4G-modemin toiminta


Terve.

Onko niin,että verkossa kapasiteettia ei riitä,kun sattumanvaraisesti nuo kentän voimakkuuspilarit sammuvat ja yhteys katkeaa?Tämä on tapahtunut pari kertaa n puolentoista viikon aikana.Muuten 50 M liittymä toimii n.25-30 M nopeudella.

Katkeaminen on tapahtunut iltaisin.


10 kommenttia

Kuulostaa enemmän modeemin vialle. Tai sitten tukiasemassa on jotakin vikaa. Modeemin vian saat rajattua pois jos testaat toisen tukiaseman alueella.

On toiminut moitteettomasti 3-g tilassa,kun asiakas halusi enemmän nopeutta muutettiin 4-g-tilaan,niin

tuli näitä ongelmia.

Moikka!

Vähän kuulostaa siltä, että joko 4G puolella on jotain vikaa tai sitten signaalinvoimakkuudessa tai laitteessa on jotain häikkää. Miten muilla laitteilla 4G toimii? Asiakkaasi voisi olla yhteydessä vikapalveluumme niin voitaisiin varmistella verkon toimivuus alueella. :)

Moi.

Tämä ongela on esiintynyt silloin kuin telkkarissa oli toi Saara Aallon esintyminen ja toisen kerran eräänä lauantai-iltana.

Kerron asiakkaalle neuvoistanne, niin katsotaan.Asiakkaan mukaan naapurin liittymä toimii paremmin,mutta hänellä on Elisan/Saunalahden liittymä.

Se voi olla nyt kuuluvuudesta kiinni, mutta voidaan vielä katsoa parannukset asiakkaalle. Jos ongelmia 3G verkon kautta ole ilmennyt niin sitten varmaan kannattaa palauttaa 3G-pakotus laitteelle.

Moi.

Asiakashan maksaa 4G-nopeudesta....

Moi.

Keskustelin eilen tämän asiakkaan kanssa,ja hän oli sitä mieltä,että kun nettiyhteys pätki niin tablettikin pätkii,eli onko sittenkin niin että verkko on alimitoitettu?

Kyseessä voi olla kapasiteettiongelma, varsinkin jos ongelmia esiintyy iltaisin ruuhka-aikoina (19-21). Toki asiakas maksaa yhteydestä meidän verkkoon ja siihen myös 4G-verkko kuuluu, mutta jos 4G:n puolella ei ole kapasiteettia tai kuuluvuus on huono ja 3G-verkossa ei havaita ongelmia käytön kanssa (kuva pyörii pätkimättä yms) niin en näe syytä, miksei laitetta pakottaisi 3G-verkkoon. Tietysti jos kapasiteetissa on ongelmaa tai kuuluvuudessa niin parannuksiahan siihen pitää saada. Nämä voidaan katsoa, kun tiedetään tarkemmin käyttöosoite ja liittymä, millä verkkoa käytellään.

Terve.

Voinko saada joku yhteysnumero jonka voisimme keskustella tästä asiasta?

Silloin löytyisi varmasti ratkaisuja tähän ongelmaan.Tämän foorumin kautta ei tunnu oikein tulokselliselta

löytää raikaisua.


@gustav17 kirjoitti:


Terve.



Voinko saada joku yhteysnumero jonka voisimme keskustella tästä asiasta?



Silloin löytyisi varmasti ratkaisuja tähän ongelmaan.Tämän foorumin kautta ei tunnu oikein tulokselliselta



löytää raikaisua.






Ilman muuta yhteyttä voi ottaa suoraan Tekniseen Asiakaspalveluumme soittamalla tai asiakas voi jättää yhteydenottopyynnön Omilla Sivuilla. Ja Facebookissakin voi laittaa privaviestiä :smileyhappy:

Vastaa