Skip to main content

Mistä löytyy lähimmät 4G mastot osoitteeseen Pihlajasaarentie 20, 46230 Valkeala.

Minulle myytiin 4G-yhteys ja sanottiin että osoitteessa 4G toimii, vaan eipä toimi.

Minulla on suunta-antenni, pitäisi vain tietää mihin sen suuntaisi.

 


@TeroRe kirjoitti:
Tarjonnevatko ihan mokkulaa, taitaa olla pelkkä liittymä? :)

----

Voin selvittää Aarina puolestasi tuon että onko näissä tekniikanvaihto-tapauksissa määräaikaisuutta? Menee maanantaille mutta kuitenkin.

Minä ymmärsin, että kaikki tulis samassa paketissa. Siis se modeemi, antenni, asennus. Ensin tulis laite kotiin ja sitten myöhemmin tulis asentajat. Mut pitäähän se vielä varmistaa, kun soittaa. En tosin tiedä mitä tässä tekis.

 

Tarkoitatko tekniikanvaihto-tapauksella sitä, että ADSL-yhteys muutettaisiin mobiiliyhteydeksi? Kiitos jos selvität. Maanantaina sekin Soneran mies ottaa taas yhteyttä. Ihmetyttää vaan edelleenkin, että mitenkä kaks Soneran miestä puhuvat noinkin pahasti ristiin - toinen sanoo, että laajakaista meidän alueelta loppuu ja se ensimmäinen kysyi, että jatketaanko kahdella vuodella eteenpäin. Minä tietenkin jatkoin, koska muuten kuukausihinta olis noussu kympillä. Nyt laajakaistamaksu on n. 19 euroa kuukaudessa. Mobiilin kk-hinta olis 14,90 e.

 

Kun vaan eivät tämmöistä tumpelota huiputtais...



@Aarina kirjoitti:

Mut tietäiskö joku sanoa, että saisiko tuohon Huawei B593:een sittenkin liitettyä myös meidän vanhan pöytäkoneen? WLANia siinä pöytäkoneessa ei tietenkään ole, siis sitä ei saa langattomasti mihinkään, mutta jos tuohon Huawei B595:een käy samat piuhat kuin meidän nykyiseen ZyXel P-660HN-T1A -modeemiin, niin eikös sen pitäisi toimia siinä Huaweissakin (vai jääpikö vain huaveiksi :) ? Tuossa kuvassa näätästää että siinä on ihan samannäköiset piuhanpaikat kuin ZyXelissäkin.

 


Saa siihen samalla tavalla sen pöytäkoneen kiinni. Itse en silti ADSL:stä luopuisi, jollei ole pakko.



@PasiS kirjoitti:
Saa siihen samalla tavalla sen pöytäkoneen kiinni. Itse en silti ADSL:stä luopuisi, jollei ole pakko.

Hieno homma. Tässä vielä jahkaillaan. Pitää vielä kysyä onko "pakko", voipi olla että ainakin jossain vaiheessa lähitulevaisuudessa on. Sitten ei liene muuta vaihtoehtoa kuin se valokuitu tai mobiili. Miksi et luopuisi ADSL:stä (hitaastakaan), PasiS?

(Smart-TV:stä en oo muuten ikinä kuullukaan. Itellä tulee katsottua telkkaria niin vähän, etten siitä maailmasta tiijä sitäkään vähhää...)

 

 


Kiinteä liittymä on aina varmempi. Vaikka se on hidas, se nopeus on aina sama.


Mä katon telkkaria kuukauden aikana ehkä 1h. Koristeena pölyttyy tuossa. Kuten @PasiS mainitsi, kiinteä yhteys on aina se parempi valinta, mokkulat ylikuumenee raskaassa käytössä mikä katkaisee yhteyttä. Näin ei tapahdu kiinteän yhteyden kanssa, jos on vähänkin parempi modeemi ja johdot kunnossa.


Millonka Nilsiään tulee Soneran 4g LTE-yhteys ja tuleeko yhteys toimimaan myös Nilsiän maaseudulla ala-siikajärven ja lastukosken suunnalla? 



