Skip to main content

Olen saanut Telialta useita laskuja, joissa on Kuulalaakeri oY veloittanut jostain asiointipalvelusta useita kertoja ja samoin etco oy ajanvietepalvelusta. Tämä Kuulalaakerin asiointipalvelumaksuja on ollut useilla minun laskuilla, nytkin laskulla nro 11945285397. En ole mitään asiointia hoitanut ko. firman kanssa. Onko tämä uusi keino saada lisää tuloja johtajien palkkoihin? Telian sivulta en ole löytänyt mitään kohtaa joissa voisi valittaa laskuista niin kuin en muutenkaan tämän firman sivulta saa ketään mistään asiasta ohjeita antamaan. Liittymän vaihto toiseen firmaan on ainoa mahdollisuus. Ja myös mahdollisuus asiakaspalveluun. Näille sivuille tai kotona vihkoon kirjoittaminen on ihan sama asia.



 



 



Edit AaTanja: muokattu otsikkoa kuvaavammaksi ja lyhyemmäksi 

En ole telialla töissä,mutta löysin tuollaisen sivun missä jotain tietoa tuosta yhtiöstä ja miten edetä heidän kanssaan epäselvissä tilanteissa.

 

https://www.kuulalaakeri.fi/kuluttaja.html


Hei @seijapohjalain ja tervetuloa tänne Yhteisöön! Täältä saat apua niin meiltä telialaisilta kuin muilta foorumilaisilta. 



 



Aivan alkuun suosittelen olemaan yhteydessä meidän asiakaspalveluun, jossa pystymme tarkastelemaan tilannetta lähemmin. Meidät saa kiinni muun muassa puhelimitse, chat-keskustelun kautta telia.fi:llä tai Minun Telia -sovelluksella kellon ympäri, palvelupyynnöllä, soittoajan varaamalla, Facebookin tai Twitterin yksityisviestillä. Tästä klikkaamalla näet meidän kaikki asiointikanavamme kootusti. Laskutusasioissa kaiken kaikkiaan on hyvä olla aina henkilökohtaisesti yhteydessä, sillä näin avoimella keskustelufoorumilla emme pysty tarkastelemaan yksittäisiä asiakastietoja emmekä niitä tuomaan esiin muiden luettavaksi. 



 



Kuulalaakeri Oy on Telian tytäryhtiö, joka tarjoaa erilaisia viestinvälitysratkaisuja. Eli kyseinen firma ei ole kanssasi asioinut yritys, vaan se välittää viestejä eri muodoissaan. @peekotu antoikin tuossa sinulle hyvän linkkivinkin, josta löytyy lisätietoa kuinka toimia tässä tilanteessa, jotta saat erityisesti Kuulalaakerin laskutuksen selville.


Hei,



 



Asian selviämistä odotellessa sinun kannattaa kytkeä välittömästi täydelliset palveluestot päälle, jotta mahdolliset aktiiviset tilauspalvelut eivät enää voi sinua veloittaa.


Vastaa