Heippa!
Tilasin tuossa pari viikkoa sitten tuon HP Recycled läppärin. Sattui vaan käymään niin, että tiedoista poiketen siinä ei ollut Full HD-näyttöä ja tässä yksilössä oli saksalainen näppäimistö. Pariinkin kertaan olin viesteillä yhteydessä, kun halusin vaihtaa sen sellaiseen yksilöön joka vastaa kuvausta. En kuitenkaan muuta ohjetta onnistunut saamaan kuin tuon palautuslinkin. Ja palautus onnistuikin ihan sujuvasti, ja sain siitä kuittauksenkin että kunhan laite on tarkastettu niin maksu palautetaan minulle 14 vrk sisällä.
Laitoin kyllä vielä saatteen itse laitteen mukaan, että nimenomaan EN halua palautusta vaan oikean laitteen tilalle. Mutta nythän en mistään pysty itse seuraamaan miten prosessi etenee vai eteneekö ollenkaan. Pahimmillaan tässä käy niin, jos maksu sitten joskus palautetaan, niin kun kyseessä on tuo erä noita Recyled-koneita, niin niitä ei enää ole siinä vaiheessa. Olen oikeastaan hieman yllättynyt, kun näin yksinkertaiseen asiaan, kuin väärän laitteen vaihto oikeanlaiseen ei ole valmiimpaa prosessia.
Ratkaisu jäseneltä AaTanja
Katso alkuperäinen viesti