@Aarina kirjoitti:
 

Yritin rekisteröityä tuonne murofoorumille, mutta se ilmoitti että sähköpostiosoitteeni (gmailin) on siellä mukamas jo käytössä. No, minä aattelin, että ehkäpä minä sitten olen joskus sinne jo rekisteröitynyt ja klikkasin kohtaa "unohdin salasanani". Nyt sitten oon ootellu, josko sieltä tulis postia elikkä ohjetta miten toimia nyt kun se "unohtamani" salasana on nollattu. Ei oo kuulunut vielä mitään? Omituinen ilmiö tämäkin.

 

 


Eipä oo tullut vieläkään mitään ilmoitusta. Ehkä jollakulla on samantapainen sp-osoite ja se ei siks kelvannut sinne? Pitäis olla "yksilöllisempi". Höh.


Hide content

@Aarina kirjoitti:
 

Yritin rekisteröityä tuonne murofoorumille, mutta se ilmoitti että sähköpostiosoitteeni (gmailin) on siellä mukamas jo käytössä. No, minä aattelin, että ehkäpä minä sitten olen joskus sinne jo rekisteröitynyt ja klikkasin kohtaa "unohdin salasanani". Nyt sitten oon ootellu, josko sieltä tulis postia elikkä ohjetta miten toimia nyt kun se "unohtamani" salasana on nollattu. Ei oo kuulunut vielä mitään? Omituinen ilmiö tämäkin.

 

 


Eipä oo tullut vieläkään mitään ilmoitusta. Ehkä jollakulla on samantapainen sp-osoite ja se ei siks kelvannut sinne? Pitäis olla "yksilöllisempi". Höh.

 

Murobbs uusituimisen yhteydessä voi olla tullut joku vika... Ei ole yllätys ja tunnuksesi ei toimi. Ota yhteyttä ylläpitoon

 

Hide content

Mä katon telkkaria kuukauden aikana ehkä 1h. Koristeena pölyttyy tuossa. Kuten @PasiS mainitsi, kiinteä yhteys on aina se parempi valinta, mokkulat ylikuumenee raskaassa käytössä mikä katkaisee yhteyttä. Näin ei tapahdu kiinteän yhteyden kanssa, jos on vähänkin parempi modeemi ja johdot kunnossa.

Tosiaan ylikuumenee käytössä mokkula, mutta kunnon 4G reititin kannattaa siksi olla.  

Mokkulat matkakäyttöön ja 4G reititin kotikäyttöön.

 

Hide content

Voipihan se tietysti olla, että tuota on tullut hyödynnettyäkin. Joka tapauksessa siinä modeemissa palaa valo kohdassa WPS/WLAN. Ja kun puhelimessa panoo wifin päälle, niin oitis löytääpi. Ekalla kertaa kysyi salausavaimen, nyt menee suoraan.

 

Onko WiFi ja WLAN ja WPS loppujen lopuks lähestulkoon sama asia?

 

Tulostin on HP Deskjet F2200. USB-johollinen.

WPS siis eri kuin WLAN (myös WI-FI).

 

WLAN = Langaton lähiverkko

WI-FI = on tavaramerkki vaikka sitä käytetään samalla tavalla kuin WLAN

WPS = Salausmenetelmä jota käytetään WPS painikkeen avulla langattomissa tukiasemissa. Tätä tapaa en suosittele missään nimessä käytettäväksi sillä tämä salausmenetelmä ei ole turvallinen. Suosittelen käyttämään ensisijaisesti WPA2-PSK salausta, sen jälkeen WPA-PSK salausta. WEP salausta ei suositella ja SSID:n (verkon nimen) piilotustakaan koska päätelaite "huutaa" tukiaseman SSID:tä.

 

Hide content

Mut tietäiskö joku sanoa, että saisiko tuohon Huawei B593:een sittenkin liitettyä myös meidän vanhan pöytäkoneen? WLANia siinä pöytäkoneessa ei tietenkään ole, siis sitä ei saa langattomasti mihinkään, mutta jos tuohon Huawei B595:een käy samat piuhat kuin meidän nykyiseen ZyXel P-660HN-T1A -modeemiin, niin eikös sen pitäisi toimia siinä Huaweissakin (vai jääpikö vain huaveiksi :smileyhappy: ? Tuossa kuvassa näätästää että siinä on ihan samannäköiset piuhanpaikat kuin ZyXelissäkin.

Kyllä saat kytkettyä tavallisen PC:nkin... Tämä Huawei on siis periaatteessa samanlainen kuin tavallinen  kotireititin, mutta ei kytketä seinään muuta kuin sähkö... Ja sitten tietenkin SIM korttipaikka on.

