asiaa vikatilanteista


Käyttäjätaso 3
Kunniamerkki +12

miten kuinka monessa tapauksessa vika on operaattorin puolella ja kuinka monesti asiakkaan puolella kysyn koska yleensä jos heikko mobiiliyhteys operaattori syyttää asiakasta ja käskee hommata paremmat laitteet no jos laitteet on huippuluokkaa ja ostaa vielä sisäanteeniin auttaako se onkelmiin entä miten sitten jos ostaa ulkoisen suuntaanteenin ja asentaa sen sisällä niin onko siitä silloinkin apua kun yksi mies sanoi että jos asuu jossakin laitoksessa kuten minä eikä anneta asentaa suuntaanteenia kattoon vaikka itse ostaisi anteenin ja maksaisi asentajan niin että ostaisi suuntaanteenin joka yleensä laitetaan kattoon mutta laittaisisikin sen kiinni oman huoneen seinään niin auttaako se sillloin jos signaali on erittäin huono kuten mun zte 801a 5g reititin sanoo että signaali erittäin huono mikä voi vaikuttaa laitteen toimintaan niin jos sisälle asentaa kattoon tarkoitetun suuntaanteenin onko tässä heikossa kuuluvuutessa mitään apua ja onko sekään ees luvallista kun laitoksessa asuu


2 kommenttia

Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +11

Operaattorien mukaan vika on aina asiakkaan laitteissa ja pyydetään tekemään mitä tahansa sirkustemppuja. Yleensä SIM-kortin vaihtaminen on auttanut, tosin samalla on operaattorikin vaihtunut. Heikolla 4G signaalilla olen itse saanut hyviäkin nopeuksia, jos häiriötaso (SINR arvo on korkeampi kuin 0 ). Telian verkossa tuo arvo on omalla kohtaa negatiivinen, jolloin yhteys on surkea. 

Käyttäjätaso 3
Kunniamerkki +12

joo olen ostamassa torstaina tai perjantaina 750 euron eestä verkkotekniikkaa reititin maksaa 636 euroa ja usb verkkokortti 105 euroa ja  cat6a kaapeli 14.90 euroa ja cat7 kaapeli 21.90 euroa toivottavasti sitten kun olen 4g alueella niin telian 5g toimii paremmin kuin nyt tämä nykyinen 4g jonka alueella olen alueella ei ole 5g verkkoa viellä mutta 5g reittimellä jopa 4g verkko toimii paremmin ja kun hankkii nuo verkkojutut ei voi ainaskaan operaattori syyttää kun uudet verkkojutut hankkinut että sun laiteissa on vikaa niin ne yleensä aina tekee vaikka asiakkaalla olisi kuinka huippu hienot laitteet ja uudet laitteet tahansa niin operaattori sanoo että sun laiteissa se vika on no omalta osalta mulle riitti jos ei verkko noilla parane ja jos operaattori haukkuu etteivät laitteesi ole tarpeeksi uusia ja hyviä niin siitä haukkukoot  noitten hankintojen jälkeen voi laitokseen korkeintaan hankkia sisäanteenin kun eivät anna suuntaanteenia katolle laittaa miten muuten auttaako tuolainen suuntaanteeni jos sen laitokseen omaan huoneen seinällä laittaa siis sen katolle tarkoitetun suuntaanteenin vai onko parempi ostaa 100 euron sisäanteeni joka kytketään reitittimeen mutta jos verkon hitaus johtuu ruuhkasta niin auttaako mikään anteeni tai mikään laite vai onko tosiaan niin että kun asun 4g alueella niin verkot paranee laitoksessakin vasta kun tulee 5g verkot ja liittymät saataville

Vastaa