Terve.
Heinäkuussa minulle käytiin asettamassa kiinteä 5g ulkoantenni jonka jälkeen netin käyttöni on ollut yhtä tuskaa. Yhteys saattaa katketa jopa kolme-neljä kertaa tunnissa ja siihen auttaa vaan Poe adapterin virrattomana käyttäminen. Asiakas palvelu on ongelmieni osalta täysin luokatonta. Tieto ei kulje eteenpäin, ei tehdä vika ilmoituksia kunnolla. Vihdoin ja viimein kun tarpeeksi pitkään asiasta valitin minulle käytiin asettamassa uudet laitteet mikä ei kuitenkaan vikaan auttanut. Nyt sitten taas alkoi sama oravanpyörä asiakaspalvelun kanssa. Viime keskiviikkona soitin ensimmäisen kerran ja lupasivat että torstaina joku soittaa minulle vikapuolelta. No eipä kukaan soittanut ja nyt maanantaina kun soitin ei ollut tehty vika ilmoitusta eikä mitään tietoa koko asiasta. Onko tässä nyt ainoa mahdollisuus purkaa sopimus 5g laitteista ja vaihtaa operaattoria vai onkohan ne asentajan mainitsemat uudet laitteet koska tulossa telialle jos niistä vaikka olisi apua. Asentaja sanoi että liki puolet tämän hetken laitteista on viallisia jo paketista otettaessa. Tällähetkellä itselläni on käytössä toinen laite Elisalta joka toimii moitteetta. Harmittaa vaan maksaa kahdesta liittymästä.