 

Hide content

Ja koska tuossa Huaweissa on paikka myös USB:lle, niin voiko siihen sitten laittaa esimerkiksi tulostimen? Ja jos, niin tarkoittaako se sitä, että silloin kaikista laitteista voi tulostaa? Nykyisin jos tulostan, niin isken USB-piuhan toisen pään tietokoneeseen (joko kannettavaan tai pöytäkoneeseen, riippuen siitä kummastako tulostelen) ja toisen pään tulostimeen. Vai mitäköhän kaikkea varten tuo USB-paikka on?

 

Tässä Huaweissa on tuki verkkotulostimelle, mutta silti mahdollisesti Sonera on ottanut tämän ominaisuuden pois käytöstä.

 

Hide content

Olisitteko te siis sitä mieltä, että jos otamme sen mobiilijutskan ja luovumme tästä Koti-ADSL:stä - tai mikäli se viedään pois joka tapauksessa - niin kannattaisi ottaa tuo edellä mainostettu Huawei B593 4G-modeemi siinä "kaupantekijäisenä" - ei muunlaista ensinkään - ja että myös vanhan pöytäkonereppanamme saa liitettyä siihen samaiseen modeemiin ja että myös PS3-pelien pelaaminen sitä kautta onnistuisi? Semmonen hirmuinen tappopeli näillä näätästää esimerkiks olevan kuin Call of Duty MW3.

Kyllä useimpien verkkopelien pelaaminen onnistuu. Sinun tulee vain tilata Soneran Opengate palvelu: http://www.sonera.fi/etsi+apua+ja+tukea/ajankohtaista/asiakastiedotteet/open+gate jonka hinta siis 2€/kk (siis. ALV 24%) ja tietenkin avausmaksu peritään ensimmäiseltä kerralta. 

 

Huawein modeemi tukee kyllä DMZ toimintoa, niin porttiohjauksia ei tarvitse tehdä. 



@olkitu kirjoitti:


Sonera antaa 4G liittymän testattavaksi 14pv ajan. Joutuu kuitenkin maksamaan tästä 14pv aikana kuukausimaksun... Kaverille tuli 35€ lasku mutta soitti laskutukseen niin putosi sitten 7€... Tosi hieno laskutus systeemi teillä...







@Windstapper kirjoitti:


Kuten @olkitu mainitsikin (minkä itseasias unohdin itse mainita) niin sinulta peritään yhden kuukauden kuukausimaksu kun kokeilet liittymää






Näihin kommentteihin korjaus:



Meillä on 14vrk tyytyväisyystakuu tai kokeiluaika Liikkuva Netti -liittymissä, tarkoittaa siis sitä että jos sen ajan puitteissa liittymä perutaan siitä ei tule asiakkaalle kuluja.



 



Riippuen asiakkaan laskutuskaudesta - varsinkin nykyasiakkaan kohdalla voi käydä niin että jos liittymä avataan laskutuskauden loppupuolella - siitä kerkeää muodostumaan kk-maksu tuoreimpaan laskuun mutta jos näin käy niin se kyllä hyvitetään pois näissä 14vrk tyytyväisyystakuu -caseissa.



 



 




@Aarina kirjoitti:



@TeroRe kirjoitti:
Tarjonnevatko ihan mokkulaa, taitaa olla pelkkä liittymä? :)

----

Voin selvittää Aarina puolestasi tuon että onko näissä tekniikanvaihto-tapauksissa määräaikaisuutta? Menee maanantaille mutta kuitenkin.


Minä ymmärsin, että kaikki tulis samassa paketissa. Siis se modeemi, antenni, asennus. Ensin tulis laite kotiin ja sitten myöhemmin tulis asentajat. Mut pitäähän se vielä varmistaa, kun soittaa. En tosin tiedä mitä tässä tekis.



 



Tarkoitatko tekniikanvaihto-tapauksella sitä, että ADSL-yhteys muutettaisiin mobiiliyhteydeksi? Kiitos jos selvität. Maanantaina sekin Soneran mies ottaa taas yhteyttä. Ihmetyttää vaan edelleenkin, että mitenkä kaks Soneran miestä puhuvat noinkin pahasti ristiin - toinen sanoo, että laajakaista meidän alueelta loppuu ja se ensimmäinen kysyi, että jatketaanko kahdella vuodella eteenpäin. Minä tietenkin jatkoin, koska muuten kuukausihinta olis noussu kympillä. Nyt laajakaistamaksu on n. 19 euroa kuukaudessa. Mobiilin kk-hinta olis 14,90 e.



