Skip to main content

Hei! Tilasin telialta läppärin(legion 5) 6pv sitten perjantaina. Tuotetta oli ja on yhä varastossa. Tiistaina aloin kyselemään päivittäin chat-palvelusta ja asiakaspalvelusta tilaukseni tilaan. "Tilaus vastaanotettu"- jälkeen en ole saanut minkäänlaista infoa tilauksestani ja tilaustani ei seurauskoodin mukaan ole vieläkään käsitelty. Chat-palvelussa kertovat että varastolle on jätetty selvityspyyntöä, mutta mitään tietoa en oo asiasta saatu. Alkuperäisessä tilausvahvistuksessa arvioitu toimituspäivä oli 14.2, nyt on 17.2 ja mitään ei ole kuulunut edes siitä että tilaus olisi lähtenyt. Eilen chat palvelussa kerrottiin ettei tilausnumerollani löydy enää mitään järjestelmistä. Mulla on screenshotit tilauksesta, maksusta jne. Hyvin toimii tää laitetilaus! Voinko tehdä enää.mitään?



 



 



Edit AaTanja: muokattu otsikkoa kuvaavammaksi ja löydettävämmäksi. 


@Laijoni  kirjoitti:


Hei! Tilasin telialta läppärin(legion 5) 6pv sitten perjantaina. Tuotetta oli ja on yhä varastossa. Tiistaina aloin kyselemään päivittäin chat-palvelusta ja asiakaspalvelusta tilaukseni tilaan. "Tilaus vastaanotettu"- jälkeen en ole saanut minkäänlaista infoa tilauksestani ja tilaustani ei seurauskoodin mukaan ole vieläkään käsitelty. Chat-palvelussa kertovat että varastolle on jätetty selvityspyyntöä, mutta mitään tietoa en oo asiasta saatu. Alkuperäisessä tilausvahvistuksessa arvioitu toimituspäivä oli 14.2, nyt on 17.2 ja mitään ei ole kuulunut edes siitä että tilaus olisi lähtenyt. Eilen chat palvelussa kerrottiin ettei tilausnumerollani löydy enää mitään järjestelmistä. Mulla on screenshotit tilauksesta, maksusta jne. Hyvin toimii tää laitetilaus! Voinko tehdä enää.mitään?



 



 



Edit AaTanja: muokattu otsikkoa kuvaavammaksi ja löydettävämmäksi. 






Moikka @Laijoni ja tervetuloa Yhteisöön! 

Verkkokaupassa on useampi Legion 5 -läppäri, mitä konetta tarkemmin olit tilaamassa? Voimme tarkistaa varastotilanteen ja toimitusajat, mutta juuri sinun tilaukseesi ei päästä sen tarkemmin täällä käsiksi. 


Kiitos vastauksesta. Tämä homma alko järjestymään ja varmasti huomenissa laite lähtee tulemaan. Oli varmaan postin ja telian välillä jotain kun 14.2 oli pitänyt lähteä postin mukaan. Joku varmaan pöllinyt koneen tjms. Jokatapauksessa pääasia että saan tuotteen, mutta ihan liikaa vaati minun huomiota näin 2022 luvun tilaukseksi. Ja ihmetteleb tuota 1-2 arkipv mainostamista tai että se on edes sallittua kun tilaukset kestää viijon vaikka ois varastossa. Jokatapauksessa tuotteen saan ja se nyt tärkeintä, mutta olisin hakenut jostain kaupasta jos ois tienny olevan näin hidasta.



@Laijoni  kirjoitti:


Kiitos vastauksesta. Tämä homma alko järjestymään ja varmasti huomenissa laite lähtee tulemaan. Oli varmaan postin ja telian välillä jotain kun 14.2 oli pitänyt lähteä postin mukaan. Joku varmaan pöllinyt koneen tjms. Jokatapauksessa pääasia että saan tuotteen, mutta ihan liikaa vaati minun huomiota näin 2022 luvun tilaukseksi. Ja ihmetteleb tuota 1-2 arkipv mainostamista tai että se on edes sallittua kun tilaukset kestää viijon vaikka ois varastossa. Jokatapauksessa tuotteen saan ja se nyt tärkeintä, mutta olisin hakenut jostain kaupasta jos ois tienny olevan näin hidasta.






Hyvä kuulla, että asia alkoi selkiytymään ja olet laitteen saamassa nyt. Joskus tosiaan voi käydä kurjasti, että toimitusaika viivästyy jonkin verran ja tästä on hankala sanoa, mikä tuohon viivästymiseen on mahdollisesti ollut syynä. Tietenkään tämä ei ole toivottavaa tai kivaa, ja pyrimme toimittamaan tilaukset 1-2 arkipäivän kuluessa, kuten verkkokaupassamme mainitaan. 


Niin ainahan on helppo sanoa, että on ikävää ja harvinaista. Mielestäni se, että tuotteen kohdalla lukee että: "lähetettävissä heti, toimitus 1-2 arkipäivää" on todella harhaanjohtavaa. Laitetoimitusehdoissanne lukee, että pyritte toimittamaan laitteet viikossa, viimeistään kuukaudessa. Joten tuossa boksissa pitäis minun mielestäni lukea 1-7 tai 1-30 vrk. Tietysti on syitä jolloin ei toimitusajoissa pysytä, mutta silloin ne syyt pitäisi perin pohjin selvittää. Jokatapauksessa mielestäni asiakkaalle pitäisi jotain korvata siitä, jos ei luvatuissa ajoissa pysytä. Toivottavasti kukaan muu ei mene samaan halpaan ja tarkistaa toimitusehdot virheellisen nettikaupan toimituslupausten sijaan. En halua valittaa, pyrin realismiin, oikeudenmukaisuuteen ja ainoa syy miksi tänne mitään kommentoin oli se, että nämä epäkohdat tulevat esille. Lopuksi voin sanoa, että hyvää oli että chattiin ja asiakaspalveluun sai yhteyden ja siellä oltiin asiallisia. He eivät kuitenkaan voi laitepuolelle muuta kuin jättää viestiä, joihin laitepuoli vastaa muutamassa arkipäivässä, jos kyseinen työntekijä sattuu olemaan silloin töissä. Mutta tässä kaikki oleellinen osaltani.



@Laijoni  kirjoitti:


Niin ainahan on helppo sanoa, että on ikävää ja harvinaista. Mielestäni se, että tuotteen kohdalla lukee että: "lähetettävissä heti, toimitus 1-2 arkipäivää" on todella harhaanjohtavaa. 






Jos laitetta on varastossa ja kaikki sujuu muutenkin kuten oletettavissa on, lähtee tuote postin mukaan vielä tilauspäivänä jos se on tilattu ennen klo 14. Eli tuo 1-2 arkipäivän toimitusaika pitää suurimmassa osassa tilauksia paikkansa. Toki aina voi jotain sattua, ja se on todellakin harmillista niin meidän kuin asiakkaankin kannalta. 



 




@Laijoni  kirjoitti:


 Tietysti on syitä jolloin ei toimitusajoissa pysytä, mutta silloin ne syyt pitäisi perin pohjin selvittää. 






Varmasti syyt selvitetäänkin ja kerrotaan, jos olet näin pyytänyt. Ilmeisesti tästä olikin laitettu laitepuolelle kyselyä jos ymmärsin oikein. Sinulle varmasti palataan jos näin on luvattu. Kiva kuitenkin kuulla että chat ja asiakaspalvelu hoitui hyvin ja olit palveluun tyytyväinen. Ja hyvä että se konekin on siellä jo tulollaan. 


Vastaa