Viallisen laitteen palautus

  • 25 April 2020
  • 1 kommentti
  • 0 katselukertaa

Moi!

 

Tilasin Telialta AirPodsit, ja käytin niitä pari päivää. Vasemmasta kuulokkeesta on käyttöönotosta lähtien kuulunut koko ajan korkeaa surinaa, mikä tekee käytöstä ikävää. Kävin tänään Telian liikkeessä ja sain kaksi vaihtoehtoa tilanteen korjaamiseksi: joko palauttaa laite tai antaa takuuhuoltoon. Nyt kysymykseni on seuraava. Käytöstä on jo tullut kuulokkeiden koteloon pieniä kulumia. Jos palautan laitteen, niin vaikuttavatko kulumat palautukseen, kun laite on tullut minulle alunperinkin viallisena? Viittaan tällä siis siihen, kun palautuslomakkeessa lukee, että laite tulee palauttaa alkuperäisessä kunnossa, tai siitä voidaan periä korvausta. Vai kannattaisiko suosiolla antaa takuuhuoltoon? Telian asiakaspalvelussa kukaan ei ole osannut vastata kysymykseeni, joten olisiko jollain täällä kokemusta? 14 vrk palautusaikaa on siis vielä jäljellä, ostin kuulokkeet alle viikko sitten.


1 kommentti

Tervehdys @nairobi ja lämpimästi tervetuloa Yhteisöömme!

 

Onpas harmillista, että Airpodseissasi oli alusta saakka vikaa. Palautuksen käsittelyssä kestää muutama viikko ja tänä aikana tukkumme tarkastaa tuotteen sekä arvioi onko tuote myyntikuntoinen. Tässä vaiheessa on mahdotonta sanoa meneekö palautus läpi. Suosittelen laitteen huollattamista. Kuulokkeita harvemmin lähdetään korjailemaan, vaan toimenpiteenä on laitteen vaihtaminen. Eli ei muuta, kun uusiksi käymään Telia Kaupassa.

Vastaa