Skip to main content

Uusi Apple Watch 5 Cellular saapui eilen. Tosi hieno! Mutta liittymän aktivointi ei onnistu millään. Jumittaa "Aktivoidaan" kohdassa. 

 

Poistin liittymät, tilasin uudestaan, boottailin, resetoin, asensin kelloa uudestaan, kaikki kokeiltu. Lopuksi nollattiin asiakaspalvelun avulla liittymän tilanne alkutekijöihin. Ja taas jumitetaan kohdassa "Aktivoidaan". Mitenköhän tästä pääsisi eteenpäin?

 

Tärkeää on, että liittymällä on oikeat palvelut käytössä ja puhelinnumerolla on tilausoikeudet kunnossa, eli vapaat tilausoikeudet.

 

Meidän chatin kautta pääsee häiriöilmoituksiin, missä voidaan asiaa tarkemmin katsoa. Ilman liittymätietoja on vaikea selvittää asiaa.


Saitko @samikki kellon toimimaan?


Loppujen lopuksi lähti toimimaan mutta toista viikkoa piti selvitellä ja odotella... :)

 


Hei jes! Mahtavaa kuulla, että lopulta hoitui. Tarvitsiko siinä tehdä jotain kikkakakkosia vai miten ratkaisit asian?


Vastaa