 






Tuo lainaamasi ensimmäinen kommenttini viittasi Saunalahden tarjoukseen, käsittääkseni siellä on sama kuin meillä että liittymä ja laite myydään erikseen ja että liittymään saa tyytyväisyystakuun mutta laitteeseen ei.



 



Tekniikanvaihdolla tarkoitan juurikin tuota että piuhaa pitkin tuleva kiinteä laajakaista vaihdetaan mobiiliyhteyteen. Jos tarjoamme tuollaista asiakkaalle niin siinä tosiaan tulee meidän puolesta ne laitteet asennuksen kera mutta varmistan tuon että onko liittymä määräaikainen.


Eikö etäkaupassa ostetuissa tuotteissa ole peruutusoikeus, joka koskee myös laittetta ?



@PasiS kirjoitti:


Eikö etäkaupassa ostetuissa tuotteissa ole peruutusoikeus, joka koskee myös laittetta ?






Juu toki on mutta se tarkoittaa että laite on käyttämätön. Etäkaupan peruutusoikeus on eri asia kuin tyytyväisyystakuu.



@TeroRe kirjoitti:

@PasiS kirjoitti:

Eikö etäkaupassa ostetuissa tuotteissa ole peruutusoikeus, joka koskee myös laittetta ?


Juu toki on mutta se tarkoittaa että laite on käyttämätön. Etäkaupan peruutusoikeus on eri asia kuin tyytyväisyystakuu.


Näin se "käyttämätön" on muotoiltu tuolla ohjeissa: Tyytyväisyystakuuseen perustuvan irtisanomisen ehtona on, että palautat laitteen myyntipakkauksineen uutta vastaavassa kunnossa. Voit kuitenkin testata laitetta.


Tämä etäkaupan perumisoikeus tuli lakimuutoksen myötä joku aika sitten --> linkki kun taasen Liikkuvan Netin (Liikkuvan Laajakaistan) tyytyväisyystakuu on ollut meillä jo useamman vuoden --> linkki.



 



Erona näissä se että etäkaupan perumisoikeus mahdollistaa laitteen/liittymän kokeilun ja me hyvitämme mahdollisessa palautustilanteessa siitä aiheutuneet kiinteät maksut (ei esimerkiksi palvelutilauksia yms), kun taasen Liikkuvan Netin tyytyväisyystakuu on voimassa kaikissa tilauskanavissa ja mahdollistaa ihan täysimääräisen testaamisen (esim. useissa eri paikoissa, tai linja punaisena testailun jne) ja jos niikseen tulee että homma perutaan niin me hyvitämme laskun sitten pois.



 



No, tämä tästä. Melkein sama asia kuitenkin :)



Aarina kirjoitti




Tarkoitatko tekniikanvaihto-tapauksella sitä, että ADSL-yhteys muutettaisiin mobiiliyhteydeksi? Kiitos jos selvität. Maanantaina sekin Soneran mies ottaa taas yhteyttä. Ihmetyttää vaan edelleenkin, että mitenkä kaks Soneran miestä puhuvat noinkin pahasti ristiin - toinen sanoo, että laajakaista meidän alueelta loppuu ja se ensimmäinen kysyi, että jatketaanko kahdella vuodella eteenpäin. Minä tietenkin jatkoin, koska muuten kuukausihinta olis noussu kympillä. Nyt laajakaistamaksu on n. 19 euroa kuukaudessa. Mobiilin kk-hinta olis 14,90 e.



Kun vaan eivät tämmöistä tumpelota huiputtais...






