Skip to main content

Apple Watch Cellularin mobiilidatan aktivointiongelmia

  • September 25, 2019
  • 4 kommenttia
  • 104 katselukertaa

Uusi Apple Watch 5 Cellular saapui eilen. Tosi hieno! Mutta liittymän aktivointi ei onnistu millään. Jumittaa "Aktivoidaan" kohdassa. 

 

Poistin liittymät, tilasin uudestaan, boottailin, resetoin, asensin kelloa uudestaan, kaikki kokeiltu. Lopuksi nollattiin asiakaspalvelun avulla liittymän tilanne alkutekijöihin. Ja taas jumitetaan kohdassa "Aktivoidaan". Mitenköhän tästä pääsisi eteenpäin?

 

4 kommenttia

Forum|alt.badge.img+6
  • Telialainen
  • September 26, 2019

Tärkeää on, että liittymällä on oikeat palvelut käytössä ja puhelinnumerolla on tilausoikeudet kunnossa, eli vapaat tilausoikeudet.

 

Meidän chatin kautta pääsee häiriöilmoituksiin, missä voidaan asiaa tarkemmin katsoa. Ilman liittymätietoja on vaikea selvittää asiaa.


ReOlivia
Telialainen
  • October 20, 2019

Saitko @samikki kellon toimimaan?


  • Aloittaja
  • Savumerkittäjä
  • October 21, 2019

Loppujen lopuksi lähti toimimaan mutta toista viikkoa piti selvitellä ja odotella... :)

 


ReOlivia
Telialainen
  • October 22, 2019

Hei jes! Mahtavaa kuulla, että lopulta hoitui. Tarvitsiko siinä tehdä jotain kikkakakkosia vai miten ratkaisit asian?