Skip to main content

huawei e5186s-22a reitittimen kanssa ollut ongelmia koko kevään ja nyt tällä viikolla kun kyllästyin 5min välein resetoimaan laitteen ja huomasin ettei kännyssään ole kuin 3G tai H+ niin vika lienee tukiasemassa. Tein vikailmoituksen ja tukiasema käynnistettin uudelleen (Espoon Nöykkiö Kurkihirrentie). Eilen toimi päivön hyvin ja nyt taas tökkii koko yhteys, niin reitittimellä (ei auttanut uudelleen käniistys) ja kännyllä. Kännyssä taas H+. Yritys soittaa vikailmoitukseen, mutta sieltä vaan palloitetaan ja nöyryytetään keskustelemaan robotin kanssa. Virkailijan vastaus on ettei voi ottaa vastaan vikailmoitusta viikonloppuna, tee netissä, mutta kun netti ei toimi. No nyt alkoi taas toimimaan, niin meneekö tätä kautta viesti että korjakkaa nyt se tukiasema, kiitos.

 

customer-support@telia.fi
Liitteet13.7.2018 (1 päivä sitten)
 
-> minä
 
 
 
 
Hei!
Ilmoittamasi palvelupyyntö INCTSF001557615 on ratkaistu. Jos asia ei ratkennut, voit ilmoittaa siitä Tekniseen Asiakaspalveluumme.
Asiakas: PETRI ALLEKOTTE 
Yhteyshenkilö: PETRI ALLEKOTTE 
Ilmoitusaika: 2018-07-13 09:01:54 
Ratkaisuaika: 2018-07-13 09:39:50 
Palvelupyynnön alkuperäinen kuvaus: obiilidata ei toimi reitittimessä ja asiakkaan omassa puhelimessa. Myös vaimon puhelimessa ongelmia.
Ratkaisu: Hei!
Osoitettasi palveleva tukiasema käynnistettiin hetki sitten uudelleen siinä ilmenneen häiriön vuoksi.
Jos ongelmia vielä ilmenee, voit ilmoittaa siitä vastaamalla tähän viestiin tai soittamalla palvelunumeroomme 020 690 400.
Pahoittemme häiriöstä aiheutunutta haittaa.

Hei @PetriAllekotte!



Vika ilmoituksen pystyy tekemään netissä kirjautumalla Telia.fi -sivustolle : https://www.telia.fi



Ja oman liittymän kohdalta Hallinnoi liittymääsi löytyy : Tee vikailmoitus/Jätä yhteydenottopyyntö



 



 



 



@PetriAllekotte@  kirjoitti:


huawei e5186s-22a reitittimen kanssa ollut ongelmia koko kevään ja nyt tällä viikolla kun kyllästyin 5min välein resetoimaan laitteen ja huomasin ettei kännyssään ole kuin 3G tai H+ niin vika lienee tukiasemassa. Tein vikailmoituksen ja tukiasema käynnistettin uudelleen (Espoon Nöykkiö Kurkihirrentie). Eilen toimi päivön hyvin ja nyt taas tökkii koko yhteys, niin reitittimellä (ei auttanut uudelleen käniistys) ja kännyllä. Kännyssä taas H+. Yritys soittaa vikailmoitukseen, mutta sieltä vaan palloitetaan ja nöyryytetään keskustelemaan robotin kanssa. Virkailijan vastaus on ettei voi ottaa vastaan vikailmoitusta viikonloppuna, tee netissä, mutta kun netti ei toimi. No nyt alkoi taas toimimaan, niin meneekö tätä kautta viesti että korjakkaa nyt se tukiasema, kiitos.



 











































customer-support@telia.fi




Liitteet13.7.2018 (1 päivä sitten)





 





















-> minä










 




 


 






 


Hei!
Ilmoittamasi palvelupyyntö INCTSF001557615 on ratkaistu. Jos asia ei ratkennut, voit ilmoittaa siitä Tekniseen Asiakaspalveluumme.
Asiakas: PETRI ALLEKOTTE 
Yhteyshenkilö: PETRI ALLEKOTTE 
Ilmoitusaika: 2018-07-13 09:01:54 
Ratkaisuaika: 2018-07-13 09:39:50 
Palvelupyynnön alkuperäinen kuvaus: obiilidata ei toimi reitittimessä ja asiakkaan omassa puhelimessa. Myös vaimon puhelimessa ongelmia.
Ratkaisu: Hei!
Osoitettasi palveleva tukiasema käynnistettiin hetki sitten uudelleen siinä ilmenneen häiriön vuoksi.
Jos ongelmia vielä ilmenee, voit ilmoittaa siitä vastaamalla tähän viestiin tai soittamalla palvelunumeroomme 020 690 400.
Pahoittemme häiriöstä aiheutunutta haittaa.











Tuo oli ilmeisesti sähköpostiin tullut viesti, niin voit siis avata tiketin uudelleen sillä tavalla, että yksinkertaisesti vastaat sähköpostiviestiin, kuten tuossa viestissä lukeekin. Oikeastaan uutta tikettiä/vikailmoa ei tarvitse ymmärtääkseni edes tehdä, riittää kun vastaat tuohon viestiin. Tarkista, että otsikkokentässä on tuo INCTSF -tunnus, kun vastausviestin kirjoitat. Kirjota viestiin siis mahdollisimman tarkasti se, miten ongelma on esiintynyt, mihin kellonaikoihin ja mitä olet jo tehnyt. Ne nopeuttavat viankorjausta.


Tein omat sivut kautta vika ilmoituksen, johon sain automaattivastauksen kolme kertaa, mitä tuo nyt auttaa?

 

Hei Petri,

Kuuluvuuspalautteeseesi 44614 liittyen:

Tälle alueelle on suunniteltu tehtävän lähiaikoina parannuksia 4G Data (2100MHz) kuuluvuuteen.
Ollaan yhteydessä, 
Telia

Hei Petri,

Kuuluvuuspalautteeseesi 44614 liittyen:

Tälle alueelle on suunniteltu tehtävän lähiaikoina parannuksia 4G Data (800MHz) kuuluvuuteen.
Ollaan yhteydessä, 
Telia

 

Hei Petri,

Kuuluvuuspalautteeseesi 44614 liittyen:

Tälle alueelle on suunniteltu tehtävän lähiaikoina parannuksia 3G Voice kuuluvuuteen.
Ollaan yhteydessä, 
Telia

 

Täytyi nyt aamullakin reitin käynnistää uudelleen ja odotella että sai yhteyden. Kännyt antoi yhteydeksi H+


Työss sitten kuinka nopeasti nuo parannukset tulevat. Voihan olla niin, että asennustyöt ovat paraikaa käynnissä.


Tukiasemalla on viankorjaus käynnissä. Saat siitä viestin uudelleen sähköpostiisi, kun vika on korjattu. Alueelle on tulossa myös verkon parannustöitä, joten siksi sait vastauksen myös kuuluvuuspalautteesi.


Vastaa