Tilaamassa dot liittymää tablettiin. Pankkitunnuksilla pääse sisään syöttämään henkilötietoja ym, lopuksi kuitenkin aina lakoninen herja "ei onnistu, yritä uudelleen", ei mitään vinkkiä mikä on pielessä, onko syötetyissä tiedoissa jotain vikaa, onko palvelin nurin tms. Onko vinkkiä?
Sivu 1 / 1
Moro @hanski1722 ja tervetuloa Telia Yhteisöön!
Tähän hätään ei ole tuohon valitettavasti juurisyytä antaa. Voisi kuitenkin kokeilla mahdollisuuksien mukaan tilausta toisella laitteella. Mikäli siitä ei ole apuja, kannattaa olla yhteyksissä Dotin asiakaspalveluun Dot -sovelluksen tai nettisivujen kautta (arkisin klo 9-17), josta varmasti löytyy apuja tähän ongelmaan.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.