Verkkokaupasta ostetun Philips tv:n palautus

  • 15 April 2022
  • 1 kommentti
  • 13 katselukertaa

  • Savumerkittäjä
  • 0 kommenttia

Hei! Tilasin philips tv:n telian verkkokaupasta ja huomasin vasta nyt että tv:ssä ei ole spotify ominaisuutta. Voinko palauttaa tv:n Lähimpään Telia kauppaan?

edit katjane: siirretty toiseen osioon ja muokattu otsikkoa


1 kommentti

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +16

@Elli6  kirjoitti:

Hei! Tilasin philips tv:n telian verkkokaupasta ja huomasin vasta nyt että tv:ssä ei ole spotify ominaisuutta. Voinko palauttaa tv:n Lähimpään Telia kauppaan?

edit katjane: siirretty toiseen osioon ja muokattu otsikkoa




Moikka @Elli6 ja tervetuloa Yhteisöön! 🙂>

Verkkokaupan ja itsepalvelukanavien kautta tilatuilla käyttämättömillä tuotteilla ja palveluilla on yleensä 14 päivän peruutusoikeus, ellei toisin mainita. Verkkokaupasta ostetun laitteen voit palauttaa täyttämällä lomakkeen 14 vrk sisällä tilauksen tekemisestä. Otamme verkossa lähettämäsi lomakkeen käsittelyyn kahden arkipäivän kuluessa. Saat vahvistuksen sähköpostiisi, kun olemme vastaanottaneet työpyyntösi. Muissa tilanteissa otathan yhteyttä asiakaspalveluumme. Telia Kaupassa ei käsitellä laitepalautuksia.


Voit avata saamasi paketin, tutustua rauhassa sen sisältöön ja tarkastaa laitteen ominaisuudet ja toimivuuden. Jos kuitenkin otat laitteen käyttöön, asennat siihen esim. sovelluksia ja peruutat sen jälkeen tekemäsi sopimuksen peruutusajan puitteissa, on mahdollista, että perimme sinulta laitteen arvon alentumisen johdosta 30 % laitteen myyntihinnasta. Jos laite on palautettaessa myyntikelvoton, veloitamme sinulta laitteen koko myyntihinnan. Laitteen käyttöönotosta johtuva mahdollinen arvon alentuminen tai myyntikelvottoman laitteen arvo laskutetaan jälkikäteen, kun laitteen palautuskäsittely on tehty.

Vastaa