Skip to main content

Sain tossa taannoin vääränlaisen laskun ja olen sitä nyt yrittänyt selvittää.



Omien sivujen kautta ei onnistu ja asiakaspalveluun ei saa yhtettä.



Chattibotti ei ymmärrä asiasta mitään.Että tämmöstä palvelua.



 



 



 



---



Muokkaus Se_Jesse: muokattu otsikkoa kuvaavammaksi


@Ansvari  kirjoitti:


Sain tossa taannoin vääränlaisen laskun ja olen sitä nyt yrittänyt selvittää.



Omien sivujen kautta ei onnistu ja asiakaspalveluun ei saa yhtettä.



Chattibotti ei ymmärrä asiasta mitään.Että tämmöstä palvelua.






Moikka @Ansvari ja tervetuloa Telia Yhteisöön! 



 



Millä tavalla laskusi on vääränlainen? Voidaan tässä yhdessä selvittää asiaa. Älä kuitenkaan laita mitään henkilökohtaisia tietoja tänne Telia Yhteisöön, sillä tämä on julkinen kanava.



 



Jäin vielä miettimään, kun sanoit, että Chatbotti ei ollut ymmärtänyt kysymystäsi niin chatissahan on myös mahdollista keskustella asiakaspalvelijan kanssa. Botti kysyy muutaman kysymyksen, jonka jälkeen tulee kohta " Avaa chat asiakaspalvelijalle". Oletko tätä kokeillut vielä? 


Kiitos vastauksesta.Tein huhtikuussa uuden sopimuksen laajakaistasta.Nyt lasku on selvästi suurempi kuin sopimuksessa.

(sopimusvahvistuksesta tarkistettu).

Kokeilen uudelleen chattia.Kiitos!



@Ansvari  kirjoitti:


Kiitos vastauksesta.Tein huhtikuussa uuden sopimuksen laajakaistasta.Nyt lasku on selvästi suurempi kuin sopimuksessa.



(sopimusvahvistuksesta tarkistettu).



Kokeilen uudelleen chattia.Kiitos!






Ettei laskutusjakso sattuisi olemaan pitempi kuin 1kk? Tämä voisi selittää normaalia suuremman hinnan. Laitan tähän vielä esimerkki laskutusjakson: 1.4.- 15.5. Tällöin laajakaistaa olisi laskutettu 1kk ja 2viiikkoa, jonka takia hinta on suurempi, mitä sopimuksessa lukee. Sopimuksessa aina kerrotaan 1kk hinta.


Sopimuksessa Telia yhteys kotiin L 22,50e/kk.

Laskussa 34,89e/kk.


@Ansvari kannattaa tarkistaa vielä tuo laskun laskutusjakso, niin kuin @SonjaNii mainitsi. Eli miltä aikaväliltä lasku on tullut. Tietty asiaa voi myös selvittää meidän asiakaspalvelun kanssa ja tottakai, jos virhe on sattunut niin se asiakaspalvelussa korjataan.



 




@SonjaNii  kirjoitti:


Ettei laskutusjakso sattuisi olemaan pitempi kuin 1kk? Tämä voisi selittää normaalia suuremman hinnan. Laitan tähän vielä esimerkki laskutusjakson: 1.4.- 15.5. Tällöin laajakaistaa olisi laskutettu 1kk ja 2viiikkoa, jonka takia hinta on suurempi, mitä sopimuksessa lukee. Sopimuksessa aina kerrotaan 1kk hinta.



Menin juuri äsken chattiin ja kun jonotuksen jälkeen pääsin linjoille niin seuraavaa:

Hetkinen tarkistan asian."Rami" poistui linjoilta.Keskustelu on päättynyt.Että tämmöistä tälläkertaa.



@Ansvari  kirjoitti:

Menin juuri äsken chattiin ja kun jonotuksen jälkeen pääsin linjoille niin seuraavaa:

Hetkinen tarkistan asian."Rami" poistui linjoilta.Keskustelu on päättynyt.Että tämmöistä tälläkertaa.


Tuo on kyllä todella harmillista. Minulla on chatti joskus keskeytynyt ennen kuin kukaan on siihen ehtinyt vastaamaan.



@Ansvari  kirjoitti:


Menin juuri äsken chattiin ja kun jonotuksen jälkeen pääsin linjoille niin seuraavaa:



Hetkinen tarkistan asian."Rami" poistui linjoilta.Keskustelu on päättynyt.Että tämmöistä tälläkertaa.






Kuulostaa siltä, että chatti on jostain syystä katkennut kesken kaiken. Niin kuin @Purnipsi sanoikin todella harmillinen tilanne, eikä ollenkaan ideaalia. Kiitos, että ilmoitit tästä, niin pääsin laittamaan asian eteenpäin, jotta voimme selvittää tarkemmin chatin katkeamista. Kokeilitko jo chattia uudelleen ja pääsitkö keskustelemaan asiakaspalvelijan kanssa @Ansvari


Sain vihdoin yhteyden asiakaspalvelijaan.

Ongelma ratkaistu.



@Ansvari  kirjoitti:


Sain vihdoin yhteyden asiakaspalvelijaan.



Ongelma ratkaistu.






Hienoa, että asia selvisi lopulta. Jos innostut niin kerrothan vielä mistä oli kyse, näin myös muut, joilla kenties on samanlainen probleema, voivat saada tämän ketjun kautta apua itselleen.



 



Kiitos 🙂>


Vastaa