Skip to main content

Sekoaako mun puhelin vai mitä Uuraisilla tapahtuu. Mobiilinetti ei toimi ja muutenkin liittymä toimii huonosti. Parhammillaan ollaan 3G:ssä yhdellä tolpalla ja välillä katoaa kaikki. Millon Edgessä millon ei missään. Mistään en tiedotetta löydä mikä asian selittäisi. Muutama viikko sitten oli sama homma.



 



Edit NikoNo: muokattu otsikkoa kuvaavammaksi

Moikka  ja tervetuloa Telia Yhteisöön! Mukavaa kun päätit kirjoittaa tänne. Yhteisöstä löydät varmasti mielenkiintoista luettavaa ja keskusteluja, joihin osallistua!

 

Tarkistin Uuraisten alueen ja siellä eräs tukiasema hälyyttää, tämä varmasti aiheuttaa verkon katoamista ja katkeilua. Pahoittelut häiriöstä ja siitä, ettei tietoa löytynyt esim. häiriökartastamme. Kirjasin pyynnön, että häiriö ilmoitetaan häiriökartalla myös.

Häiriö on tiedossamme ja korjauksessa. Aikataulua korjaukselle ei valitettavasti ole.


Hyvä, että tähän tuli tieto eikä syy ole puhelimessa. Vähän huonosti on nyt menny tämä häiriöistä tiedottaminen. Jokunen viikko sitten oli lähes sama juttu ja mitään tiedotetta ei tullu. Edellisen kerran jumittavaan ja kyykyssä olevaan liittymään tuli tiedote hätäkeskuksen kautta, mutta Telialta ei löytynyt mitään infoa asiasta. Vasta kun hätäkeskus tiedotti niin sitten myönnettiin, että jokin on pielessä.

Kaikella kunnoituksella siis. Telia on muuten kyllä toimiva liittymä kaikinpuolin, mutta tämä jatkuva tökkiminen ja pätkiminen ilman mitään selityksiä on kyllä jo rasittavaa.


Automatiikka pyrkii tiedottamaan kaikki asiakasvaikutteiset häiriöt, mutta valitettavasti kaikki ei päädy kartalle. Tähän haemme toki jatkuvasti parannusta ja kehitystä.

Hätäkeskuksen tiedoittama häiriö on varmasti koskenut tätä laajaa 4G verkon häiriötilannetta, josta tiedotimme. Toki kaikessa tekemisessä on aina varaa parantaa ja otamme tämän vastaan palautteena. Kuinka sinä toivoisit saavasi tiedon, mikä olisi paras tapa saada tieto?

Meillä on myös olemassa osoitteen häiriötiedottaminen mobiiliverkosta. Sen voi kytkeä meidän sivuilta päälle, kun kirjautuu sisään ja valitsee asiakastiedoista -> Omat tiedot ja asetukset -> Häiriötiedoteasetukset -> Lisää uusi.

Onko tökkimistä ollut jo kauankin sitten? Tämän hetkinen häiriö on alkanut tänään aamulla. Jos häiriötä on useasti, kannattaa päätelaitteesta kokeilla nollata verkkoasetukset tai nollata 4G modeemilla tehdasasetusket. Myös useammalla laitteella kannattaa testata ja ilmoittaa häiriöstä kirjautuneena liittymän tiedoista, jotta häiriötä voidaan tutkia tarkemmin ja korjata.


Vastaa