Skip to main content

Eilen 28.2 posti kuljetti tilaamani tv:n.

 

Olen telkkariin oikein tyytyväinen muuten, paitsi että kuvassa esiintyy valovuotoa, jota en voi hyväksyä.

Valovuoto tv:n tehdasasetuksilla: https://photos.app.goo.gl/3Yj8UPtVFj0Auchp2 (valokuva korostaa).

 

Nyt odottelen telialaiselta vastausta, että miten asian suhteen edetään.

Moi @juhap88! Kuvasta päätellen Samsungin televisiosta kyse? Otatko yhteyttä heidän asiakastukeen numeroon 030 622 7515 (Avoinna ma-pe 8-19, la 10-15). Sitä kautta homma etenee :)

































 

















Otettu jo yhteyttä, laittoivat sähköpostilla asetukset. 

 

Tiedän jo ennestään, että valovuoto ei asetuksia pläräämällä poistu, joten voisit seuraavaksi laittaa TV:n palautusohjeet. Huoltohommiin en ala, kun ostettu etämyynnistä niin palautan mieluummin. 



@juhap88 kirjoitti:


 



Tiedän jo ennestään, että valovuoto ei asetuksia pläräämällä poistu, joten voisit seuraavaksi laittaa TV:n palautusohjeet. Huoltohommiin en ala, kun ostettu etämyynnistä niin palautan mieluummin. 






Tervehdys, @juhap88! :)



 



Palauttamisen ohjeet löytyvät kokonaisuudessaan tämän linkin takaa:



https://www.telia.fi/asiakastuki/laskutus-ja-asiakkuus/tilaukset/palauttaminen


Ei tuo noin voi mennä noin suurikokoisen laitteen ollessa kyseessä. Ensinnäkään tuo ei mahdu paketteineen päivineen autoon ja yksin tuota pakettia ei pysty edes kantamaan. 

 

Palailen asiaan kun selviää paremmin homma Samsungin tuen kanssa. 



@juhap88 kirjoitti:


Ei tuo noin voi mennä noin suurikokoisen laitteen ollessa kyseessä. Ensinnäkään tuo ei mahdu paketteineen päivineen autoon ja yksin tuota pakettia ei pysty edes kantamaan. 



 



Palailen asiaan kun selviää paremmin homma Samsungin tuen kanssa. 






Aivan, siinä tapauksessa suosittelen kääntymään Telian asiakaspalvelun puoleen jospa sille olisi jotain tehtävissä. Sinun televisio mitä luultavammin kuuluu maanantaikappaleisiin, mutta onneksi näillä on laitevalmistajan myöntämä takuu :smileyhappy:


Vastaa