Kyselin yleisellä tasolla asiota - minulla tai meillä täällä Klaanissa kun ei ole tosiaan asiakastietoja käytettävissä - niin asuinalueesi mitä ilmeisimmin kuuluu niihin alueisiin joissa kiinteä yhteys riisutaan jollain aikataululla pois. Ja tästä syystä sinulle on soitettu ja kerrottu asiasta ja tarjottu tilalle mobiilia yhteyttä eli Liikkuvaa Nettiä. Siinä laitteet ja asennus tulevat meidän puolelta ja mukana tuleva liittymä ei ole määräaikainen kun taasen reitittimessä voi olla rahoitussopimus eli sen maksuaika voi olla 12/24/36kk. Jos reititin myydään rahoitussopimuksella siihen käy kuitenkin minkä tahansa firman sim-kortti, ja laitteen voit maksaa milloin tahansa pois, siinä ei ole osamaksukorkoa yms ollenkaan.



 



Ja tuo toinen puhelu jossa on myyty uusi tarjous ja kahden vuoden jatkosopimus kiinteälle netille, täyttä varmuutta siitäkään en siis saanut mutta mitä ilmeisimmin meidän järjestelmä ei ole näyttänyt tälle myyjälle että alueesi kuuluu näihin tekniikanvaihtoalueisiin.



 



Mitä sinulle selvisi tänään kun juttelit meidän edustajien kanssa?



 



 



 


Kyselin yleisellä tasolla asiota - minulla tai meillä täällä Klaanissa kun ei ole tosiaan asiakastietoja käytettävissä - niin asuinalueesi mitä ilmeisimmin kuuluu niihin alueisiin joissa kiinteä yhteys riisutaan jollain aikataululla pois. Ja tästä syystä sinulle on soitettu ja kerrottu asiasta ja tarjottu tilalle mobiilia yhteyttä eli Liikkuvaa Nettiä. Siinä laitteet ja asennus tulevat meidän puolelta ja mukana tuleva liittymä ei ole määräaikainen kun taasen reitittimessä voi olla rahoitussopimus eli sen maksuaika voi olla 12/24/36kk. Jos reititin myydään rahoitussopimuksella siihen käy kuitenkin minkä tahansa firman sim-kortti, ja laitteen voit maksaa milloin tahansa pois, siinä ei ole osamaksukorkoa yms ollenkaan.

 

Ja tuo toinen puhelu jossa on myyty uusi tarjous ja kahden vuoden jatkosopimus kiinteälle netille, täyttä varmuutta siitäkään en siis saanut mutta mitä ilmeisimmin meidän järjestelmä ei ole näyttänyt tälle myyjälle että alueesi kuuluu näihin tekniikanvaihtoalueisiin.

 

Mitä sinulle selvisi tänään kun juttelit meidän edustajien kanssa?

 

 


 

Selvisi tänään juuri nuo edellä mainitut asiat, ja ymmärtääkseni kiinteä yhteys lähtee täältä siis lähiaikoina joka tapauksessa pois. Lisäksi itse ymmärsin niin, että tästä muutoksesta ei tule mitään ylimääräistä maksua (siis ei myöskään siitä reitittimestä mitään), mutta se pitänee vielä tarkistaa ettei tule yllätyksenä. Mut niin ymmärsin, että muuta maksettavaa ei tule kuin se vähän alle 15 euron kuukausimaksu. Ja sähköpostiosoitteista pieni kuukausimaksu, jos emme heti voi lakkauttaa niitä. Laitteen nimi on Huawei B593 S. Jäi kysymättä, mikä merkitys tuolla S-kirjaimella on.

 

Jos mobiiliyhteys saadaan täällä toimimaan - ja pakkohan se on saada - niin eiköhän tuo liene näin pakkotilanteessa sitten ihan hyvä juttu. Halvempikin itseasiassa.


Jospa se Soneran edustaja soittelis uudelleen. Oon jo tehny uuden sähköpostiosoitteen itelleni, koska tuo pp.inet-loppuinen tulis sitten maksulliseksi, jos kiinteästä laajakaistasta luovutaan. Soneran laajakaistalaskutkin tulee vielä siihen, mut jos osoite häviää niin laskutkin häviää. :) 


Sovitteko että hän soittelee sinulle uudemman kerran? Jos näin on, niin varmasti pirauttelee kyllä. :)



 



Kiva että sait jos sähköpostiosoitteenkin luotua, laajakaistalaskuthan voidaan halutessasi lähettää tuohon uuteen osoitteeseen, tämä hoituu kätevästi Omilta Sivuilta.



