Hei,
Tilasin viime viikolla nettikaupasta kuulokkeet, jotka totesin pian viallisiksi. Kuulokkeiden mukana tuli ainoastaan lähete ja osoitetarra asiakaspalautukseen, ei minkäänlaisia ohjeita tai palautuslomaketta.
Miten nämä on tarkoitus palauttaa?
Hei,
Tilasin viime viikolla nettikaupasta kuulokkeet, jotka totesin pian viallisiksi. Kuulokkeiden mukana tuli ainoastaan lähete ja osoitetarra asiakaspalautukseen, ei minkäänlaisia ohjeita tai palautuslomaketta.
Miten nämä on tarkoitus palauttaa?
Hei @Vlln1 ja tervetuloa Telian yhteisöön!
Verkkokaupan ja itsepalvelukanavien kautta tilatuilla käyttämättömillä tuotteilla ja palveluilla on yleensä 14 päivän peruutusoikeus, ellei toisin mainita.
Huom! Palvelu tai liittymä ei irtisanoudu, jos palautat pelkän laitteen (esimerkiksi asiakasetutabletin tai laajakaistan modeemin). Jos haluat perua myös palvelun tai liittymän, täytä laitteen palauttamisen lisäksi myös perumislomake osoitteessa telia.fi/palautus tai ota yhteyttä asiakaspalveluumme.
Laitteen palautus on tehtävä kuluttajansuojalain mukaisesti viimeistään 14 päivän kuluttua siitä, kun olet peruuttanut laitesopimuksen.
Toimi näin, kun olet ilmoittanut laitesopimuksen perumisesta:
Täältä tarkemmin: https://www.telia.fi/asiakastuki/laskutus-ja-asiakkuus/palauttaminen#laitesopimus-laitteen-palautus
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.