jos kokee ettei 5g verkon toiminta vastaa vaatimuksia niin minne voi valittaa kyseessä dna yhteisverkon 5g liittymä niin valittaako valviiraan vai valittaako traficomiin vai valittaako kuluttaja suoja asiamiehelle ja vaikuttaako valitukset verkosta edes mitään vai onko valituksista enempi haittaa ja mielipahaa sekä asiakkaalle että operaattorille ja miten kun mun pitää pystyä pelaan pelejä nvdia game now palvelussa niin pystyykö niitä pelaan heikommallakin yhteydellä ja johtuuko onkelmat vain ruuhkasta koska yöllä verkko toimii paremmin joten jos verkko yöllä toimii paremmin kun ei ole ruuhkaa niin onko asiasta turha alkaa valittaa valviiraan tai traficomiin tai kuluttajasuoja asiamielle ja riittääkö 5g siihen että voi pelata pelejä nvdia gamenow palvelun siis pilvipalvelun kautta vai täytyykö tyytyä pelaan omalla koneella siis tietokoneella ja ps5 konsolilla mutta mitä mieltä te olette operaattorina että vaikka yksittäinen henkilö valittaisi mihin hyvänsä niin onko niin ettei se välttämättä riitä siihen että aletaan tekeen verkon huolto ja parannus töitä mutta mikä taho voi vaikuttaa niihin että verkkoa aletaan parantaan pian valitus traficomiin vai valitus kuluttajasuoja asiamiehelle tai asian vieminen kuluttajariita lautakuntaan ja tosiaan auttaako valitus välttämättä mitään vai voiko ainoastaan tulla puhelin laskua
----
Muokkaus Merja_J: muokattu otsikkoa “auttaako valitus” kuvaavammaksi
Kysymys
Auttaako valitus huonosta 5G-verkosta — ja kenelle se kannattaa tehdä?
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.


