Lähiomaiseni kuoli ja hänen nimissään ollut lasku tabletin nettiliittymästä meni kuolleen sähköpostiin. Laskua ei siis koskaan tullut hänen puolisolleen. Ensimmäinen yhteydenotto oli perintätoimistolta tullut kirje. Kysyimme asiasta Telialta, jolloin kuulimme ensimmäisen kerran asiasta. Kaikki tiedetyt liittymät kuolleen osalta oli heti lakkautettu kuoleman jälkeisenä päivänä. Tabletin mobiililiittymä oli jäänyt irtisanomatta, koska siitä meillä ei ollut tietoa. Eikä tieto läheisen kuolemasta selvästikään mennyt eteenpäin Telian sisällä.
Vaikka emme olleet siis laskua koskaan saaneet, meille tuli perintätoimistosta lasku maksettavaksi perintäkuluineen. Tällainen tuntuu epäreilulta ja kohtuuttomalta; joudumme maksamaan maksun ja perintäkulut laskusta, josta meillä ei ole ollut tietoa, eikä mahdollisuutta siten perua tai edes ajallaan maksaa. Osoittaa todella heikkoa pelisilmää Telialta, että ovat tällaisessa tilanteessa maksua perimässä, vaikka kaikki oikeudenmukaisuus sanoisi, että tällainen on epäreilua ja väärin. Asiakaspalvelussa eivät olleet halukkaita tulemaan asiassa yhtään vastaan. Kaikki raha vain halutaan saada asiakkailta, vaikka laskun perusteet olisivat kuinka epäreilut. Meidän perhettä on vaikea enää saada Telian asiakkaaksi koskaan.
Asiatonta toimintaa Telialta
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.