Skip to main content

Verkkokaupan tilausvahvistus

  • April 15, 2019
  • 3 kommenttia
  • 137 katselukertaa

Tilasin lauantaina verkko kaupasta puhelimen enkä ole saanut tilaukseen minkäänlaista aktivointi koodia enkä muuta sähköpostia kuin tilausvahvistuksen miten tässä pitäisi toimia?

EDIT: muokattu otsikkoa

3 kommenttia

kiisseli67
Virtuaalihahmo
Forum|alt.badge.img+7
  • Virtuaalihahmo
  • April 15, 2019

Hei @joksu52 !

 

Kyllä se tilauksen seurantakoodi tulee, kun tilaus postitetaan.

Tulee aina erillisenä sähköpostina kuin tilausvahvistus, onhan sinulla tiedot oikein tilauksesta?


Sekunti
Somettaja
Forum|alt.badge.img+4
  • Somettaja
  • April 15, 2019

Hyvää huomenta! Niinhän se menee. Tarvittaesa Telian asiakaspalvelu pystyy selvittämään tilaustilanteesi. Lisää infoa löytyy Telian tukisivustolta täältä:

https://www.telia.fi/asiakastuki/laskutus-ja-asiakkuus/tilaukset/tilaus

 

Hide content

MITEN VOIN SEURATA TILAUKSENI ETENEMISTÄ?

Telian tilausten seurannalla seuraat kätevästi tilauksesi etenemistä. Saat sähköpostitse tilausvahvistuksen mukana koodin, jolla voit seurata tilausta jo ennen kuin toimitus on Postin seurantatunnuksen piirissä. Kun paketti on lähetetty, saat sähköpostitse vielä Postin seurantatunnuksen. Tunnuksen avulla voit seurata paketin kulkua Postin verkkosivuilla.

Tilauksen seuranta

 

Toivottavasti sait asiaan selvyyttä :smileyhappy:


  • Aloittaja
  • Uusi jäsen
  • April 15, 2019

Kyllä kaikki oli tilauksessa oikein kiitokset!