Skip to main content

DOT-liittymän esittelyssä mainitaan, että  "jos siirrät numerosi Telia Dotiin mutta et käytä liittymääsi, veloitamme liittymästä 5 € kuukaudessa. Maksua ei kuitenkaan veloiteta, jos liittymän numero on uusi".

Tämä tarkkoittanee sitä, että jos lopetan vanhan liittymän ja siirrän sen puhelinnumeron DOT-liittymään, veloitetaan kuukausimaksua, vaikka en käyttäisi liittymää kolmen perättäisen kuukauden aikana. Tekstin yhteydessä puhutaan ns. numeron säilyttämismaksusta.

Entä tilanne, jossa avaan aivan uuden DOT-liittymän ja hyväksyn sille Teliassa määrätyn puhelinnumeron.

Jos pidän puhelinta kiinni ja käyttämättömänä esim. neljä kuukautta yhteen menoon, tuleeko veloitusta?

Keskustelupalstalla joku mainitsi, että veloitus menisi tässäkin tapauksessa.

Voisinko saada Telian vastauksen, en pelkkiä yhteisöltä tulevia tulkintoja?

Helou @Skinipappa! Avatessasi uuden numeron Dot palveluun, ei tuota säilytysmaksua peritä. Jos siirrät nykyisen numerosi Dotiin ja olet käyttämättä liittymää 4kk, tulee veloitus 5€/kk. Käyttäessäsi liittymää, veloitus tulee sen mukaan miten olet sitä käyttänyt. Sovelluksesta voi seurata kulutusta.



 



Kannattaa lukea myös: Miksi valita Telia Dot?


Vastaa