Skip to main content

Ilmoitin 23.10. 4G verkon viasta Keljonkankaan (40530) alueella ja sain vastauksen että vika on tiedossa ja se pyritään korjaamaan mahdollisimman pian. Vika täyttää siis jo viikon kun se oli ollut jo muutaman päivän vialla ennen ilmoitustani.

 

Kauankohan korjaustöissä vielä menee?

 

Minulla käytössä siis 4G mokkula ZTE MF823 ja millään asetuksilla ei data liiku. Kännykästäkin pitää laittaa asetus vain WCDMA ja ottaa LTE pois että pääsee edes jotenkin nettiin. Olen kokeillut lukita mokkulan taajuutta ja käyttää vain 3G verkkoa mutta mikään ei auta. Aiemmin kaikki toiminut moitteettomasti.

 

t.Ari

Mainitsemasi alueen 4G-verkon häiriötilanteeseen liittyen korjaustoimenpiteitä on jo tehtykin, mutta työt jatkuvat edelleen. Lopullisen korjauksen aikataulua en pysty sanomaan, mutta toivottavasti asia saadaan kuntoon mahdollisimman pian.


Olisi hienoa jos häiriöistä tiedotettaisiin, koska turhaan tulee rassattua noita laitteita että onkohan niissä vikaa.

 

t.Ari


Yksittäisisitä tukiasemista ei ole erikseen tiedotettu. Korjaus on kuitenkin tässä käynnissä ja laitettu kiireellisenä korjattavaksi. 3G-verkko onneksi tällä alueella toimii normaalisti.


Jos sattuu asumaan sen toimimattoman tukiaseman lähellä, niin yksittäisenkin tukiaseman toimimattomuus kiinnostaa ihan yhtä paljon kuin valtakunnalliset viat.


Nyt olisi vika korjattuna 4G:n osalta Keljonkankaalla. Poikkeuksellisesti täällä ilmoitan aiheesta, kun tänään siitä aiemmin kuitenkin kirjoittelin.


Vastaa