Skip to main content

Vaihdoin jo heinäkuun puolella Telian kaupassa Elisan yritysliittymän Telian henkilökohtaiseen. Se piti vaihtua noin viikon päästä. Ei vaihtunut. Telialta soitettiin ja liittymän vaihdon piti olla kunnossa, tekstarin piti tulla koska vaihto tehdään. Lähdin Lappiin elokuun alussa. Ei vaihtoa. Ehkä viikko sitten oli soitettu Telialta päin, mutta kun juuri sillä hetkellä en päässyt vastaamaan, niin takaisinsoitto ei enää onnistunut. 

 

Ollut sen verran kiire uudessa työssä etten ole kerennyt asiaa selvittämään työaikaan...

 

Mistähän tälläinen voi johtua???

 

Onhan yritys toimittanut Telialle valtakirjan, jolla sinut valtuutetaan tekemään tämä numeronsiirto?


Hei @MingMing ja hienoa että löysit tiesi Yhteisöön, tervetuloa! Jotta liittymä voidaan siirtää yritykseltä henkilötunnukselle, operaattorilta toiselle, tarvitaan tosiaan yritykseltä kirjallinen irtisanomisilmoitus kuten @irritus tuossa neuvoikin. Jos yrityksen tietoja ei ole kirjattu siirtoon, hylkäytyy se koska tiedot eivät täsmää meidän ja toisen operaattorin tiedoissa. Joskus siirto voi hylkääntyä sillä että asiakkaalla on määräaikainen sopimus toisella operaattorilla eikä se ole ennalta tiedossa. Uskon että tässä ei kuitenkaan sellaisesta ole kyse.



 



Jos et ehdi itse soittamaan meille, suosittelet että jätät yhteydenottopyynnön niin katsotaan asia kuntoon. Jos olet asiakkaamme jo ennestään, voit myös tulla telia.fi -sivujen kautta chattiin niin asia selviää sitäkin kautta. Yhteydenottolomake niille, jotka eivät vielä ole asiakkaitamme, löytyy tästä. Koska numeronsiirto itsessään kestää aina sen parisen viikkoa, kannattaa hoitaa asia mahdollisimman pian jotta siirto saadaan käyntiin.


Vastaa