: