Tilasin lauantaina verkko kaupasta puhelimen enkä ole saanut tilaukseen minkäänlaista aktivointi koodia enkä muuta sähköpostia kuin tilausvahvistuksen miten tässä pitäisi toimia?
EDIT: muokattu otsikkoa
Hei @joksu52 !
Kyllä se tilauksen seurantakoodi tulee, kun tilaus postitetaan.
Tulee aina erillisenä sähköpostina kuin tilausvahvistus, onhan sinulla tiedot oikein tilauksesta?
Hyvää huomenta! Niinhän se menee. Tarvittaesa Telian asiakaspalvelu pystyy selvittämään tilaustilanteesi. Lisää infoa löytyy Telian tukisivustolta täältä:
https://www.telia.fi/asiakastuki/laskutus-ja-asiakkuus/tilaukset/tilaus
MITEN VOIN SEURATA TILAUKSENI ETENEMISTÄ?
Telian tilausten seurannalla seuraat kätevästi tilauksesi etenemistä. Saat sähköpostitse tilausvahvistuksen mukana koodin, jolla voit seurata tilausta jo ennen kuin toimitus on Postin seurantatunnuksen piirissä. Kun paketti on lähetetty, saat sähköpostitse vielä Postin seurantatunnuksen. Tunnuksen avulla voit seurata paketin kulkua Postin verkkosivuilla.
Tilauksen seuranta
Toivottavasti sait asiaan selvyyttä :smileyhappy:
Kyllä kaikki oli tilauksessa oikein kiitokset!
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.