miten kuinka monessa tapauksessa vika on operaattorin puolella ja kuinka monesti asiakkaan puolella kysyn koska yleensä jos heikko mobiiliyhteys operaattori syyttää asiakasta ja käskee hommata paremmat laitteet no jos laitteet on huippuluokkaa ja ostaa vielä sisäanteeniin auttaako se onkelmiin entä miten sitten jos ostaa ulkoisen suuntaanteenin ja asentaa sen sisällä niin onko siitä silloinkin apua kun yksi mies sanoi että jos asuu jossakin laitoksessa kuten minä eikä anneta asentaa suuntaanteenia kattoon vaikka itse ostaisi anteenin ja maksaisi asentajan niin että ostaisi suuntaanteenin joka yleensä laitetaan kattoon mutta laittaisisikin sen kiinni oman huoneen seinään niin auttaako se sillloin jos signaali on erittäin huono kuten mun zte 801a 5g reititin sanoo että signaali erittäin huono mikä voi vaikuttaa laitteen toimintaan niin jos sisälle asentaa kattoon tarkoitetun suuntaanteenin onko tässä heikossa kuuluvuutessa mitään apua ja onko sekään ees luvallista kun laitoksessa asuu
asiaa vikatilanteista
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.