Mistä siis olet ostanut tämän tuotteen, Soneralta?
Eli vikana siis on:
- Kamera
- WLAN
- Skype
Kysymyksiin:
- Miten niin kamera katosi? Sehän pitäisi löytyä swippaamalla näyttöä oikealle sovellusvalikossa. Jos ei ole niin voit ladata kamera sovelluksen Microsoft Storesta.
- Mikä on WLAN tukiasemasi merkki ja malli?
- Toimiiko WLAN ok muilla laitteilla?
- Eihän sinulla ole käytössä VPN asetus. Olen huomannut että tämä vaikuttaa siihen että ei WLAN toimi.
- Toimiiko sinulla mobiilidata normaalisti?
- Mikä vikana on Skypessä siis, onko virheilmoituksia?
- Kokeilitko poistaa Skypen ja asentaa uudelleen Microsoft Storesta.
Lopuksi voit kokeila ajaa laite tehdasasetuksiin. Tee tätä ennen varmuuskopio henkilökohtaisesta asetuksista.
Gmail tili ei pitäis vaikuttaa Microsoftin tilin toimintaan. Microsoftin tilille olet varmaan määrittänyt jonkinlaisen lisätodennuksen. Kirjaudu Microsoft tilille https://account.live.com/proofs/Manage ja päivitä asetukset.
Kirjaudu ulos Microsoft tilistä Windows Phonesta ja kirjaudu uudelleen.
Minkä virhekoodin tuo Windows Phonesi antaa?
Googlettamalla noita virheilmoituksia saa yleensä ratkaisun... Sovellusten lataaminen kannattaa tehdä Windows Phonessa WLAN verkossa sillä se ei oikein suostu lataamaan mobiiliverkossa suuria sovelluksia.
Muuta sähköpostiasetuksia minne Microsoft tili sen lähettää... Se on Microsft Tilisi asetuksissa. (kts. aikaisemmin linkkaamani linkki)
Microsoft tili jos menee lukkoon en oikein voi auttaa enempää... Olen jonkin verran niitä avannut mutta menee kuukausi siihenkin. Voit kokeilla Eikö tilin käyttäminen onnistu? vaihtoehtoa Microsoftin kirjautumisen sivuilla.
Tämä probleema ei ole itselle tuttu mutta googlailin ja jotain vähän vastaavaa probleemaa ja keskustelua löysin Saunalahden palstalta. Eli tuossa lähti toimimaan siten että poisti Skype-tilin kautta väärän Microsoft-tilin ja homma oli siinä? Linkki keskusteluun https://yhteiso.elisa.fi/t5/Windows/Lumia-ja-Skype/td-p/349785
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.