 



 


Ei sovittu uudesta yhteydenotosta. - Aioin ottaa ensin selvää, että loppuuko se kiinteä laajakaista meiltä tosiaankin ihan oikeasti. Sitä on jotenkin tullut niin epäluuloiseksi, ja meikäläinen olis tosi helppo höynäytettävä. 🙂 Just oltiin jatkettu kahdella vuodella kiinteän kaistan sopimusta, joten rupes ihmetyttämään, että mistäköhän tässä oikein on nyt kyse... Vuan jospa ne asiat siitä selekiytyy.

 

Vaihdoin jo Omilla sivuilla perheemme kännykkäliittymien ja yhden mokkulan laskutusosoitteen, mut täytynee vaihtaa vielä tuokin kiinteän laajakaistan laskutus, sen aikaa kuin se vielä meillä on. Toivottavasti ainakin 3G toimii sitten meillä (eikä pätki!!), mut 4G olis varmaan vieläkin tervetulleempi.

 

 



@Windstapper kirjoitti:

Kuten @PasiS mainitsi, kiinteä yhteys on aina se parempi valinta, mokkulat ylikuumenee raskaassa käytössä mikä katkaisee yhteyttä. Näin ei tapahdu kiinteän yhteyden kanssa, jos on vähänkin parempi modeemi ja johdot kunnossa.


Tuo on kyllä kurja juttu, jos mobiiliyhteyden kanssa käypi noin. Jospa kuitenkaan ei.



@Aarina kirjoitti:

@Windstapper kirjoitti:

Kuten @PasiS mainitsi, kiinteä yhteys on aina se parempi valinta, mokkulat ylikuumenee raskaassa käytössä mikä katkaisee yhteyttä. Näin ei tapahdu kiinteän yhteyden kanssa, jos on vähänkin parempi modeemi ja johdot kunnossa.


Tuo on kyllä kurja juttu, jos mobiiliyhteyden kanssa käypi noin. Jospa kuitenkaan ei.


Olkitu tuolla aiemmin jo mainitsikin, ettei 4G-reitittimissä ole tätä ongelmaa. Eikä edes kaikissa mokuloissa.


Mihinkä kannattaa KUOHUlla 41930 suunnata antenni 4G yhteyttä käyttäen. Tähän asti parhaiten tullut idän suunnasta, Vesanka.

Milloin valmistuu Kuohu? Entä Kaistinmäki?

 

Kiitos tiedosta etukäteen

ps. 11dB suunta-antenni käytössä ja 593B


Nopeiten tiedon saa soittamalla Soneran vikapalveluun...

 

Lisäksi suosittelen Cellmapper sovellusta Androidille sillä voit mitata paikan päällä kuuluvuutta, skannata tukiaseman sijainta ja näet myös kantaman.

 

ohje https://www.taisto.org/Cellmapper



@PasiS kirjoitti:

@Aarina kirjoitti:

@Windstapper kirjoitti:

Kuten @PasiS mainitsi, kiinteä yhteys on aina se parempi valinta, mokkulat ylikuumenee raskaassa käytössä mikä katkaisee yhteyttä. Näin ei tapahdu kiinteän yhteyden kanssa, jos on vähänkin parempi modeemi ja johdot kunnossa.


Tuo on kyllä kurja juttu, jos mobiiliyhteyden kanssa käypi noin. Jospa kuitenkaan ei.


Olkitu tuolla aiemmin jo mainitsikin, ettei 4G-reitittimissä ole tätä ongelmaa. Eikä edes kaikissa mokuloissa.



Tilasin tuon. Meille tuli jo sim-kortti ja laite, mutta eipä ole kuulunut vielä asentajia ja antennin laittajia, joitten oli puhe tulla. Soneran omilta sivuilta huomasin, että liittymään on jo kertynyt laskua, eli kuukausimaksu! Miksiköhän? Toivottavasti meitä ei laskuteta tältä ajalta, jolloinka sim-kortti napottaa vielä kuoressaan! Laajakaistaa käytämme vielä, koskapa se toimii yhä - en sitten tiedä kuinka kauan. Kaipa ne asentajat ja mobiilin testaajat sieltä aikanaan tulevat?


Toivottavasti... Kannattaa soittaa sinne asiakaspalveluun  heti.. vielä ehdit...


@Aarina Soittelitko meille päin jo? Jos tilanne on vielä ns. päällä, ota yhteyttä vaikkapa Omien Sivujen chatin kautta, niin selvitellään mikä on homman nimi.


Vastaa