Eipä tuollaista palvelua taida kukaan tarjota.
Puhelinta ei välttämättä tarvitse buutata datayhteyden palauttamisen jälkeen, lentotilan kytkeminen päälle ja sitten pois ottaminen käynnistää verkonhaun ja palauttaa datayhteydet uudelleen suurimmassa osassa tapauksia.
Noita ajastettuja juttuja taitaa olla joissain valvonta/hallintaohjelmissa, mutta sellaisen asentaminen teinin puhelimeen on tietysti vähän niin ja näin...
Moikka @Faija4lasta!
Telian Turvapaketti sovelluksellahan on mahdollista määrittää milloin nettiyhteys on teinin/lapsen puhelimessa aktiivinen, esimerkiksi vaikka klo 08.00 - 20.00 ajalle aktiiviseksi ja yöksi kiinni. Varma siitä en ole, vaatiiko aamuisin sittemmin aina uudelleen käynnistyksen.
Tuotteeseen voit käydä tutustumassa vaikkapa täältä: https://www.telia.fi/kauppa/palvelut/tietoturva .
Toki niinku @kjns tuossa totesi, teinithän tuosta voi hanttiin pistää. Pistäisin itsekin, näin somefriikkinä vaikka teini en enää ole. :smileyvery-happy:
Moi,
maksamme lasten liittymistä jo satasen kuussa, koska datan pitää virrata paikasta riippumatta. Ei millään huvittaisi ostaa enää lisää palveluja tuohon päälle, koska valokuidustakin saa pulittaa erikseen. Mutta, jos näin täytyy tehdä niin, onko kellään kokemusta, miten tuo turvapaketti toimii käytössä ajastusten suhteen?
Androidiin ainakin tuolla sais ajastettua datat pois, mutta vähänkään teknisempi kaveri kyllä sen kiertää.. Tuo pitäs saada jotenkin salasanan taakse ja appien poisto estettyä. https://play.google.com/store/apps/details?id=net.dinglisch.android.taskerm
Enpä saanut turvapakettia toimimaan lasten puhelimissa etänä. Oma liittymä on Telian verkossa, mutta palveluntarjoaja on eri. Viikonloppuna yritän uudestaan jahka löydän lisää aikaa näiden vempainten hutkimiseen. Postiin tuli viesti, että olen tilannut ja ilmoitti uudesta viestistä "Saat tilausvahvistuksen ja ohjeet tuotteen aktivoimiseen ilmoittamaasi sähköpostiin normaalisti muutaman minuutin sisällä tilauksesta..", jota ei tullut. Taitaa olla asiakastuen hommia enemmän kuin teidän setvittävää. Kiitos vastauksista ja vinkeistä!
Kyllä, asiakaspalvelu auttaa myös.
Turvapaketti ei mitään erityistä aktivointia vaadi, ladataan sovellus ja kirjaudutaan siihen Telia tunnuksilla sisään ja nimetään laite haluamakseen tai käytetään oletusta ja aloitetaan käyttö. Itse juuri otin nimittäin käyttöön.